Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pienistä neteistä tulikin mieleen että minulla on vartin päässä sovittu meno, tapaan NAISmummon. Jännää. Onkohan se kiukkuinen?

- - - Updated - - -

^lisää k-kauppa!

Method Perkiömäki suoritettu jo tänään n. klo 06:15-07:15.

Aamun saunapuutos johti sitten tähän. Vitsit sentään. Kun kerran pitkin vituketta päivä alkoi, se myös lounasravinnon osalta jatkui samoissa merkeissä. Joku vajaaälyinen kääpiö oli laittanu kanakastikkeen sekaan sieniä. Hyisss... Olenko kertonut olevani allerginen sienille? Tulee heti välitön oksennusrefleksi kurkkuun jos sitä sientä joutuu pienikin heltan palanen suuhun. Tai jos tatista on kysymys niin pillin palanenkin riittää. Ei se tatti, eikä pili. Varmasti oli joku nainen keittämässä tuota mainittua lientä. Jo ala-asteaikoinani opetellun ruuanerotteluerektion avulla pystyin erottelemaan nuo itiöpesäkkeet ruuastani, mutta eihän se paljoa auttanut kun se maku oli tarttunu jo sinne kastikkeeseen. Mielestäni tatin maku ei sovi aikuisen miehen suuhun millään tavalla! Höhhö, vähän rankempaa huumoria.

Tästä ei hyvää enää tule, toivottavasti ilta menee myös pitkin vittuja, kirjaimellisesti. Yksikkökin käy. Mutta mausta ei pääse eroon kuin reilulla alkoholihuuhtelulla jos silläkään. Yritän ainakin.

Huomasin muuten tuossa ylempänä että minulla ja Ultimeetsialla on täysin samanlainen maku ja huumorintaju, tykkäsimme täysin SATTUMALTA samasta kommentista! :haart::haart::haart:

Method Perkiömäki suoritettu jo tänään n. klo 06:15-07:15.

Aamun saunapuutos johti sitten tähän. Vitsit sentään. Kun kerran pitkin vituketta päivä alkoi, se myös lounasravinnon osalta jatkui samoissa merkeissä. Joku vajaaälyinen kääpiö oli laittanu kanakastikkeen sekaan sieniä. Hyisss... Olenko kertonut olevani allerginen sienille? Tulee heti välitön oksennusrefleksi kurkkuun jos sitä sientä joutuu pienikin heltan palanen suuhun. Tai jos tatista on kysymys niin pillin palanenkin riittää. Ei se tatti, eikä pili. Varmasti oli joku nainen keittämässä tuota mainittua lientä. Jo ala-asteaikoinani opetellun ruuanerotteluerektion avulla pystyin erottelemaan nuo itiöpesäkkeet ruuastani, mutta eihän se paljoa auttanut kun se maku oli tarttunu jo sinne kastikkeeseen. Mielestäni tatin maku ei sovi aikuisen miehen suuhun millään tavalla! Höhhö, vähän rankempaa huumoria.

Tästä ei hyvää enää tule, toivottavasti ilta menee myös pitkin vittuja, kirjaimellisesti. Yksikkökin käy. Mutta mausta ei pääse eroon kuin reilulla alkoholihuuhtelulla jos silläkään. Yritän ainakin.

Täällä meidän kylän citymarketissa myydään tatteja tyhjiöpakattuina, suolaliemessä. Se pakkaus on aivan järkyttävän illottavan näköinen. Siis kertakaikkisen kuvottavan näköinen. Tulee mieleen joku sisäelin- tai perkuujäte joka on säilötty ihmispaskaan ja -kuseen. Se on ihan mahdottoman etovan näköinen eväs. Ei muutako rohkeesti yyveellä osotetta niin ostan semmosta ja laitan tulemaan postissa!

- - - Updated - - -

^otan vastaan, nöyrästi mutta kunnialla ja arvokkuudella

- - - Updated - - -

Tai ehkä näyttää se pakkaus vähän siltäkin että siellä olisi kuolleita pippeleitä rinta rinnan, kuin sillit suolassa.

IL: Hollywood-tähti avoimena: "Olen ollut naisen kanssa"

Minäkin olen! Olenko nyt avoin?

Täällä on hyvä käydä aina kattomassa ja toteamassa ittelleen että jep, te ootte kyllä ihan sekaisin.

Mä oon kans välillä katellu, että ei vittujen kevät mitä touhua. Tulee itelle jotenkin hyvä olo ja mieli, kun huomaa itse olevansa oikeastaan aika viisas ja hyvä ja kova. Eikä koskaan tule laitettua mitään tsättipaskaa internetin keskustelupalstoille, vain tiukkaa tavaraa. Kesä mulkkuna parantaa märkivän avohaavan. Haava on tarkoitettu mulkutettavaksi!

- - - Updated - - -

Minäkin olen! Olenko nyt avoin?

En tiedä, mutta hän taisi olla... Jos tiedät mitä tarkoitan!

ON SULLA MUODOT VEEEENUKSEN DIRLANDARLANDII.

Voi hyvä luoja. Onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä jatkanut sitä hevosen vehkeillä.

Ai ai, klassinen esimerkki väärinostamisen onnistuneisuudesta.

Mulla on niin kova jano, että taidan kohtapuoliin lähteä sitä sammuttelemaan. Oikein kunnon vasemmistorotan tavoin juhlistan työn juhlaa alkoholimyrkytyksellä ja lottoamalla. Arbeit macht Ballen!

- - - Updated - - -

Voi hyvä luoja. Onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä lutkuttanut sitä hevosen vehjettä.

Hyyyyiiii...

Voi hyvä luoja. Onneksi sain pidettyä suuni kiinni enkä jatkanut sitä hevosen vehkeillä.

Miten se jatkuu?

- - - Updated - - -

Joko olen niin vanha että olen unohtanut tai sitten en ole ikinä kuullutkaan.

Voihan niin sanottu vittujen kevät, milläs mä raahaan tuon italialaisen käynnistymisihmeen kotiin.. sähköjärjestelmän on suunnitellut sama pallinaamainen kääpiö joka laittoi fungusta futermukerin soossiin. Ei tää kuntit hevosen kullia lutkuttamalla muuksi muuksi, sanokaa mun sanoneen.

- - - Updated - - -

Tarkoittaako Arbeit macht Ballen sitä että työ tekee meisseliä?

Kysy sattuisko lohkolämmitintyökaverillas olevaan pöytälaatikossa varalla lohkolämmitinelementtiä ja käy liimaamas se ja toinenkin lohkojen kylkeen ja kytke laite lämpiämään. Yksinkertaasta. Kyllä se sitte tarttaa ku molemmat sylinterit ovat kesäisen lämppimät.

Ootko muuten koskaan yön pimeinä tunteina miettinyt, miksi kyseinen yksilö oli myynnisssä?

Hmm tuossa voisi olla ideaa. Tässä keväällä plus viiden asteen lämpötilassa meinassa jo muutamaan kertaan etsiskelläkin sen sävy-sävyyn henkilön tästä toimistorakennuksesta, olisi tehnyt mieli kuristaa se sillä lohkolämmittimen piuhalla kun ärsytti niin ylihyvä autonpito. Mutta hyvä kun en tehnyt sitä, nythän siitä ihmisestä voi olla minulle hyötyä.

- - - Updated - - -

Sillä muuten ihan varmaan on varalla lohkolämmitinelementti pöytälaatikossa.

Back
Ylös Bottom