Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihalloistava. Oon melkein koko päivän kattellu netistä kaikkea mielenkiintoista, kuten bussiyhteyksiä El-Pratista Placa de Catalunyalle, ja kävelymatkustusreittiä hotellilta Camp Noulle. Lisäksi, matkakiimani aiheuttamana olisin joutunut vaihtamaan aluskalsarit tänään jo kolmesti, mutta mulle ei oltu pakattu vaihtokalsonkeja tänään ollenkaan eväitten mukaan.

^ No onneksi ens viikolla pääset takasin töihin hommiin duuniin!

Mä menin lukasee stooria epsanjalaisen autovuokrafirman asiakaspalvelusta. Nyt koitan unohtaa lukemaani!

Kontsaalesilla on selkeesti toiveissa päästä vielä äiti+tytär -äksöniin. Ehkä jopa uudestaan.. Hyi, miten seksuaalinen ajatus, sillain miten niissä jossain elokuvissakin yleensä on, että se äiti on aina semmonen maksimissaan viis vuotta vanhempi ku se tytär ja molemmat on semmosia oikein kivoja ja mukavia luonteeltaan.

No sepä se nuorna vitsa väännettävä ja niissä hyi hyi elokuvissa äidit on sen ymmärtäneet. Se on sitten mukava kun tytär on jo täysi-ikäinen niin äiskäkin on vielä täydessä vedossa. Sitähän voi sitten tehdä vaikka porukalla sen kauneimman.

- - - Updated - - -

Mutta on se kontsa kyllä mahoton mies.

- - - Updated - - -

Suu kuivaa. Ja snooker ilta.

- - - Updated - - -

Hirveen vähän NAIShenkilöitä palstalla. Ja minä hölötän koko ajan.

Hirveen hirveen vähän on NAIShenkilöitä toden totta paikallansa. Mä vetäsen kohta housut kinttuun jos ei niitä ala näkyä. Toivottavasti mun housut ei putoa kintusta kun mä kyykkäsen tänään perssilmä edellä. Onneks mä osaan ite laittaa koukut paikoilleen, ettei kenenkään terhakkaTISSIsen NAIShenkilön tarvitse tulla mua auttamaan. Se kuitenkin odottaisi sukupuolinussintaa palkinnoksi ja enhän minä sellaiseen taivu kun pittää podata niin perkeleesti siinä just.

Oletteko ikinä nähneet minkälaista jälkeä tulee kun täyttää katkaistun kaksipiippuisen haulikon ihmispaskalla ja laukaisee molemmat latingit suunnilleen wc-pyttyä kohti? Se on se mitä V-PENis mega tekee ihmisen ruoansulatukselle.

- - - Updated - - -

Ei vaan V-Penis vaan V-TWIN-PENis

- - - Updated - - -

Perskeles unohdin jo katumuksen hetkeksi, hyvä kun muistutit. Maha on löysällä.

Oletteko ikinä nähneet minkälaista jälkeä tulee kun täyttää katkaistun kaksipiippuisen haulikon ihmispaskalla ja laukaisee molemmat latingit suunnilleen wc-pyttyä kohti? Se on se mitä V-PENis mega tekee ihmisen ruoansulatukselle.

Tästä syystä ajattelin ostaa myös vähän mahalääkettä.

Eli wiskiä monessa asennossa mahalääkkeeksi. Se on se vanha toimiva kikka. Viskin laadulla ei ole väliä, kunhan on hyvää ja omistaa hyvät vitut maut. Katos, nakkeri vielä viime metreillä.

- - - Updated - - -

Mä lähen ny kotio, että voin sieltä lähteä jumpalle, heipat.

Tännään nassu taas töllötin ruutuun kiinni puoli seiskalta. Keltamustat vastakkain, hieno ilta tulossa.

Tännään nassu taas töllötin ruutuun kiinni puoli seiskalta. Keltamustat vastakkain, hieno ilta tulossa.

Ooksä niitä support 32 miehiä?

Kävin äsken mm. Vähä hieromassa mopokauppaa ja mm. uimassa. Saa nähä kavvanko nyt viihtyy kotona ennen ku on poistuttava esim. ulosteelle.

- - - Updated - - -

Eipäs kön kuudelta painia.

Katotko perseitä?

Back
Ylös Bottom