Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä ostit?
Maitoa, leipää, wokkiwihanneksia, kanaa, rahkaa, tonnikalaa, mehukeittoa, mehua, tomaattia, kurkkua. Tuorejuusto unohtui koska muisti.
Tarkoitin niitä alkukäyriä.
Arvasin, mutta oli pakko vetää tuo Beast tähän, koska lauantaina +9 ja scorchio!

Ja MITÄHELVETTIÄ tuolla salkkareissa tapahtuu:wtf:

Olisko irtakilla antaa hyvää vinkkiä mihin huomenna päivällä kannattais mennä että näkis enemmän naisten perseitä ku sä tänään?

Niin tosiaan. Shakirasta ei kyllä heti uskoisi, että se ois ihan tavallinen ihminen. Jos se on halunnu tehä itestään vähä helpommin lähestyttävämmän sillä, että kertoo kärsivänsä ummetuksesta.

Höhö. Onneks ei tartte omaa persustaa tuijotella.

Sitä se varmaan on. Tiedä mihin se on sen sädekehänsä piilottanut.

Joo onneks ei tarvii. Sellaset persuustaa muokkaavat ja nostavat jumppatrikoot ois aika mageet. Toiskohan joulupukki sellaset? Ai mut mullahan on synttärit ennen sitä! Just sopiva lahja vanhalle naiselle :D

Olisko irtakilla antaa hyvää vinkkiä mihin huomenna päivällä kannattais mennä että näkis enemmän naisten perseitä ku sä tänään?

Mä en oikein osaa sanoa. Mä kattelen naisten pyllyjä aina salilla ja tänään katselin niitä koulussa samalla, kun itse jouduin olemaan paidattomana. Mutta mä sanoisin kuitenkin, että sun ulostee paikassa on ihan hyvät näkymät, vaikka ne tuntuu olevan vähän nuoria tytyjä aika usein.

E. Voi kamala. Ei koskaan uskoisi, että mää tykkään vaan miehistä.

Mä en oikein osaa sanoa. Mä kattelen naisten pyllyjä aina salilla ja tänään katselin niitä koulussa samalla, kun itse jouduin olemaan paidattomana. Mutta mä sanoisin kuitenkin, että sun ulostee paikassa on ihan hyvät näkymät, vaikka ne tuntuu olevan vähän nuoria tytyjä aika usein.

Kun me vietetään loppuelämämme luostarissa, niin ei haittaa olla uusille suunnille avoin.

No, täytyy kattua mihin sitä huomenna harhaantuu.

Pitäisköhän mun vaihtaa salia.

Onkohan Jasonilla oikeasti Desmosedici. Hieno mies.

10155583_657288277640618_1498595541_n.webp

Jaha, vitosella alkaa Jethro. Joku vois laskea montako kirosanaa yhden jakson aikana tulee:lol2:

e: Glock t-paita. Oho oho.

Mikä non glock paita? Joku trendimerkkikö?

Jaa pyssy. Mä luulin että menee sarjaan gainssit ja domssit.

Ihan jees tää fiilis kun kurkku on ollu ihan jäätävän kipee jo kolme päivää. Koko ajan.

Sama kuppa ku mullaki ollu lauantaista lähtien.. Jääny läskillä treenitkin treenaamatta tuon takia.

Sama kuppa ku mullaki ollu lauantaista lähtien.. Jääny läskillä treenitkin treenaamatta tuon takia.

No angiina tää on, että sikäli en ihmettele että vähän kurkkuun käy kipiästi ja kuumettakin oli. Liekö se tämä rutto vai mikä kun sai akan hakemaan puolentusinaa työpaikkaa pohjosemmasta.

Kaira ja Pernod on nuoleskellu jotain epämääräistä. En kuitenkaan pysty uskomaan, että toisiaan.

Juu ei toisiaan. Minä olen lähinnä ollut tekemisissä lasten ja hikisten miesten kanssa. Tiiä kumpaa tässä sitten syyttäisi.

Back
Ylös Bottom