Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie olen rankasti teennäisyyden vastustaja enkä tajua tuota paskaa mitä noissa työhaastatteluissa joutuu tekeen. Jos se on niin yleistä, että pitää mainostaa ja olla aivan fantastisen upea ja täydellinen, niin miten helvetissä ne työnantajat jaksaa kuunnella sellasta kakkulia? Kattelis sitä CV:tä ja tarjois kaljat ja jos juttu luistaa, niin ottais koeajalle duunailee.

Entisellä työkaverilla meni sanojensa mukaan haastattelu näin:

Pomo: "Juotko viinaa?"
Työkaveri: "Jos tarjoot."

Tähän päivään mennessä työsuhde on kestänyt 25 vuotta.

Rommelin kokeellisessa keittiössä laitettiin tänä iltana jauhelihan sekaan bourbon-BBQ-soosia, suolaa ja Pohjanpoika-sulatejuustoa. Voi jeesus tästä tuli hyvää. 0g hiilaria.

Tein itse eilen makaroonilaatikkoa, ja pistin oikein reilulla kädellä chilijauhetta jauhelihaan. Huomasin hajusta, että olinkin laittanut reilusti kanelia enkä chilijauhetta. Pakko myöntää, että yllätys oli melkoinen, kun huomasin, että loppujen lopuksi kaneli sopikin tuohon mausteeksi suhteellisen hyvin.

Jaahans jaahans, näyttää vahvasti siltä että huomenna saa hakea morsiamen kotiin.
Kaikki lisävarustehifistelypalikat ei tietenkään ole tulleet, mutta jos ne sieltä pikkuhiljaa.

Monenko morsiamen haaremia pidät yllä? Uskoisin sinun olevan ketjun haaremikeisari.

Monenko morsiamen haaremia pidät yllä? Uskoisin sinun olevan ketjun haaremikeisari.

Muutaman vaan. Niitä voi pitää SICmäiseen tyyliin kätevästi kaapissa ja ottaa sitten sieltä tarpeen mukaan.

Keisarin titteliä taitaa kantaa futher...

"Getting the hell outta dodge"

Arvatkaa mikä oli suomennos? "Häivyn Dodgesta."

Joku minkinrehu Netflixillä tekemässä noita. Ite pitäis kaikki hoitaa mutta ei perkele ehdi.

Olenpa mä ollu ahkera. Viitisentoista työhakemusta tehty ja lähetetty (eli käytännössä tein yhden ja kopsasin sen monta kertaa), SM-kisoihin ilmoittauduttu ja osallistuminen maksettu, risteily maksettu. Ai ku oon ollu hienosti! Nyt jos jaksais vielä edes puolisen tuntia lukaista akateemista shaibaa.

Olenpa mä ollu ahkera. Viitisentoista työhakemusta tehty ja lähetetty (eli käytännössä tein yhden ja kopsasin sen monta kertaa), SM-kisoihin ilmoittauduttu ja osallistuminen maksettu, risteily maksettu. Ai ku oon ollu hienosti! Nyt jos jaksais vielä edes puolisen tuntia lukaista akateemista shaibaa.

Se on muuten upeeta kun hakee tsiljoonaan paikkaan töihin ja jostain soitetaan hyvällä tuurilla sitten joskus takaisin päin. Siinä on jo täysin unohtanut suurimman osan paikoista joihin on hakenut (etenkin jos aikaa ehtii kulua). Puhelimessa sitten ihmettelet, että mistä helvetistä sitä nyt oikeen soitetaan :D

Se on muuten upeeta kun hakee tsiljoonaan paikkaan töihin ja jostain soitetaan hyvällä tuurilla sitten joskus takaisin päin. Siinä on jo täysin unohtanut suurimman osan paikoista joihin on hakenut (etenkin jos aikaa ehtii kulua). Puhelimessa sitten ihmettelet, että mistä helvetistä sitä nyt oikeen soitetaan :D

Jep, joskus oikeesti syöksyny nanosekunnissa selaamaan sähköpostia (usein voi lähetyttää sen oman hakemuksensa kopion sähköpostiinsa), jos sieltä vaikka löytyisi. Tai sitten tää "sanotko vielä sen osoitteen tarkemmin niin osaan varmasti perille?" Sitten googlettaa osoitteen ja siinä vaiheessa EHKÄ jo muistaa minne haki...

Taas kipeenä, kuumetta 39 astetta.

Korkkaan offarin tänä aamuna: Huomenta :dance:

Tänään voisin tehdä vain parin tunnin päivän, eli voisin lähteä aloittamaan loman heti kunhan treenipaikat aukeavat.

Huomenta vaan. Eilen nosti eräässä palaverissa pienen hymyn huulille, kun eräällä itseäni pari kymmentä vuotta vanhemmalla herrasmiehellä pärähti puhelin soimaan kesken kaiken. Soittoäänenä oli Coolion Gangsta's Paradise. Kova!

Back
Ylös Bottom