Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

prllllprllllprlllrprrllllllllll... Jokin tuollaisessa latinopyllyssä vaan miellyttää! Se vaan jäi kaihertaan et harrastaakos senjoritat näitä valkaisuhommia? Eiks niillä oo sulkaahämikset aikaa karvaasiikii. Joko on perjantai?

Aamupäivä pilalla töissä kun ei toiminu netti

Ei perkele kuntit nyt tarvitaan tukea eikä masentelua! Sitäpaitsi: riveissämme on jo ennestään henkilö jolla on NAISvaimo!

ps tunnustan että pari pulloa kuohuvaa kuulosti ihan naapurin kanssa vehtaamiselta tai homoilulta, perutaan se. Kossua!

Mutta futemuker ei ole milloinkaan ollut retinapoikamies.

Koskenkorva, tuo suosittu kotimainen valkoviini. Rutikuiva. Maku, hyökkäävä.

Pitää tehdä jotain repäsevää ja tehdä peli selväksi. Aloitan siitä että teen erittäin selväksi sen että en lähde vappuna omille reissuilleni kenenkään muun esim naapurin vastustuksen takia vaan siksi että minua ei huvita. Jämerää cuntit, jämerää.

- - - Updated - - -

En luovuta! MC RPB & AWSP(Aprilia Wet Spark Plugs)pidetään nipussa.

Mutta futemuker ei ole milloinkaan ollut retinapoikamies.

Koskenkorva, tuo suosittu kotimainen valkoviini. Rutikuiva. Maku, hyökkäävä.

Mutta silti ihan raikas. Se on kyllä aika hyvä eväs oikeestaan. Se maistuu hyvin ihan pelkiltään ja lämpösenäkin. Jos on vaikka töissä eikä just ole mitään kylmäkaappia lähistöllä.

KOSSU! Nyt vasta onkin jano! Voin jo tuntea suuni limakalvoilla sen helmeilevän ja pirskahtelevan sammakon maun, joka vielä jälkipoltteen aikana pyrkii takasin suuhun. Mmm-mm-mm... Lounaaksi oli taas jätettä. Saatanan saatana. Alakerran ravintelissa on muuten tänään klo 14 "Simaa ja muhkeita munkkeja" tarjolla. Eikä ole etes minun keksimäni lausahdus. Varmaan jonkun seksistisen kahvilayrittäjäNAISen yritys saada satimeen vapuksi joku ULTRAMASSIIVINEN kehari, joka eilen mm. pumppasi piiiiiitkästä aikaa vähän tankopenkkiä leveetä ja kapeeta, cable-flaisseja, pystypunnerrusta, vipareita, pystysoutua ja tietenkin muutama sarja hauista. Mikä reeni se semmonen on, missä lopuksi ei viimeistellä hauiksia? Ei mikään. Tosin koko homma meni ihan hukkaan kun en ottanu peilimeitsiee mm. ojentajat pullollaan, ja ulostanut sitä internettiin!

Mä meinaan syödä huomenna simaa ja rusinoita ja tippaleivän.

a) Lottoaminen on helppoa, ei tartte tietää ku seittemän numeroo ja jo tursuaa taskut rahulia!
b) Joku uus keksintö, jota ilman kukaan ei voi elää, esim. NAISkaukosäädin! Tai nenänkaivuukone rakennekynsiNAISille!
c) jos löytäis ne rahat maasta

Taloustietä vähänkään lukeneelle tämä postaus oli kauheaa luettavaa :(
1. Lottoaminen on huono sijoitus, koska odotusarvo on (erittäin) negatiivinen
2. Maasta ei voi löytää rahaa, koska se on arbitraasi, ja kunnon taloustieteilijä tietää, ettei arbitraaseja ilmene ympäristössä. Joku olisi jo noukkinut rahat maasta.

NAISkaukosäädintä osaa sen sijaan arvostaa miess kuin mies, koulutuksesta, rodusta tai äitisuhteesta riippumatta.

Ooppas varovainen ettet retkahda kahvilayrittäjäNAISen satimeen! Minä retkahdin vähäsen mutta vain vähäsen erään naapurin satimeen joka on myös kuntosaliKISSA, kaikki alkoi siitä että se ESITTÄYTYI eli kertoi nimensä kesken punttihommien. Olis pitänyt jo siitä aavistella jotaki kun se tuli puhumaan tämmöselle ventovieraalle ja muutenkin epäilyttävälle hyypiölle. Sillä oli tottakai jotakin taka-ajatuksia!

- - - Updated - - -

Nyt tekee mieli kossua.

Mitäs taloustieteilijä tuumaa naimakaupoilla rikastumisesta?

Ei kai sitä alle miljoonan kannata ruveta riskeeraamaan mitään?

Taloustietä vähänkään lukeneelle tämä postaus oli kauheaa luettavaa :(
1. Lottoaminen on huono sijoitus, koska odotusarvo on (erittäin) negatiivinen
2. Maasta ei voi löytää rahaa, koska se on arbitraasi, ja kunnon taloustieteilijä tietää, ettei arbitraaseja ilmene ympäristössä. Joku olisi jo noukkinut rahat maasta.

NAISkaukosäädintä osaa sen sijaan arvostaa miess kuin mies, koulutuksesta, rodusta tai äitisuhteesta riippumatta.

Mä oon funtsinu lottovoiton varalle jo valmiiks mihin sijoitan, mikä tulee tuotoks, mitä kiinteetä ostelen, minne muuttaa, mitä pistää omaan hyvinvointiin. Oikeastaan kaikki on valmiina. Enää puuttuu vaan se lottovoitto, ja mun mielestä se on se helpoin osuus koko kuviossa.

Tuuloo, oho.

- - - Updated - - -

Mä oon funtsinu lottovoiton varalle jo valmiiks mihin sijoitan, mikä tulee tuotoks, mitä kiinteetä ostelen, minne muuttaa, mitä pistää omaan hyvinvointiin. Oikeastaan kaikki on valmiina. Enää puuttuu vaan se lottovoitto, ja mun mielestä se on se helpoin osuus koko kuviossa.

Kyllä. Ja eikös se oo niin että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Eli tavallaan sulla on jo 3 ja lisänumero
oikein.

Back
Ylös Bottom