Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äs aina saa tekstiviestivippiä. Voi fak kuntit, pitäiskö munkii hommata mopo? Eka mopoton kesä pitkää aikaa. Alkoi kaduttaa toi viimesyksyinen kartanon osto. Ja menot jatkuu, pitäis pihavarastoo sun muuta painepesuria ostaa:(

No kyllä mä näkisin että mopotin tulis ennen painepesuria. Sitä paitsi kaikki järkisyyt puhuu mopon oston puolesta. Mitä vittua sillä pihavarastolla tekee jos sinne ei ole mopoa täytteeksi ja painepesuria voi aina lainata naapurilta ja palauttaa rikkinäisenä ja sanoa että se oli jo tommonen lussukka. Niinkuin sinäkin arvoisa naapuri.

Äs aina saa tekstiviestivippiä. Voi fak kuntit, pitäiskö munkii hommata mopo? Eka mopoton kesä pitkää aikaa. Alkoi kaduttaa toi viimesyksyinen kartanon osto. Ja menot jatkuu, pitäis pihavarastoo sun muuta painepesuria ostaa:(

Pittäähän sitä jokaisella aikamiespojalla ja poikamiehellä ja miespojalla nyt mopo olla.

Väärinostoksen aiheuttama katumus on yksi lempitunteistani. Melkein samoihin pääsee se tunne, kun etsii internetistä löytyvää tissikuvaa ULTRAMASSIIVISESSA kiimassa ja tuntuu, että vois sukupuolinussia vaikka pöytäroskista, mutta sitten kun on sen hetken viettänyt itsensä kanssa, ja tulee se fiilis, että mitä mä oikein äsken ajattelin, emmä tota roskista mihinkään tartte.

Taidan lähtee kes kustaan nisulle ja pullalle.

Olenn. Yhtesti. Ja oli todella lähellä etten käyny pk:llaki. Kävelin ihan teranssin ohi ja olin jo kurvaamas sinne mutta kävelinki ohi.

Pittäähän sitä jokaisella aikamiespojalla ja poikamiehellä ja miespojalla nyt mopo olla.

Väärinostoksen aiheuttama katumus on yksi lempitunteistani. Melkein samoihin pääsee se tunne, kun etsii internetistä löytyvää tissikuvaa ULTRAMASSIIVISESSA kiimassa ja tuntuu, että vois sukupuolinussia vaikka pöytäroskista, mutta sitten kun on sen hetken viettänyt itsensä kanssa, ja tulee se fiilis, että mitä mä oikein äsken ajattelin, emmä tota roskista mihinkään tartte.

Juu tai se kun kauhiassa kiimanhepulissa päättää että tämä ei jää yhteen kertaan mutta osmocolor käsittelyn jälkeen tajuaa että eihän tää nyt mua enää kiinnosta. Lähden tekemään leipiä.

- - - Updated - - -

Mä muuten alan epäillä koko tissikuva legendan todenperäisyyttä.

- - - Updated - - -

Olenn. Yhtesti. Ja oli todella lähellä etten käyny pk:llaki. Kävelin ihan teranssin ohi ja olin jo kurvaamas sinne mutta kävelinki ohi.

Mun kaverilla oli opiskeluaikana semmosen Jack Morgan merkkiset nahkakengät mitkä veti aina ihan väkisin terassille. Monta kertaa meitä ei yhtään huvittanut juopotella mutta kun ne kengät vei sinne juottolaan niin ei siinä nyt sitten kuivin suinkaan istutti. Kukin tilas mitä tilas. Saatettiin siinä joku viinipullokin avata. Muutama napsu.

Hyvä huomio! Mulla n tällä viikolla ollut jalassa uudet kengät enkää oo käyny kapakas kertaakaan! Täytyy kokeilla laittaa vanhat kengät takasi käyttöön.

Mä löysin netistä tissit, titta Johnny titta.

image.webp

No niimpäs perkele olikin, oli jo livahtanut muistista tuo. Varmaankin sen takia, ettei siinä mainittu mitään naismerkkisiä ruumiinosia. Mutta melko lähellä oli peekoot. Selvisit säikähdyksellä.

Missähän semmosia jak morkane merkkisiä jalkineita myydään? Kuulostavat kannattavalta ostokselta.

Kuulostaa äkkiseltään vähän ulkomaalaisten tekemiltä. Olisko vaikka enkelsmanni tehnyt? Mutta varmaankin kyllä teettänyt likaisen työn siirtomaassaan Intiassa.

- - - Updated - - -

Eräs metallialalla työskentelevä henkilö kävi työmatkalla Intiassa. Ihmetteli paikallista tapaa paskantaa siihen missä se paskahätä havaitaan. Toisaalta niillä miehillä on semmonen yöpujama päivin öin niin se on niin helppo vaan kyykistyä ja paskoa siellä kaavun suojissa.

No kyllä mä näkisin että mopotin tulis ennen painepesuria. Sitä paitsi kaikki järkisyyt puhuu mopon oston puolesta. Mitä vittua sillä pihavarastolla tekee jos sinne ei ole mopoa täytteeksi ja painepesuria voi aina lainata naapurilta ja palauttaa rikkinäisenä ja sanoa että se oli jo tommonen lussukka. Niinkuin sinäkin arvoisa naapuri.

Tossa on pointtia. Ja pihavarasto on siks, että saa ryönän pois lämpimästä varastosta. = tila mopottimelle. Viime loppukesän ajelin anopin tuutti-sevenfifty-hondalla. Ajattelin, et tämäkin kesä menis sillä. Mut kyl se oma <3sylinterinen >999kuutioinen pitäis olla. Ei ainakaan menis pelkästään satulanhaisteluks.

Meleko tuhnusta hommaa haistella anopin satulaa. Mutta parempi se kuin kokonaan ilman!

- - - Updated - - -

Tää päivä on ollut erittäin paska jos katsotaan työ aikaansaannosta.

Näköjään noin puoltuntia kerrallaan pystyy olla kotona. Nyt täytyy taas mennä johonki ihan muualle. Ei täälä viihdy.

Ihalloistava. Oon melkein koko päivän kattellu netistä kaikkea mielenkiintoista, kuten bussiyhteyksiä El-Pratista Placa de Catalunyalle, ja kävelymatkustusreittiä hotellilta Camp Noulle. Lisäksi, matkakiimani aiheuttamana olisin joutunut vaihtamaan aluskalsarit tänään jo kolmesti, mutta mulle ei oltu pakattu vaihtokalsonkeja tänään ollenkaan eväitten mukaan.

^ No onneksi ens viikolla pääset takasin töihin hommiin duuniin!

Siinä se naisten asenne taas näkyy.. miehiä kyllä otetaan ja tahdon ja sitä rataa mutta eipä niistä sitten huolehdita. Tihkuisissa aluskalsareissa saa olla koko päivän.

- - - Updated - - -

Ja eväätkin on väliin mitä sattuu. Paskasia leivänpaloja.

Juu, ne paskaset kanjonissaan omatuotantona maustetut leivänpalat vielä menis mutta että yksillä aluskalsareilla pitää pärjätä. Ei tule hevonvittujakaan taas. Eikä ihmis-.

Mua jännittää niin paljon että alukalsarit on täälläkin vaihtokunnossa. Nyt puhutaan vaan jättöreunan turbulenssista, ei niinkään klyyvarin kuohasta.

Back
Ylös Bottom