Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Taas vaihteeksi kuudeksi töihin, että ehtii varmasti jättää kaikki työt tekemättä. Taitaa tämän päivän jälkeen olla kasassa jo torstainkin tunnit. On se rankkaa, kun ei ehdi pakkistakaan enää töissä selaamaan. Höhö.

"Laserskater" lienee edelleen ainoa kotimainen supersankari - Hieno mies muutoin, mut ne numeroa liian pienet shortsit ovat hiukan häiritsevät..

Pitää antaa tunnustusta tuolle ukolle. Se on vetänyt omaa juttuansa jo jotain 20 vuotta.

laserskater-paivalla.jpg

^Vaikuttaa erittäin hienolta mieheltä. Arvostan!

Jahas. Mitkäköhän taivaankappaleet ovat taas loksahdelleet kohdilleen, kun Ylex kuuluu työpisteellä kirkkaampana kuin koskaan. Ehtihän se jo Ileä ja Masaa ikävä tullakin Yle X3M:ä kuunnellessa.

Olipa "mukava" baarireissu pitkästä aikaa viikonloppuna! :D heräsin baarin lattialta kun tuntematon tyyppi tuli yllättäen takaapäin ja kuristi meikäläisen tajuttomaksi ilman mitään syytä. Paljon tollasesta olis suunnilleen mahdollista pyytää vahingonkorvauksia? Fyysisiä vammoja ei siis tullu.

Jos tyyppi on tuntematon, kehen ajattelit korvausvaatimuksen kohdistaa?

Kivusta ja särystä ym korvauslinja löytyy julkaisusta Henkilövahinkoasiain neuvottelukunnan suosituksia 2011.

Huomenta taas.

Ei kiinnosta kyllä vieläkään. Seksuaaliajatukset eivät ole löytyneet, mihin lie koloon ne olen tunkenut ennen lomaa. Epäilen kolon olevan pimeä ja voimakas ominaistuoksultaan, materiaali on joko luonnon liukas tai hyvin suolimainen.

Työviikko alkaa vasta tänään, kolme päivää silti edessä!

Huomenta taas.

Ei kiinnosta kyllä vieläkään. Seksuaaliajatukset eivät ole löytyneet, mihin lie koloon ne olen tunkenut ennen lomaa. Epäilen kolon olevan pimeä ja voimakas ominaistuoksultaan, materiaali on joko luonnon liukas tai hyvin suolimainen.

Mä luulen, että sun seksuaaliajatusten piiloutumisen syy on siinä ettei Johny ole täällä.

Mä luulen, että sun seksuaaliajatusten piiloutumisen syy on siinä ettei Johny ole täällä.

Se on varmaan yks syy, yks pääsyistä. Hän on niin hyvä lietsomaan niitä seksuaaliajatuksia. It teiks tzyy ty tängöy! Kaksin seksualisoiminen on muutenkin yleensä mukavampaa kuin yksin. Vaikkakaan yksin ollessaan ei tarvitse miellyttää kuin itseään.

Mutta mä arvasin että tää lomakausi tekee tuhoa palstan seksuaalipuheelle. Ehkä se on vaan hyvä asia hetki hengähtää. Ns. palauttavat viikot. Sit taas raivolla!

- - - Updated - - -

Täytän tämän tyhjiön päiväsaikaan tekemällä töitä, eli selaamalla treeni- ja ravinto-osioita. Illat toteutan itseäni eilen aloittamallani KoirannPaskaa -treenillä.

Huomenna pääsiäislomalle, tulee kyllä tarpeeseen. Yritän tosin unohtaa, että tänä vuonna oma lomani on flunssalla höystetty. Pikkuvikoja :rolleyes:

Back
Ylös Bottom