Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on syntiä! iMPpia vielä rankaastaan siitä.

Ei saatana. Viikonloppu töissä ja sen päälle sitten vielä rankaistaankin erikseen. Allergiaoireetkin pahentuneet koivun alotettua ja tällä hetkellä silmät sekä nenä vuotaa ja aivastuksia pääsee parin minuutin välein. Ihanata!

Jaha. Jos lähtis kirjastoon lukemaan veekasia. Se tekee minusta MIEHEN.

Vanhempana on sitten paremmin aikaa notkua työmaalla ku ei oo niin muita menoja.

Perheellisenä töitä vasta tuleekin tehtyä. "Meillä olis tänään Pirjetan ja Riston kanssa kakkukahvit, ja he tuovat lapsensa meidän lapsille leikkiseuraksi" "Ei pysty, joudun jäämään ylitöihin" samalla kun anoo pomolta, että saa jäädä.

Opinnäytetyö ei vittu vittu ei edisty jumittaa... kiire tuleee kirjotan siihen kohta aku ankan kannesta kanteen ja loppuun vielä kikkeliskokkelis kuu ja osimmoilleen näin.

Perheellisenä töitä vasta tuleekin tehtyä. "Meillä olis tänään Pirjetan ja Riston kanssa kakkukahvit, ja he tuovat lapsensa meidän lapsille leikkiseuraksi" "Ei pysty, joudun jäämään ylitöihin" samalla kun anoo pomolta, että saa jäädä.

Tai sitten on tehtävä MÖYKKYSET ja lähdettävä hulinaa karkuun ulosteelle. Minä en pakoile hulinaa, kunhan notkun joutilaisuuttani.

image.webp

Joo mä vähä kuusailin noita rekvisiittoja paikalleen ennen "foto olis kiva" kuvan ottoa.

Minä haaveilen vappuhulinan pakoilusta Ruotsissa. Reilu huntin olis panomeluuna lippu per henkilö, 55min lennot ja ~7h aikaa paikan päällä. Täydellistä.

Vappuhulinaa Levillä! Siellä on parhaat bilheet! ...oikeastihan siellä on helvetin kylymä ja parhaimmassa tapauksessa saa turpaan joltain natkulta, mikä toisaalta ois ihan kivaa vaihtelua.

Tietää että on kylymä jos paatunut lapinmies Poro niin sanoo. Ei mulla muuta hinkua tuonne Ruottiin ole ko nuuskaturismi. Ja nimenomaan lentokoneella ettei tartte tuntikausia olla laivalla jossain kuutiometrin hytissä suutelemassa haulikkoa kauheessa krapulassa.

Tietää että on kylymä jos paatunut lapinmies Poro niin sanoo. Ei mulla muuta hinkua tuonne Ruottiin ole ko nuuskaturismi. Ja nimenomaan lentokoneella ettei tartte tuntikausia olla laivalla jossain kuutiometrin hytissä suutelemassa haulikkoa kauheessa krapulassa.

No näinpä tieteski! Onnellisia on ne, jotka asuu melekee rajan tuntumassa ja joutuu vierailee rajakaupungissa about kerran kuussa. Siis jos olis tarvetta nuuskalle...

No näinpä tieteski! Onnellisia on ne, jotka asuu melekee rajan tuntumassa ja joutuu vierailee rajakaupungissa about kerran kuussa. Siis jos olis tarvetta nuuskalle...
Joo, ei mullakaan ennen ollut ku 2,5h matka Haaparantaan mutta täältä Vantaalta on vähän korkeempi kynnys laittaa kuivasumppu tulille ja lähtee jauhaan sinnepäin :D 100km ihan maksimitaival jonka tolla ajaa ilman hermoromahdusta.

Back
Ylös Bottom