Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vr:n väki on kyllä vähän reppanan oloista, kun noissa liian isoissa takeissaan ja reput selässä odottelevat asemilla yksin juniaan. Vähän ku ekaluokkalaisia, joilla ei oo kavereita.

Sä voit mennä kysyyn niiltä, että "voit sä olla?" Ne varmaa ilahtuis. Tai piirrä hyppyruudukko ja heitä keppi. Kyl ne sit alkaa hyppii sun kans.

Kalastusta pitäisi kyllä harrastaa enemmän seksivaufarkuissa. Ja erittäin niukassa yläosassa jos ollenkaan. Tämä koskee tietysti vain silmäähivelevän elävän ruumiin omistavia naisia, kukin miettiköön tykönään sopiiko kategoriaan. Esim. ankeriaan kalastusta pitäisi lisätä. Ne on niin niljakkaita pitkuloita, jotka maistuvat joidenkin suissa hyviltä, kun on leukaperiä myöden täynnä.

Tääläpäin ei ole ollut Jankon Betoni -henkinen aamupäivä, katsotaan mitä IP tuo tullessaan!

Täällä taas oli Jankon petoni aamupäivä. Se on paha jos joku soittaa että ootsä tulossa ja ei edes tiedä että mihin pitäisi olla tulossa.

- - - Updated - - -

Vastasin varuilta että olen kai mä tulossa.

- - - Updated - - -

Vaikka en sillä hetkellä ollut tulossa, siis valehtelin.

- - - Updated - - -

Nyt menen syömään mustaa.

tilli-kananmunakastike näytti ihan tiedätte-kyllä-miltä. Maun vastaavuudesta en osaa sanoa.

E: Älkää ressatko. Kun yhdessä tehdään ja porukalla mennään niin kaikki valmistuu

Ai saatana, kuntit ja cuntit. Nyt alkaa hymynkare nousta suupieliin, mutta ei sentäs leukaperiin. Alkaa olla ns. aika väbä. Pari hassua plankettia jos täyttäis ja pihauttais vähä sunppia. Taidan haasteen vuoksi täyttää nuo planketit väärällä kädellä ja lyijyttömällä kynällä.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten punakynäkin tuossa pöyällä.

Voin lainata sitä sepille jos sen musteet kulu kaikki Retkiluistelija Panomies Pullottavaojentaja Ensimmäisen tuotokseen. Sepin työhuone sijaitsee mm. n. esim. 100 000 millimetrin päässä omastani mitattuna ns. linnuntietä.

- - - Updated - - -

Voi jummi nyt mä sitten sovin kaupan pyörästä ja kaduttaa heti! Onko hyvä merkki onko? Tukekaa mua kuntit.

Se on onnistuneen väärinostamisen ensimmäinen tunnuspiirre. HYVÄ!

- - - Updated - - -

Minkä tyyppistä?

- - - Updated - - -

Joudunko ostaan isomman?

Mikä mopo? Kilo kuutioita on ehdoton minimi, ja kaks pytinkiä ehdoton maximi. Tässä vaiheessa hyväksytään osto. Morkkis pitää kitkeä iteltä, keksimällä mitä älyttömämpiä perusteluita ja tekosyitä miks oli kannattava osto. Noin kuukauden päästä tulee fuck it, olotila ja sit tuntuu hyvältä. Sämpylän määrän kasvuun kannattaa varautua huolella. Kunnon twinin pärinä pudottaa pikkuhousuja. Mutta onneks sillä pääsee karkuun.

No juurikin pakoäänenpörinän lumoissa haksahdin v-twiniin. Vittu kuntit tätä väärinostamisen tuskaa. Mutta tuplaputkien lotkotus tekee meisseliä, komiastihan se lussuttaa.

Mun viimekesänen 650cm3 single akran suoralla torvella pudotti mummojen vaipatki. Ja paikallislehden tekstiviestipalstalta sai lukea missäpäin tuli ajeltua. Nimim. 30cm sinistä liekkiä moottorijarruttaessa.

Mä en kerro vielä, siitä tulee lauantaina tunnistustehtävä kun ajelen sen kotipihaan ja näppään retinalla valokuvan ja liitän tänne palstalle. ATK-skilssit kunniaan.

- - - Updated - - -

nimim käsiraha maksettu, en oo ikinä etes livenä tuommosta mopotinta nähnyt

Kyl mä väittäisin et twinin väännöllä on mukava körrötellä ja putkia paukutella näillä suomen teillä. Suoralla nelikolla kun tarvii vinkauttaa sinne 10krpm ja sit onkii höpinää tötterös.

Toivottavasti sillä putoo kuumien misujen seksikkäät pikkuhousut tai ainakin päällihousut sen verran että lappu vilahtaa.

- - - Updated - - -

EIhän mulla olis etes varaa tämmösiin hankintoihin perkele. Ei oo ku tuulen huuhtoma perse ja takinlieve heiluu tuulessa. Kaduttaa.

- - - Updated - - -

Kertakaikkisesti napakymppi väärinostos!

Back
Ylös Bottom