ootko sä jumalauta mun pappa!?!?
Pojanpoikahan se siinä, onpa netti pieni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ootko sä jumalauta mun pappa!?!?
Method Perkiömäki suoritettu jo tänään n. klo 06:15-07:15.
Aamun saunapuutos johti sitten tähän. Vitsit sentään. Kun kerran pitkin vituketta päivä alkoi, se myös lounasravinnon osalta jatkui samoissa merkeissä. Joku vajaaälyinen kääpiö oli laittanu kanakastikkeen sekaan sieniä. Hyisss... Olenko kertonut olevani allerginen sienille? Tulee heti välitön oksennusrefleksi kurkkuun jos sitä sientä joutuu pienikin heltan palanen suuhun. Tai jos tatista on kysymys niin pillin palanenkin riittää. Ei se tatti, eikä pili. Varmasti oli joku nainen keittämässä tuota mainittua lientä. Jo ala-asteaikoinani opetellun ruuanerotteluerektion avulla pystyin erottelemaan nuo itiöpesäkkeet ruuastani, mutta eihän se paljoa auttanut kun se maku oli tarttunu jo sinne kastikkeeseen. Mielestäni tatin maku ei sovi aikuisen miehen suuhun millään tavalla! Höhhö, vähän rankempaa huumoria.
Tästä ei hyvää enää tule, toivottavasti ilta menee myös pitkin vittuja, kirjaimellisesti. Yksikkökin käy. Mutta mausta ei pääse eroon kuin reilulla alkoholihuuhtelulla jos silläkään. Yritän ainakin.
Täällä on hyvä käydä aina kattomassa ja toteamassa ittelleen että jep, te ootte kyllä ihan sekaisin.
Minäkin olen! Olenko nyt avoin?
ON SULLA MUODOT VEEEENUKSEN DIRLANDARLANDII.
Voi hyvä luoja. Onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä lutkuttanut sitä hevosen vehjettä.
ON SULLA MUODOT VEEEENUKSEN DIRLANDARLANDII.
Voi hyvä luoja. Onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä jatkanut sitä hevosen vehkeillä.