Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun olen poissa, seksuaalipuhe kukkii ja toisten vehkeitä arvostellaan koon perusteella. Epistä sanon minä.

Hyvät Kökköset ja muut Herrat ja myöskin paistit ja minkit. Minä lähden puolen tunnin päästä lomalle. Nyt se paljaskikkelöinnin huipentuma sikspäkin kuoret päässä ulkomailla kännissä -hetki on käsillä!

Jos ei oo syttyvikaa. Onhan kyse italiankielisestä kulkimesta.

No, onneksiei ole kuumetta juurikaan, vähän vain lämpöä että aika pieni tod.näk. on siihen että se olen henkilökohtainen minä joka tuolla jyristää ens suvena menemään. Harmi vaan ku on niin hyvä maku että varteenotettavia hankinnan kohteita käteisvarojen puitteissa ei tule eteen ku kerran kolmessa vuodessa. Tuo olis, mutta kuume on lliian matala.

Kun olen poissa, seksuaalipuhe kukkii ja toisten vehkeitä arvostellaan koon perusteella. Epistä sanon minä.

Hyvät Kökköset ja muut Herrat ja myöskin paistit ja minkit. Minä lähden puolen tunnin päästä lomalle. Nyt se paljaskikkelöinnin huipentuma sikspäkin kuoret päässä ulkomailla kännissä -hetki on käsillä!

Muista myös yrittää saada ulkomailla!

Onkohan kukaan ketjulainen saanut kerran kuussa?

- - - Updated - - -

Tai kiinassa?

Luulisi, että sielä on helppo saada, ku sielä on paljon niitä ihimisiä.

- - - Updated - - -

Pernoo voisi kertoa kuinka on. Hänellä on kokemusta mm. kiinasta.

- - - Updated - - -

Ny mä meen mm. kyykkäämään. Saatan vedellä rinnallekki.

No, ollaan jo sen verran kevään puolella että ei se enää ole noin :nolo: vakava paikka.

Onkohan kukaan ketjulainen saanut kerran kuussa?

- - - Updated - - -

Tai kiinassa?

Luulisi, että sielä on helppo saada, ku sielä on paljon niitä ihimisiä.

- - - Updated - - -

Pernoo voisi kertoa kuinka on. Hänellä on kokemusta mm. kiinasta.

Ainakaan minä en ole saanut tässäkään kuussa, luulisi että olisi järkevää alkukuusta hoitaa tuollaiset alta pois ettei vaan unohdu loppukuusta.

Mutta niin, kiina asiaan kun kerran kysytään. Luulisi todellakin että kiinassa olisi helppo saada, itsekin tässä väärinymmärryksessä olin aikoinaan. Mutta hieman vajaat kaksikymmentä kertaa paikalla käyneenä voin sanoa ettei siellä yhtään sen helpommin saa. Olen jopa käynyt kaksi kertaa kiinan (kielellä leikkimis) kurssin koska luulin että olisivat otettuja moisesta ja tykkäisivät siitä. Ehkä jopa ymmärtäisivät minua kun en suomalaisittain kielellä leikkisi enää. Vaan eivät edelleenkään ymmärrä joten en vieläkään saa. Ei ole reilua nähdä päivässä kymmeniä ellei jopa satoja tuhansia naisia jos ei voi saada.
Summasummarum, olen tullut johtopäätökseen että suomalaiset vosut ovat helpompia. Ja kokemuksesta sanon ettei se helppoa ole täälläkään, melkein jopa mahrotonta.

Mees ny siitä.

Mä kävin eilen. On ne vaan massiiviset. Nimittäin ne pakokäyrät. Vai mitä siikkeri?

E. Hihihi. Onkohan eventallaki MASSIIVISET pakokäyrät?

Ee. Ja pernoolle vinkiksi. Ei kannata yrittää saada jpka kuukausi. Minä suosin tavoitetta "joka vuosi". Epäonnistumisen mahdollisuudet pienenee kertoimella 12. Eikös se ookki ihan hyvä kerroin jo.

Päässä ollut kuhmu pitemmän aikaa mutta onko ne

a) aivot
b)aivokasvain
c) kasvaako mulle kyrpä ottaan
d) onko se vaan kuhmu ja siinä päällä finni

no oli mikä oli tuntuu tyhmältä

On menny kyllä nopeesti viikko :)

Hmm. Missähän sitä kannattaa yöpyä huomenna, kun tuun Helsinkiin? Joku halpa ratkasu. Koulutusta hotelli Presidentillä pe ja la.. Ja kannattasko suosiolla jättää auto itikseen ja tulla sieltä junalla, vai saako autoa johonki keskustan tuntumaan ilmaseks parkkiin?

Mietin tota irtakkin nimimerkkiä ja oon tullut.. siihen lopputulokseen, ettei se oo väännös ihmisnimi tai alkoholijuoma Irmasta. Taustalla on suomenkielen sana irstaskin, joka kuvastaa nimimerkin seksistisyyttä noin henkilötasolla. Siitä leikkisästi sanoja poistellen saadaan nimimerkki, joka ei heti lukijoille aukea, mutta tulee seksistisyyttä tihkuvien, ja miestä esineellistävien kommenttien myötä varsin selvästi ilmi.

Back
Ylös Bottom