Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuskin. Kuume menny jo täysin ohi. Kävin silti ajankuluksi kyselemäs.

Miksei voi syödä kebabia samaan aikaan kun katsoo painia?
Koska kebabnautinto maksimoidaan tuijottamalla tiukasti astiaa/rullaa samalla kun sitä mutustelee. Jos kebbe on sekuntaattilaatua, ei painin katsominen samaan aikaan ole niin vakava asia.

Voi olla, mutta luulen että se on laitettu myyntiä varten hyvään kuntoon ku siinä oli niitä käyttämättömiä osia mm. Peilit ja jalkatapit. Yks huolto on tehty liikkees, loput on tehty itte.

Mä söin eileen. Aamullaki vielä maistui suus. Ei tee mieli!

Voi olla, mutta luulen että se on laitettu myyntiä varten hyvään kuntoon ku siinä oli niitä käyttämättömiä osia mm. Peilit ja jalkatapit. Yks huolto on tehty liikkees, loput on tehty itte.

Vais nii. No parempi se on olla ostamatta, ettei käy niin kuin Johnylle.

Jännittäviä uutisia tälle päivälle. Selmu on ostanut Varttibaarin.

Alko tehdä mieli rullakebua.

No voe vattu, eilen vielä vältin kyseisen tekemällä ite hotdogeja. Pitäisköhän tehdä tänäänki josko menis roskaruoan nälkä ohi :D

- - - Updated - - -

Ooksä niitä support 32 miehiä?

Mää en ny ihan hiffaa..

Ymmärsinkö mä nyt jotain väärin vai väititkö sä justiinsa kebabia roskaruuaksi?

:D

Kyllä. Silti aina niin maittavaa :kuola::kuola: Jos kebab olisi terveellistä eikä lihottaisi minua entisestään niin söisinhän Hevalin rullakebabbeja joka viikko..

Musta ja keltanen on cannonballin värit.

Mää en noista mopoilijoista niin tiiä. Lätkää mää tarkootin. Onkohan Valavuori studios?

Onko Santsipantsi konekirjoittaja Hakamettässä?

Siitä tulikin mieleen. Näin tänään kirjastos semmoset konekirjoitustadonnäytteet, että ihan piti muinaMIEHINÄ kävellä kaks kertaa ohi. Höhö, kökkönen taas iski keskellä päivää.

Olipa harvinaisen pahaa rullakebua :( Melkein tekis mieli mennä takasi ja vaatia uusi.

Mäkää en sen takia tuosta tien toisella puolen sijaitsevasta lafkasta kebuani osta kun se ei ole kovin hyvä. Varsinki ku tietää entisen kämpän vieressä olleen paikan Tampereen parhaimmaksi niin sieltä vieläkin mielellää käy hakemassa jos kebua tekee mieli.

Back
Ylös Bottom