Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Munkkeja!

image.webp

En keksi mitä leipois... Ruislesesämpylöitä ainakin tulossa, mut makeat uupuu. Munkkeja ei voi tehdä ku ei ole paistorasvaa. :(

Jos molisin NAIS sukupuolinen, leipoisin nisuja ja puristelisin pakaroita.

Mää leivoin tänään nisumunkkeja ja eilen taisin vahingossa puristaa serkkutytön pakaroita. Tulin siihen tulokseen, että ei kannata kokeilla samanlaisia akrobaattisia suorituksia ku yli kymmenen vuotta nuoremmat (ja huomattavasti kevyemmät) voimistelijatytöt. Serkkuja nekin.

Mää leivoin tänään nisumunkkeja ja eilen taisin vahingossa puristaa serkkutytön pakaroita. Tulin siihen tulokseen, että ei kannata kokeilla samanlaisia akrobaattisia suorituksia ku yli kymmenen vuotta nuoremmat (ja huomattavasti kevyemmät) voimistelijatytöt. Serkkuja nekin.

Mitä serkumpi, sitä herkumpi.

Onko: Mitä serkumpi, sitä herkumpi?

- - - Updated - - -

Tultiin teuden kans yhtäaikaa. Vau. Täydellisesti onnistunut suåritus.

- - - Updated - - -

Europortilla suunnitellaan juuri kolmen pallon kyytiä. hihi

Minä leivoin tänään nisuja, illalla saippuoin pakarani ja jos oikein hurjaksi heittäydyn niin saatan nopeasti jopa puristella.

Aika epäreilua et kertoo nisuista eikä jakele. Pakaroiden puristelun voi mielellään skipata, etenki jos ne on saippuassa. hyihyi.

Täytyy kyllä ihan rehellisesti myöntää, että tämä on todella ikävää Sansibarille. Hälle oisin kyllä toivonu Tapparan voittavan. Sniffari taas on niin nuori, että tällainen kokemus ei naarmua syvempää jätä tuossa iässä.

Missä onnittelut?

Tietääkseni santsi ei ole raskaana. Sniffari voi korjata jos tietoni ovat puutteelliset.

- - - Updated - - -

Minä leivoin tänään nisuja, illalla saippuoin pakarani ja jos oikein hurjaksi heittäydyn niin saatan nopeasti jopa puristella.

Muista raportti.

Mokkapaloja!

Niitä on kyl vielä edelliseltä kerralta jäljillä pakkasessa, pitää aina piilottaa alimmaiseksi ettei ukko syö kaikkea. :lol2: Nyt tein kahvikehriä ja tuli oikein suussa sulavia. :kuola:

Mitäs sanoisitte, lasketaanko se epäonnistumiseksi, jos ei teknisistä syistä johtuen päässyt edes yrittämään?
Tämä sitä taustaa vasten, että muiden suorituksia ja omia kykyjä vertailemalla epäonnistuminen siinä suorituksessa olisi ollut tarjolla.

Tietääkseni santsi ei ole raskaana. Sniffari voi korjata jos tietoni ovat puutteelliset.

Tarkoitin että missä onnittelut voittajan puolelle? Häviäjiä kyllä lohdutellaan.. :D

- - - Updated - - -

Mä luulen, että et.

Mä jotenkin näin tän jo tulevan.. Kaikki kiva kielletään.

Back
Ylös Bottom