Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun miehellä on ase, ei siinä naisia tarvita. Molemmat on kalliita käyttää, vaativat jatkuvaa huoltoa ja ovat väärinkäytettyinä vaarallisia.

Käykääpä immeiset ilmoittautumassa tuonne Vippien risteilylle! :whip: :)

Mitä on tapahtumassa? Kävin eilen illalla raflassa. Eli ulkona. Siellä oli ihmisiä. Sen jälkeen kävin yökerhos kääntymäs. Siel oli enemmän ihmisiä. Ja musiikkia. Join puolikkaan coronan!?! Onko tänä paha?

Käykääpä immeiset ilmoittautumassa tuonne Vippien risteilylle! :whip: :)

E

Mä voin osallistua sitte ku mennään viikin gracella tukholmiin ja lössiä on max. 10 henkilöä.

Tactical. Mustana. Stecher. 300. Eikä aleta väitellä siitä synteettisen tukin rumuudesta, ei johda mihinkään.

Joo ei tuossa lausahduksessani pitänyt se "mustana" olla se "ei saatana", vaan se T3 ja 308 osuus :D

E

Mä voin osallistua sitte ku mennään viikin gracella tukholmiin ja lössiä on max. 10 henkilöä.

Ei se nytkään oo kaukana tuosta. :lol2: Tallinna kivaa vaihtelua. :)

E

Minä voin osallistua kun risteilyn kesto on 2-3h ja menee Tukholmaan. Tätä porukkaa pitäisi muka kestää 23-24h? Ei helvetissä.

EDIT: Wilhelm on asian ytimessä. Juurikin tuon takia Tukholmaan mennessä olisi edes yksi lohtu.

Minä voin osallistua kun risteilyn kesto on 2-3h ja menee Tukholmaan. Tätä porukkaa pitäisi muka kestää 23-24h? Ei helvetissä.

EDIT: Wilhelm on asian ytimessä. Juurikin tuon takia Tukholmaan mennessä olisi edes yksi lohtu.
Lentokoneella pääsis halvalla länteen päiväks juomaan kahvia ja ostaan perinnetuotteita. Jonain palkkapäivänä vois lähtee käymään Swedish Matchin putiikissa.

Ei tarvis ryypätä rahojaan laivassa ja sais nukkua omassa sängyssä eikä missään neljän kuutiometrin kopissa.

On se kumma, miten tuo ruotsalainen kamelinpaska kiihottaa ihmisiä. Olen joskus huvittuneena jopa lueskellut Pakkiksen nuuskaketjua.
Ei se nyt ole sen kummempaa kuin hyvästä oluesta nauttiminen. Eilen ostin pullon Innis&Gunn toasted oakia, oli hyvää. Eikä ollu yhtä makeeta kuin alkuperäinen, vaan tilalla oli millerimäinen raikkaus.

Löhöilysunnuntai. Aika jees. Khihi

image.webp

Back
Ylös Bottom