Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autotallissa olis kyllä lämmintä ja kuivaa...

- - - Updated - - -

Ja 750 kuutiota. On siellä myös sitten kaverin 600 kuutiota, mutta ei kai semmosia mopoja sentään...

Vittu, ottaa rankasti hermosta. Barca - Atletico -streami pätkii ku rantojenmies katkokävellessään kohti pillussa sojottavaa pulloa. Oho, nakkeri taas. Miksei se voi nakkeroida tota streamia kuntoooooon? Tä?

Pitääkö mun oikein opetella uimaan, kun tuollahan oli ihan mukavaa.

Uimataito on hyödyllinen joka tapauksessa. Joko menee se virallisen määritelmän mukainen uimataitouinti? Veteen pudottuaan uimataitoinen kykenee uimaan yhtäjaksoisesti 200 m josta 50 m selällään.

Itte opin perustaidot jo lapsena, mutta oikean tekniikan opetin itselleni muutama vuosi sitten youtuben ja googlen avustuksella. Toki uimakoulu olisi tehokkaampi :) Tärkein yksittäinen asia oli oppia hengittämään vedessä (uimalasit ovat välttämättömät).

Mäki oon ollu lentäjien juhannukses lukemattomia kertoja. Sielä pysty kattella koneita ja näytöksiä helposti yksin ja selvinpäin ilman kiusallista tunnetta. Enää ei ole vastaavaa juhannussiohjelmaa tarjolla. Olen siis vain hengaillu kotona.

Paitti että kukkamekkopakkoöavatansseis oon käyny. Muistaakseni aattona onne.

Uimataito on hyödyllinen joka tapauksessa. Joko menee se virallisen määritelmän mukainen uimataitouinti? Veteen pudottuaan uimataitoinen kykenee uimaan yhtäjaksoisesti 200 m josta 50 m selällään.

Itte opin perustaidot jo lapsena, mutta oikean tekniikan opetin itselleni muutama vuosi sitten youtuben ja googlen avustuksella. Toki uimakoulu olisi tehokkaampi :) Tärkein yksittäinen asia oli oppia hengittämään vedessä (uimalasit ovat välttämättömät).

Minä haluan oppiisi! Olen aina halunnut osata vedessä hengittämisen taidon.

- - - Updated - - -

Mäki oon ollu lentäjien juhannukses lukemattomia kertoja. Sielä pysty kattella koneita ja näytöksiä helposti yksin ja selvinpäin ilman kiusallista tunnetta. Enää ei ole vastaavaa juhannussiohjelmaa tarjolla. Olen siis vain hengaillu kotona.

Paitti että kukkamekkopakkoöavatansseis oon käyny. Muistaakseni aattona onne.

Mä näin Kauhavan juhannusjuhlilla Kikan ja sain siltä nimmarin julisteeseen. Kyllä sitä kuvaa nöösipoikana kateltiin, se oli sitä hyvää aikaa kun oli paperikuvat käytössä. Ei päässyt nakkerit tumputtamaan.

- - - Updated - - -

Lompakkokin sielä hukkui kun lensi karusellista. Sinne meni 30 markkaa.

- - - Updated - - -

Vituttaa vieläkin.

- - - Updated - - -

Ihan varmaan joku puolijuoppo veti sen kurkusta alas. Paljonkohan sillon makso tuoppi?

Kyllä se varmaan tuollasella markkinarysäalueella 20mk maksoi.

Hyi helvetti mikä väsymys! Taitaapi johtua kellojen siirrosta eikä viikonlopun muista aktiviteeteista. Joka aamu tuntuu siltä, että herää aivan liian aikaisin. Pääkin täynnä veren sekaista räkää aina herätessä. Paskaa.

Hyi helvetti mikä väsymys! Taitaapi johtua kellojen siirrosta eikä viikonlopun muista aktiviteeteista. Joka aamu tuntuu siltä, että herää aivan liian aikaisin. Pääkin täynnä veren sekaista räkää aina herätessä. Paskaa.

Liityn tähän kuoroon. Flunssa uuvuttaa niin pirusti. Pää täynnä räkää, ja aamu alkaa sillä, että yritän saada nenässä ilman kulkemaan.

Liityn tähän kuoroon. Flunssa uuvuttaa niin pirusti. Pää täynnä räkää, ja aamu alkaa sillä, että yritän saada nenässä ilman kulkemaan.

Ootko varma ettei oo allergiaa? Mulla on ainakin ja oireet on tämmöset, vaikka lääkkeitä on mennyt helmikuun lopusta alkaen.

Ootko varma ettei oo allergiaa? Mulla on ainakin ja oireet on tämmöset, vaikka lääkkeitä on mennyt helmikuun lopusta alkaen.

Sehän tästä sirkuksesta puuttuisikin. En ole tuota vaihtoehtoa ajatellutkaan, mutta flunssalta tämä on nyt tuntunut. Alkoi meinaan yhden yötyön jälkeen, seä saman reissun jälkeen alkoi työkaverillakin :D

Alkoi meinaan yhden yötyön jälkeen, seä saman reissun jälkeen alkoi työkaverillakin :D

Olen melko varma, että tässä on käytetty ns. kiertoilmaisua. "Yötyö" seä "työkaveri".

Mutta huomenta vaan saatana. Arska on edelleen meille suosiollinen, kahvia, luimimista, Aamulypsyä ja jännitys siitä, jatkuiko voitokas vedonlyöntiputki viimeyönä. Eikä väsytä yhtään. Tänään on lisäksi ihanan ihanaa jalkojen ja ehkä hieman selänkin kuritusta tiedossa. En ole myöskään flunssassa, eikä allergiatkaan vaivaa. Nenänpäästä tihkuu jotain, nenänpää on kiertoilmaisu, samaten "jotain".

Huomenta opossumit,

olen todella pirteä ja vitaali. Spitaali. Vaikka en ole ollut edes "yötöissä" "työkaverin" kanssa. Sisko se vain oli kylässä.
edellisessä kiertoilmaisuja olivat ainakin seuraavat: pirteä, vitaali, spitaali, yötyö, työkaveri ja sisko ja opossumi

Back
Ylös Bottom