Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli kunnon vätys treenit näin sunnuntaina koko treeni meni reisilleen ja haukotusta vaan riitti.

Tilasin massanlisääjää vois vetää sen säkin tyhjäks ja saada vähä painoo tähän hentoon kroppaan ku muutenkaa osaa syödä jos sen säkin jälkee osais vetää kunnon ruokaa paremmin ku tottuu eikä pieni läskikää haittaa kunhan sitä on oikeesti vähän.

Olihan se hyvö viikon päätös. Mutta huomasin olevani kohtuu harrastelija tasolla taas talven jälkeen tässä terassi puuhassa.

Eka paikka oli remontissa, joten ei päässyt. Jack the rooster ei ollut vielä auennut. Tammerissa huono valikoima. Bar Hemingway's oli taas kiinni. Ja Huviretki oli sit auki ja terassille paisto arska.

Ei ollut meillä helppo löytää terassia. Kun piti koittaa jotain muuta, kun passionia.

Olisitte menny vaikka Miamii :) ...Jokos muute Players Boat, Suvilaiva ym. on auki?

Se on nyt minun ja S A N Z E N osalta Tapparan matsit tältä kaudelta kahteltu.

Onneksi pesäpallokausi alkaa.

Onneks on MM:t... Vois kyl jättää ton lätkän vähä vähemmälle, mut ei vaan pysty :(

Täytyy kyllä ihan rehellisesti myöntää, että tämä on todella ikävää Sansibarille. Hälle oisin kyllä toivonu Tapparan voittavan. Sniffari taas on niin nuori, että tällainen kokemus ei naarmua syvempää jätä tuossa iässä.

Olin kyllä eilen maailman onnettomin ihminen yhdessä monen muun Tapparafanin kanssa, mutta ei sille mitään voi. Joukkueesta vasta saattoikin tuntua pahalta. Kyllä se kulta vielä joskus meillekkin aukeaa ja oli helvetin hienoo seurata Tapparan matkaa taas näinkin pitkälle.

Tietääkseni santsi ei ole raskaana. Sniffari voi korjata jos tietoni ovat puutteelliset

:lol2:

- - - Updated - - -

Tarkoitin että missä onnittelut voittajan puolelle? Häviäjiä kyllä lohdutellaan.. :D

Onnea kärppäläisille!

Voittaisipa lotossa ensiviikolla ja ostaisipa rahoilla asunnon portugalista ja muuttaisipa lämpimään. Vieläkään ei ulkona tarkene kuin pari tuntia t-paidassa.

Onnea kärppäläisille!

Kiitoksia :D :dance2:

Ehkä Tappara pärjää sit ens vuonna :) Mää makselen sen lihiksen sitten syssymmällä kun nyt joutu tuon kiinanreissun takia skippaan sen lupauksen. Harmittaa kyllä etten nähny ku kolme peliä noista finaaleista, yhden kiinassa edellisenä viikonloppuna ja sit noi kaks viimeistä täällä töllön välityksellä :( Mut tulos kelpaa kyllä ;)

Huomenta.

Ei saatana olen pihalla heti viikon kärkeen.

tired_owl_7_by_styxthegargoyle-d6nfxn7.webp

Huomenta. Töis taas. Onneksi tällä viikolla on vappu eli saa nukkua pitkään ja levollisin mielin "arkiaamuna".

Nyt vaan täytyy toivoa, ettei allergiaoireet taas pahene samalle tasolle kuin eilen. Siinä tapauksessa olisi jo ihan sama käydä hakemassa saikkua, koska ei siinä kärsiessä, vuotaessa ja aivastellessa pysty töitä tekemään.

Huomenta. Töis taas. Onneksi tällä viikolla on vappu eli saa nukkua pitkään ja levollisin mielin "arkiaamuna".

Nyt vaan täytyy toivoa, ettei allergiaoireet taas pahene samalle tasolle kuin eilen. Siinä tapauksessa olisi jo ihan sama käydä hakemassa saikkua, koska ei siinä kärsiessä, vuotaessa ja aivastellessa pysty töitä tekemään.

et allergialääkeitä oo kokeillu?

et allergialääkeitä oo kokeillu?

Joka sorttia ja merkkiä, mut oon sen verran wamuli, ettei niistä mikään ole enää riittävän tehokas siinä vaiheessa kun koivu pääsee kunnolla vauhtiin. Ihan sama vaikka annostuksen tuplaisi. Niitten lisäksi käytössä nenäkannu ja nesäsuihkeetkin. Kevät ja alkukesä on perseestä.

Tämä päivä töitä ja sitten kolme vapaata taas. :D Ei valittamista.

Joka sorttia ja merkkiä, mut oon sen verran wamuli, ettei niistä mikään ole enää riittävän tehokas siinä vaiheessa kun koivu pääsee kunnolla vauhtiin. Ihan sama vaikka annostuksen tuplaisi. Niitten lisäksi käytössä nenäkannu ja nesäsuihkeetkin. Kevät ja alkukesä on perseestä.

Alkaa kyl vähä tukossa joo ihminen olemaa. Mult löytyy reseptillä allergialääkkeet, nenäsumute ja Ventoline Diskus - jauhepiippu. Viäku noita muistas käyttää/ottaa ni olis aika hyvä! :D

Alkaa kyl vähä tukossa joo ihminen olemaa. Mult löytyy reseptillä allergialääkkeet, nenäsumute ja Ventoline Diskus - jauhepiippu. Viäku noita muistas käyttää/ottaa ni olis aika hyvä! :D

Mä oon muistanut onneks jo maaliskuun alusta alkaen peruslääkkeet. Ja hitto kun oiskin tukossa, mutta kun nenä tuntuu tiputtavan vettä kuin vuotava hana. Hyvä ettei rinnus oo paidasta märkänä. Pitää varmaan kohta siirtyä kiinalaiseen malliin ja alkaa käyttää hengityssuojainta :D

Minä odotan raportteja. Kahdelta suunnalta. Mieheltä ja naiselta.

- - - Updated - - -

Mä oon muistanut onneks jo maaliskuun alusta alkaen peruslääkkeet. Ja hitto kun oiskin tukossa, mutta kun nenä tuntuu tiputtavan vettä kuin vuotava hana. Hyvä ettei rinnus oo paidasta märkänä. Pitää varmaan kohta siirtyä kiinalaiseen malliin ja alkaa käyttää hengityssuojainta :D

Ole mies ja laita tampooni nenään.

Back
Ylös Bottom