Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta voisin ottaa tulevan kesän tavoitteksi juoda yhden oluen.

Nauti se terassilla. Lämmin päivä, huurteinen olut. Voiko parempaa olla?

- - - Updated - - -

Joku päivä ostan kyllä Ducatin Streetfighterin.

Pitäisköhän mun ostaa monsteri?

- - - Updated - - -

Onko striitfaitteris se 1200 kone?

- - - Updated - - -

Ei näyttäny olevan. Luin vaan foorumilta että sen tonnikaksatasen ääniä moitittiin ei ducatimaiseksi.

Siksi mä kattelen ilmajäähykoneita jotka jyrisee varmasti niinku pitääki.

We has a man of off-topic. Honor him. Kanat muuten menossa uuniin just.

En tiedä kuka mun koivilla on käyny treenaamassa, mut ei mun hinkuttelulla vedetä pohkeita näin tukkoon. Noh, köpötellään sit ku ysikymppinen mummo kakka housussa.

No angiina tää on, että sikäli en ihmettele että vähän kurkkuun käy kipiästi ja kuumettakin oli. Liekö se tämä rutto vai mikä kun sai akan hakemaan puolentusinaa työpaikkaa pohjosemmasta.

Juu ei toisiaan. Minä olen lähinnä ollut tekemisissä lasten ja hikisten miesten kanssa. Tiiä kumpaa tässä sitten syyttäisi.

No ei mulla sentään angiinaa ole. Mut muuten aika pitkälti sama tunne, ilman turvonneita imusolmukkeita tosin.

Ei edes likaisissa mielikuvissa Kaira minua nuoleskelisi.. :jahas:

Sain snapchatissa pippelin kuvan. Hihi.

Oliko kookas?

No tietty. Ei kai kukaan nyt mistään katkaravuista jaksaisi kuvia ottaa!

Snapchat on hieno sovellus.

Huomenta. En kyllä ymmärrä vielä hölkäsen pöläystäkään mitä nuo tuolla Yle X3M:llä höpöttää. Välillä tunnistaa muutaman sanan sieltä täältä ja joskus tuurilla kokonaisen lauseen, mutta kyllä se tästä vielä lähtee. Ruotsalainen rappausmusiikki ei kyllä oikein nappaa.

Huomenta.

Onko, IMP, alkanut flunssa helpottaa? Juuri huomasin, että näyttäisi olevan eka päivä, kun herätessä ilma kulkee hyvin nenässä.

Tänks hei! Tulee kyllä makeaan paikkaan, niinkuin eräs entinen YLEn jääkiekkoselostaja sanois.

Edit. Sanat "tulee" ja "makeaan paikkaan" eivät sisällä kaksoismerkityksiä... Ehkä!

Se on hyvä tulla makeaan paikkaan :)

Huomenta vaan tosiaan. Solis perjantai ;)

"on viiiiiiikonloppu eessä taas..."

Back
Ylös Bottom