Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suomen pitäisi ehdottomasti saada solidaarisuuden nimissä avustuskuorma rektaalivynssiä vaikkapa Ruotsista. Sieltä se ei kuntit lopu! Se kuorma voitaisiin hakea avustuslaiva Estellellä, siinä kannella olisi leppoisa poltella jointtia villasukissa samalla kun tekee solidaarisuustyötä. Sitten Turun satamasta, se mitä hävikin jälkeen jäisi, lastattaisiin lentokoneisiin ja pudotettaisiin laskuvarjoilla ympäri Suomea.

- - - Updated - - -

Ei munkaan kaverit enää käytä kuin satunnaisia vaniljasikareita ja no ehkäpä joskus yhdynnän jälkeen menttoolisavukkeen. Mutta pitää sanoa niille että sot sot menkää kotio tupruttelemaan!

- - - Updated - - -

Aika härski aamupala! prööt ja pier!

Eikö ne desimaalit ois saanu kun valitsee solut ja muotoilun. .:p

Aijaha, nyt sitä ollaan niin ekselvelhoa niin ekselvelhoa vaikka äsken vaan irvisteltiin! Tämä tuli kuules nyt ihan liian myöhään, etusormessa on jo limapussyntulehdus kaikesta siitä näpyttelystä.

psst. Minusta on vähän alkanut tuntua siltä, että siikkeri vainoaa minua. Jatkuvasti seuraa ja kuvia ottaa ja sitten vielä tänne postailee.. Älkää nyt kuitenkaan kertoko sille että oon huomannu. Ettei nyt vaan mitään harkitsematonta tekisi.

Pesukomuuttia korostavaa pitsiä tulee suosia erityisesti arkikäytössä!

Juhlapäivinä ja aattoina voikin alusvaatteita jättää pois korostakseen juhlaa. Mutta olisihan se hyvä että tänne nettiinkin Irma laittaisi kuvan, ihan vain asiasta varmistuaksemme.

Jahas jalat vetreytetty, pumppaileen ja aaton viettoon.

psst. Minusta on vähän alkanut tuntua siltä, että siikkeri vainoaa minua. Jatkuvasti seuraa ja kuvia ottaa ja sitten vielä tänne postailee.. Älkää nyt kuitenkaan kertoko sille että oon huomannu. Ettei nyt vaan mitään harkitsematonta tekisi.
Ei kerrota, jos jotakin tällä palstalla puhutaan niin se pitää! ps hyvin kursivoitu

Huh, hän on meistä siis ainoa, joka on jäänyt kiinni! Mutta eihän me sille kerrota, ei. Ei oteta kevätkokouksessa puheeksi sitäkään asiaa.

Kohta treenaamaan pershettä ja reiskoja. :puntti:

Uuh ja aah, kohtahan on LOUNAStauko. Sehän tarkoittaa sitä, että. Kohta. Pääsee täältä mallin anuksen äärestä kotio juomaan kaljaa ja kuplajuomaa eli szkumpppppaaaa!

Mietin mitä jää kun mä lähden täältä, kun mä kuoleee-en, se päivä ei oo vielä tänäään-ää-ää-äääää! Taidan laittaa lottoon tänään kaikki rahat mitä mulla on. VISAlle loput. Miks mä en oo aikasemmin tehny lottoa kännissä. Siinähän mahdollisuudet nousee silmissä kun juopon tuurilla valkkaa numerot! Ha!

- - - Updated - - -

Selvästi hyvä päivä!

- - - Updated - - -

Aamul sormet kitalakeen, tää vaa on SIGAMAGEEt!

Aijaha, nyt sitä ollaan niin ekselvelhoa niin ekselvelhoa vaikka äsken vaan irvisteltiin! Tämä tuli kuules nyt ihan liian myöhään, etusormessa on jo limapussyntulehdus kaikesta siitä näpyttelystä.

Et, Joni, taida olla mikään laiska mies, koska laiskat löytävät aina helpoimman tavan tehdä asiat. Jos jaksavat ylipäätään tehdä.

Nimim. Intiaanipäällikkö Aina etsii helpoimman tavan

Pitäsköhän tehdäkin VISAlla lottoa, sehän on ku laittas rahaa pankkiin. Siellä on käyttövaraakin vielä reilusti, varmaan lähemmäksi kahdeksan euroa. Sillähän saa jo ihan hemmetin monta riviä muistaakseni. Mun vappufiilikset ei oo niinkään SIGAMAGEET vaan ennemminkin TYKKIMAGEET. Mutta. Ennen alkoholinjuomista pidättäydyn siitä ja käyn punttisalilla Method Perkiömäki -päivän parissa.

- - - Updated - - -

Kyllä kun tätä nuhteetonta elämäänsä miettii niin ihan voisi hakeutua nunnaluostariin UHKEAksi munkiksi.

- - - Updated - - -

Interretissä oli semmonen elokuva jonka nimi oli tuhansien himojen luostari. Siinä se käsikin lipsahti sinne viininpanohommissa.

- - - Updated - - -

Pitääkin ottaa tänään viiniä niinkuin raamatussakin otetaan.

- - - Updated - - -

leilillinen

Varkaudessa tänään. Vaan eipä tuo kauaa kestänyt.

Mun pappa asuu varkaudessa... ja sun nimimerkki... OVERLOAD

- - - Updated - - -

Ja se käy kuntosalilla sydänkerhon kanssa, ootko sä jumalauta mun pappa!?!?

- - - Updated - - -

Mä muistan kerran nöösipoikana kun oli kotipileet ja soitin isäukolle että onkos meillä grilliin kaasupulloa. Oli mukava juttu kun kaasupullo oli, se oli tosin tyhjä ja auton perässä kolmensadan kilometrin päässä. Kiitos isä.

Back
Ylös Bottom