Avara Luonto@TV1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä peliä läksit katsomaan?
Käykääpä immeiset ilmoittautumassa tuonne Vippien risteilylle! :whip:![]()
Tactical. Mustana. Stecher. 300. Eikä aleta väitellä siitä synteettisen tukin rumuudesta, ei johda mihinkään.
E
Mä voin osallistua sitte ku mennään viikin gracella tukholmiin ja lössiä on max. 10 henkilöä.

Tukholmasta lössiä kymmenen tolppaa? Nyt puhut asiaa, sille risteilylle minäki lähtisin.E
Mä voin osallistua sitte ku mennään viikin gracella tukholmiin ja lössiä on max. 10 henkilöä.
E
Lentokoneella pääsis halvalla länteen päiväks juomaan kahvia ja ostaan perinnetuotteita. Jonain palkkapäivänä vois lähtee käymään Swedish Matchin putiikissa.Minä voin osallistua kun risteilyn kesto on 2-3h ja menee Tukholmaan. Tätä porukkaa pitäisi muka kestää 23-24h? Ei helvetissä.
EDIT: Wilhelm on asian ytimessä. Juurikin tuon takia Tukholmaan mennessä olisi edes yksi lohtu.
Lentokoneella pääsis halvalla länteen päiväks juomaan kahvia ja ostaan perinnetuotteita. Jonain palkkapäivänä vois lähtee käymään Swedish Matchin putiikissa.
Ei se nytkään oo kaukana tuosta. :lol2: Tallinna kivaa vaihtelua.![]()
Tämä selvä. Sut kun ottaa mukaan niin se on aika hyvä matkavakuutus, olethan herra Strömsö.Tuun messiin. Saatavuus on ollut heikkoa viime aikoina, ja työnkään puolesta en ole päässyt käymään.
Jonain palkkapäivänä vois lähtee käymään Swedish Matchin putiikissa.
Ei se nyt ole sen kummempaa kuin hyvästä oluesta nauttiminen. Eilen ostin pullon Innis&Gunn toasted oakia, oli hyvää. Eikä ollu yhtä makeeta kuin alkuperäinen, vaan tilalla oli millerimäinen raikkaus.On se kumma, miten tuo ruotsalainen kamelinpaska kiihottaa ihmisiä. Olen joskus huvittuneena jopa lueskellut Pakkiksen nuuskaketjua.
Löhöilysunnuntai. Aika jees. Khihi