Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nälkähän tossa tuli ja karkkia tekis mieli kauheesti. Mut en syö! En edes munkkia!
Vapaalla! Jee! Huomenna ihan varmasti otan mopon alleni ja lähden ajelulle. Sen jälkeen, ja sitä ennen, kiroan verokarhun alimpaan helvettiin.
Älä kovin innokkaasti kiroa. Mistä sunkaa tuleva palkka maksetaan jos ei verorahoista?
Kokouspöytäkirjojen kirjottaminen on kyllä ihan perseestä. Itelle sattu sit just se kokous sihteröitäväksi, missä käytiin läpi joka mutka ja nurkanväli.
Ei mätkyjen takia verokarhua syyttää.
Oho! Mitä sä nyt sielä yrität todistaa? Ja kenelle?
Kaippa tuo vähän riippuu alasta. Meikäläiselle kokouspöytäkirjojen kirjoittaminen on suht kiinnostavaa, koska siinä täytyy olla kotisohvajuristi sekä ymmärtää projektin johtamisesta sekä sen kokonaisuudesta, niin tuo homma pysyy mukavan haastavana.
Kaippa tuo vähän riippuu alasta. Meikäläiselle kokouspöytäkirjojen kirjoittaminen on suht kiinnostavaa, koska siinä täytyy olla kotisohvajuristi sekä ymmärtää projektin johtamisesta sekä sen kokonaisuudesta, niin tuo homma pysyy mukavan haastavana.

Ja vielä kun muistaa, että ne, ketä kokouksessa oli, ei kuitenkaan lue pöytäkirjoja.. niin saa ujutettua aina vastuita ja juttuja syyttömille ja kehuttua syyllisiä?![]()
Mitvit. Räpäytin silmiäni kerran niin meni tunti...?!
Työhakemus, hakukirje, työhakemus, hakukirje, työhakemus, elämäntehtävä, miksi meille töihin, miksi juuri minä, kirves, kaivo ja epätoivo. Kraah.
Tuo on aivan saatanan tyhmä kysymys, miksi meille töihin?
No kuule rahan takia. Paskan vertaa ei napostele sun firmas tai sen hyödyttäminen ja jos saan lottovoiton voitkin alkaa samantien ettimään mulle tuuraajaa. Koska voin aloittaa?
Mie olen rankasti teennäisyyden vastustaja enkä tajua tuota paskaa mitä noissa työhaastatteluissa joutuu tekeen. Jos se on niin yleistä, että pitää mainostaa ja olla aivan fantastisen upea ja täydellinen, niin miten helvetissä ne työnantajat jaksaa kuunnella sellasta kakkulia? Kattelis sitä CV:tä ja tarjois kaljat ja jos juttu luistaa, niin ottais koeajalle kattelee.
Ei sillä että mie mitään noista työhaastatteluista tietäsin, mutta olen kattonu jottain sketsejä ym.![]()