Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitähän se siikkeri teki sille pipalle? Sillä vois lämmittää vaikka nyrkkiä nakkikioskin jonossa.

- - - Updated - - -

Ennenkuin lähettää sen henkilön kitusiin.

- - - Updated - - -

Onkohan Lyytine ostanu Shania Twainilta tuon mekon?

Mitä! Eikö teilläpäin pidetä käsiä taskussa?

- - - Updated - - -

Kädet taskus ja nahkatakki auki. Siinä on sitä styleä.

Etsin googlesta jotain ihan muuta mutta osui silmään tälläinen. Tekiskö mieli siivota?

421826_470874896336400_2119155502_n.webp

Kaira goes to Hollywood

I'm going to Hollywood!!! En oikeesti. Luulitte heti! Ai että. Tää on ny jännää. Viikko pitäis ootella että pääsee haastatteluun. Kraah! Parhaalla tuurilla saan treenissä mustan silmän ja menen sitten äärimmäisen edustavana leikkimään fiksua aikuista.

Ei vielä kannata jännittää, menee hyvä jännitys hukkaan. Säästä kaikki jännitys siihen kun haastattelu on ohi ja odottelet kuumeisesti lisätietoja jatkosta.

- - - Updated - - -

59min tehokasta. Sitten kotiin maksalaatikolle ja sitten valmistautumaan siirtymätaipaleeseen.

Mites on kuntien viikonloppusuunnitelmien laita? Siivousta? Ihastumista?

Onkohan Futemuker taas suunnitellut karata keltaisen lehdistön lööppien arvoisesti?

Viikonloppuun kuuluu mm. sählyä, MASSIIVISTEN koivujen kaato ja karsiminen, vitutusta, ei lainkaan alkoholia paitsi vähäsen ja vappuun valmistautumista. Varmuuden vuoksi rasvaan kanjonin ja perssilmän, eihän sitä koskaan tiedä missä ja koska joutuu yllätystähystettäväksi elimellä tai ilman. Mieluummin rasvattuun reikään kuin kuivana kakkoseen vois olla mun uus motto!

Olen myöskin kofeiiniyliannostuksen kourissa ja pyllyaiheeseen liittyen hieman verenkiertohäiriöinen perslihasten kohdalta, johtuen kiimaisesta palaveroinnista, joten happivajaustakin on havaittavissa. Eli. Mitä tarkoittaa tuo keltaisen lehdistön lööppien arvoisesti karkaaminen taas? Tarkoitin tietysti kiivaasta.

No nyt kyllä tekis ihan mieli tehdä semmonen perusteellinen siivous ja remontti ja nakutella routaeristeetkin uusiin puihin!

- - - Updated - - -

No Hämeenlinnan piisonihärän viimeviikkoista rymellystä tietysti senkin höppänä!

Ostin lippuja lahteen kolmellahuntilla, sinne expoon missä kehoillaan ja pullistellaan.

Olishan tuonki rahan voinu viinaan käyttää

Huh kuntit toimiston ehkäpä kuumin minkki, sanoin minulle tänään että kerrankin tulee noille sun lihaksille käyttöä kun kannoin muuttolaatikkoa! Mitä tää tarkottaa!!?

Huh kuntit toimiston ehkäpä kuumin minkki, sanoin minulle tänään että kerrankin tulee noille sun lihaksille käyttöä kun kannoin muuttolaatikkoa! Mitä tää tarkottaa!!?

Olis halunnut nähdä sinut ilman paitaa. Ehk myös housuja. mm. M**A pullottaen.

Eli hän esineellisti sinut törkeästi! ->Tee pomolle valitus, seksuaalisesta häirinnästä työ aikana

Niinpä. tuosta voi tehdä valituksen, ajattele jos sää olisit sanonu minkille että "kerrankin on käyttöä sun perseelle" saisit heti syytteen..

Äh tymhä juttu, tymhä bodari minä. Meen ulkoiluttaa koiran ja sit nukkumaan. Väsyttää

Aah, olin jo unohtanut sen vaihtoehdon, että näillä huudeilla olisi jokin toinenkin ULTRAMASSIIVINEN biisonihärkä itseni lisäksi.

Johny, suomennettuna hän haluaa sinulta sitä eilen mainostamaasi kikkeliä! Kannattaa nyt heti mennä hänen työhuoneeseensa paljaskikkelöimään!
Eilen meidän konttorin naiset ilmoitti tulevansa ensiviikon torjantaina uimahallille aamun naku-uinnille kun paljastin olleeni sellaisella. Ens viikolla näen siis kaikki konttorin minkit alasti! Eivätköhän he sitten itsekin jossain vaiheessa huomaa, ettei siellä oikeasti mitään naku-uintia ole, ainakaan muiden osalta! Saunaan voidaan sitten mennä selänpesu- ja paskannushommiin. Täytyypä muistaa se pussi!

edit. sikstiinhanred rait teer.

Tässä se tasa-arvo taas nähtiin, me kuntit ollaan täysin vapaata riistaa lihanhimoisille seksisteille. Ei munkaan kyllä työaikana tarviis tämmöstä sietää.

Nyt täytyy laittaa meisseli piiloon ja lähteä pikkuhiljaa kotia kohti. Täytyy antaa laikan jäähtyä viikonlopun ajan ja maanantaina mä laitan saatana kaikki kuntoon!
Kohta sauna päälle ja makkaraa käristymään. Saunaan ei viitsi kotona paskantaa kun ei käy sitä siivoojaa.

Rupeaakohan vanha sanonta 'maailma pyörii pillun ympärillä' olemaan vanhanaikainen ja nykyaikana se kuuluu notta 'maalima pyörii YLVÄÄSTI kikkelin ympärillä'?

Back
Ylös Bottom