Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin tota irtakkin nimimerkkiä ja oon tullut.. siihen lopputulokseen, ettei se oo väännös ihmisnimi tai alkoholijuoma Irmasta. Taustalla on suomenkielen sana irstaskin, joka kuvastaa nimimerkin seksistisyyttä noin henkilötasolla. Siitä leikkisästi sanoja poistellen saadaan nimimerkki, joka ei heti lukijoille aukea, mutta tulee seksistisyyttä tihkuvien, ja miestä esineellistävien kommenttien myötä varsin selvästi ilmi.

Vastalause! En ole irstas! Enkä seksistinen!

Sulla on selkeesti liikaa aikaa.

Hmm. Missähän sitä kannattaa yöpyä huomenna, kun tuun Helsinkiin? Joku halpa ratkasu. Koulutusta hotelli Presidentillä pe ja la.. Ja kannattasko suosiolla jättää auto itikseen ja tulla sieltä junalla, vai saako autoa johonki keskustan tuntumaan ilmaseks parkkiin?

Riippuu millasessa hostellimurjussa suostuu yöpymään, mut omppuhotelli on ihan jees eikä kauhean kaukana keskustasta. Autolla ei tod kannata tulla keskustaan, ei siellä mitään ilmaisia paikkoja ole. Itiksestä pääsee kätevästi metrolla n. 15 minuutissa keskustaan, että jättäisin auton suosiolla sinne.

E. Niin ja niitä omppuhotelleita on kaks, mut Yrjönkadulla oleva on lähempänä ydintä.

Konzaales: Kokeiles järjestää kirjaimet uusiksi. En siis tiedä asiasta mitään mut melkein luen tuota joskus takaperinkin.

Ensimmäinen vaihe on kieltäminen. :D mul on liikaa pakkista. Onneks mul on palauttava pakkisvapaa viikko epsanjas viikol 16.

Kyllä minä kiellän tämän hamaan loppuun asti. Sen myönnän, että olen ainakin kerran esineellistänyt miestä. No ehkä kaksi.

Tuo tuliaisia. Epsanjasta.

Mees ny siitä.
Menin. Kauppaan. Ja tulin jo takaisinkin.
Mä kävin eilen. On ne vaan massiiviset. Nimittäin ne pakokäyrät. Vai mitä siikkeri?
Onne. Vähän semmosta duxu henkisyyttä noissa kyllä joo.

10236_Capture_dc_cran_2014_03_19_09.45.51.png

Tarkoitin niitä alkukäyriä.

- - - Updated - - -

Miksi, siis MIKSI Shakira mainostaa Activiaa!? Mihin tää maailma on oikein menossa..

Eteenpäin.

- - - Updated - - -

Miksi ritke forresteri mainostaa veikkausta?

Mäki oon katellu, mutta en lähellekkää liikaa.

Jos sillä ei maha toimi?

Shakirasta tuli mieleen pylly ja mä oon tänään katellu naisten pyllyjä aivan liikaa.

Kun ei prinsessat käy kakalla niin ei Shakirallakaan voi olla ummetusta.

Voiko naisten pyllyjä kattella liikaa? Tai no voi. Sellasia löllöperseitä ei jaksa kovin kauaa tuijotella.

Kun ei prinsessat käy kakalla niin ei Shakirallakaan voi olla ummetusta.

Voiko naisten pyllyjä kattella liikaa? Tai no voi. Sellasia löllöperseitä ei jaksa kovin kauaa tuijotella.

Niin tosiaan. Shakirasta ei kyllä heti uskoisi, että se ois ihan tavallinen ihminen. Jos se on halunnu tehä itestään vähä helpommin lähestyttävämmän sillä, että kertoo kärsivänsä ummetuksesta.

Höhö. Onneks ei tartte omaa persustaa tuijotella.

Back
Ylös Bottom