Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varo Jormia!

Tiedän että sielä on niitä, olen nähnyt. Omilla silmillä.

Mutta nyt JohnyV, kerhon ylempinä toimihenkilöinä on nyt meidän harteilla keksiä jotain pikkupikkupiristystä Santselle, ettei hän saa vitutusperäistä sytäriä. Tuleeko mitään mieleen (ei se)?

Mun ehdotus on että ostetaan santsille ikioma mopsinpentu. Kymmenen ikiomaa mopsinpentua. Nämä sata ikiomaa mopsinpentua me toimitetaan hlökohtaisesti santsille pörinän saattelemana. Ja ettei santsi joudu hankalaan välikäteen tuhannen ikioman mopsinpennun kanssa, lahjoitetaan sille makuupussillinen mustaamakkaraa niille pennuille syötäväksi. Voi sitä pikkujalkojen töpinää!

Ja korostan että niitä mopsin pentuja ei laiteta mihinkään ilmatiiviiseen muovikassiin!

Hyvä idea. Ja jos sulla ei sitä velkaa tuu muuten otettua tarpeeks, ni tiäkkö mitä maksaa kymmenen tuhatta mopsin pentua? Siis monta sataa jumalauta yhteensä.
plus alvi.
Kylläpä siitä muuten piristyisin itsekin, jos olisi satatuhatta mopsin pentua pakattuna ilmaa läpipäästävään pussiin. Ja sitten ne kaikki vääntäis mustamakkaramustamakkarat mun olkkarin matolle. Ai että mä olisin pirteänä! En sais mitään sydänkohtausta kylläkään.

No eihän ihimine voi olla masentunu jos sillä on miljoona lutusta mopsin pentua henkittävässä tekstiilisäkissä.

Kylläpäs ne mopsit lisääntyy nopsaa! :pano:

Kiitos piristyksestä, toimi. :love:

Itse valmistauduin toisen kotimaisen yo-kirjotuksiin siten, että kuuntelin X3M:iä kaksi tuntia kaksi kertaa viikossa. Ei mikään hullumpi tapa, tuloksene magna.

Toisaalta en osaa edelleenkään asioida toisella kotimaisella. Missään.

Itte valmistauduin pakolliseen virkamiesruotsin kurssiin lukemalla kaikki Hamilton-kirjat Coq Rougesta En medborgare höjd över varje misstankeen. Ruotsiksi toki. Hyviä kirjoja.

Varsinkin Tallinnaan menevät alukset ja oikeastaan Tukholmaankin liikennöivät ovat kyllä semmosia synninpesiä että ihan illotti koko touhu. Pesen kyllä käteni mokomasta haureudesta ja siveettömästä sukupuolinussimisesta tässä paikassa

Mä matkustin lapsena jatkuvasti Turku-Tukholma-Turku-väliä. Opin niin hyvin synnittömään laivamatkailuun, että edelleen onnistuu.

Varo Jormia!

Tiedän että sielä on niitä, olen nähnyt. Omilla silmillä.

Pitääköhän mun suosista jättää kakkulat pukukoppiin niin en näe mitään.

Voi vittu. Nyt tekis mieli vähän itkeä. Päätettiin yhteistuumin jonkun sedän kanssa rysäyttää auton takapuskurit lyttyyn. Tai siis eihän tässä käynyt vahinkoa ku mun autolle. Tästä ei voi tulla muuta ku paska viikko.

ugu2edet.jpg

Putin bongattu Vantaalla. Joku nelivitonen ukko kapus tuolta siviilit päällä pois ja meni apsille ostaan kahvia.

Aprillipäivä on perseestä, ei jaksa edes roikkua Facebookissa kun kaikilla on jotain mukahauskoja huijauksia. Vanhalla naapurilla oli että hänellä on syöpä ja aloittaa sädehoidot tänään... Ei ollut millään tavalla hauska mutta toisaalta ko. henkilö on lievästi kehitysvammainen joten annan anteeksi.

Jopa RunKeeper sovellus huijasi minua, väitti että juoksin 6.6km ajassa 25min. Ei nyt ehkä ihan, varsinkin kun juoksentelin mäkisprinttejä... Kunnon egonpönkityshuijaus.

Muista ehkäistä!
Merkkejä superjyrsijöistä näkyi, mutta on vielä nuo lammet ihan umpijäässä.

ugu2edet.jpg

Putin bongattu Vantaalla. Joku nelivitonen ukko kapus tuolta siviilit päällä pois ja meni apsille ostaan kahvia.

Nyt tilanne seis tähän. Oliko tuo jonkunlaisissa kilvissä? Ilmeisesti? Eivittu, rommeli yrittää juksata.

Jollai sedällä on vähä miehekkäämpi appprillipila.

Onnistuin taas vetään aika vahvasti Mr. Bean -moodissa. Vaatii lahjakkuutta tumpeloinnissa kaatua suolla jään läpi ja onnistua kastelemaan itsensä aika perusteellisesti, vaikkei vettä ollut jään alla kuin puoli metriä. Eikä se suklaan syönti ennen tuota metsäkeikkaakaan ollut oikein hyvä idea. Paksu poika kun juoksee märissä kamppeissa ja saappaat täynnä vettä 1,5 kilsaa autolle, niin se suklaa haluaa kiivetä uudestaan takaisin suuhun...

Koekilvissä.
Olisit käyny vähän jututtamassa että mikä meininki.

Onnistuin taas vetään aika vahvasti Mr. Bean -moodissa. Vaatii lahjakkuutta tumpeloinnissa kaatua suolla jään läpi ja onnistua kastelemaan itsensä aika perusteellisesti, vaikkei vettä ollut jään alla kuin puoli metriä. Eikä se suklaan syönti ennen tuota metsäkeikkaakaan ollut oikein hyvä idea. Paksu poika kun juoksee märissä kamppeissa ja saappaat täynnä vettä 1,5 kilsaa autolle, niin se suklaa haluaa kiivetä uudestaan takaisin suuhun...
Sua ei pitäis päästää ilman holhoojaa mihinkään. Apropoo, sain jalat päätettyä, Leupoldit tulee.
...ei auttanut, eikun baariin...
Meinaatko lentää Kajaaniin?

Mutta sitten mätäpää tuli taas jotain sähläämään.

- - - Updated - - -

Onse vaan tällähetkellä kovin kotimainen radiosoitto rock ään roll biisi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rupeet vaan kauhomaan niin maan perusteellisesti. Näitkö komeita urhoja?

- - - Updated - - -

Kiva perse tuolla venäjänkieliselläpainijaNAISELLA.

Rupeet vaan kauhomaan niin maan perusteellisesti. Näitkö komeita urhoja?

Mä oon tuota joskus yrittäny ja ei toiminu, pitäis ihan oikiasti jonku opettaa. Emmä sielä kehannu niin miehiä katella, mutta kuulin tuolla reissulla, että eräs komea painijaMIES on tuttuni työkaveri.

Back
Ylös Bottom