Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs kuntit tykkää tästä. Mä tykkään melko kovaa. Täytyy kuunnella useamman kerran vuorokaudessa.

[video=youtube_share;JWwSVOo5K_k]http://youtu.be/JWwSVOo5K_k[/video]

Siis esiintyykö tällä videolla Johanna Kurkela joka ei anna mun särkyä? Hmm uskaltaiskohan katsoa, ettei vaan ole joku kuitenkin kamala hevijysäytys tai armoton runkkurock kidutus? Onko tallenteessa muuten Jorma Kääriäistä tai Topi Sorsakoskea?

- - - Updated - - -

Ja huomenta.

Huomentaa ja hyvää vappuaattoa. Itse ajattelin viettää illan kotona ja rilluttelematta myös. Tarvitsen lepoa.

Mä oon huomannut seuraavan konstin ihan toimivaksi: uskottelet tänään koko päivän itsellesi että et rilluttele ja ikäänkuin myös päätät niin ja olet jo etukäteen tyytyväinen tekemäsi ratkaisuun. Siinä jo vähän mieli lepää kun voi nautiskella etukäteen tulevasta vapaapäivästä j hyvin nukutusta yöstä. Kuitenkin, kotiin tullessasi voit yllättää itsesikin ja alat vain ihan kursailematta juoda mielestäsi alkoholijuomaa. Tässä vaihtoehdossa saat jo ikäänkuin "kottia" vapaapäivästä mutta silti voit rillutella. Ai että miten helppo itseään on huijata!

Kohtahan se onkin kesä ja terassikaudet. "Mennään terasille parille," "kohtahan siellä aukeaa yökerhotkin. Tiedän paikan jossa on halpaa juotavaa," "mishä helvetishä on klo 04 bussi?"

Tänään meinasin joka tapauksessa hakea pari olutta Alkosta saunomisen kaveriksi, mutta riippuu nyt vähän millainen jono siellä putiikissa on.

Huomenta! Kustannuspaikalta!

Aamu alkoi orastavalla vitutuksella, kun salihomman jälkeen piti hetkeksi istahtaa saunan lauteille mielikuvaharjoittelemaan työpäivän mallin anusta. Mutta mitä vittua, hä? Heitin vettä kiukaalle, eikä sihahduksen sihahdusta. Saunan lämpötilakin oli n. 23 astetta. Kiitos tästäkin vähästä.

Mutta onneksi saan tänään hiaman rillutella(-r+p). Eli juon muutaman oluen yhdyntöjen välissä ja kattelen markoboy87:n, korjaan pullantuoksuisenisännän uusimmat.

- - - Updated - - -

Elsulla ei oo ollu muna rikas pää siäinen! Sehän näyttää kantavan vitutuksen hetelmää vappuun asti! Toivottavasti saunassa suhisee kuten kaislikossakin joskus!

Hyvää huomenta! Tuntuu jotenki tosi rankalta tämä työ. Onneksi en saa palkkaa, vois tuntua sitten vielä rankemmalta.

image.webp

Huomenta! Kustannuspaikalta!

Elsulla ei oo ollu muna rikas pää siäinen! Sehän näyttää kantavan vitutuksen hetelmää vappuun asti! Toivottavasti saunassa suhisee kuten kaislikossakin joskus!

ei kai munattomuus vituta :D

Ilmapallopumppu olis varmaan kätevä, kun pitää tänään täyttää työpäivän aikana 110 ilmapalloa iltavuoron iloksi :D

Mutta selkeesti vituttaa kuitenkin! Minuakin välillä vähän vituttaa, siihen auttaa mulkutus.

Sitä olis sitten kunnon puhallushommat illansuussa, eli kunnon BLOWJOB lontooks!

Uuh, viikon vika työpäivä. Pitäis varmaan siirtyä tuonne kustannuspaikan suuntaankin jotta voisi kutsua työpäiväksi :D

Minullapa on I <3 BJ paita päällä, hihihi! :D

Onpa arvokas olo tämmösessä sotapäällikköseurassa.

Italoraportti: penkki oli aamulla jäässä, silti se hörähti kuin enkeli. Pitkään ryypännyt möreä-ääninen enkeli. Ei mikään kuoripoika vaan semmonen yhdyntöjä kokenut seksistinen viskibassobaritoni enkeli.

Onkohan interretissä semmosta videota missä saunotaan spollejen kanssa. Olikos sen niminen elokuvakin että "Saunoo spollejen kanssa", starring Tom Costner

Ah eilisestä palauduttu! Käsiä lukuunottamatta. Jos venyttelyllä saisi jalat riittävän vetreiksi voisi ne jumpata ennen saunaa. Muuten pelkkää rilluttelua koko päivä! Motörhead soi ja silleen.

Back
Ylös Bottom