Johnyn MC RPB -liivistä saa ottaa President -brodeerauksen pois ja laittaa tilalle Support. Onpa surullista. Jotenkin tuli nyt suru puseroon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta futemuker ei ole milloinkaan ollut retinapoikamies.
Koskenkorva, tuo suosittu kotimainen valkoviini. Rutikuiva. Maku, hyökkäävä.
a) Lottoaminen on helppoa, ei tartte tietää ku seittemän numeroo ja jo tursuaa taskut rahulia!
b) Joku uus keksintö, jota ilman kukaan ei voi elää, esim. NAISkaukosäädin! Tai nenänkaivuukone rakennekynsiNAISille!
c) jos löytäis ne rahat maasta
taka-ajatuksia!
Mitäs taloustieteilijä tuumaa naimakaupoilla rikastumisesta?
Taloustietä vähänkään lukeneelle tämä postaus oli kauheaa luettavaa :(
1. Lottoaminen on huono sijoitus, koska odotusarvo on (erittäin) negatiivinen
2. Maasta ei voi löytää rahaa, koska se on arbitraasi, ja kunnon taloustieteilijä tietää, ettei arbitraaseja ilmene ympäristössä. Joku olisi jo noukkinut rahat maasta.
NAISkaukosäädintä osaa sen sijaan arvostaa miess kuin mies, koulutuksesta, rodusta tai äitisuhteesta riippumatta.
Mä oon funtsinu lottovoiton varalle jo valmiiks mihin sijoitan, mikä tulee tuotoks, mitä kiinteetä ostelen, minne muuttaa, mitä pistää omaan hyvinvointiin. Oikeastaan kaikki on valmiina. Enää puuttuu vaan se lottovoitto, ja mun mielestä se on se helpoin osuus koko kuviossa.