Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta nyt JohnyV, kerhon ylempinä toimihenkilöinä on nyt meidän harteilla keksiä jotain pikkupikkupiristystä Santselle, ettei hän saa vitutusperäistä sytäriä. Tuleeko mitään mieleen (ei se)?

Jos te kuntit ootte jo rajannut yhden vaihtoehdon pois, niin tuokin saattaa aiheuttaa Santselle vitutusperäistä sytäriä!

Aina kannattaa edes kysyä. "Ei kysyvä tieltä eksy" Kuulemma

Jos te kuntit ootte jo rajannut yhden vaihtoehdon pois, niin tuokin saattaa aiheuttaa Santselle vitutusperäistä sytäriä!

Aina kannattaa edes kysyä. "Ei kysyvä tieltä eksy" Kuulemma

Mitä helvettiä? Aivojeni synapsit toimivat tällä hetkellä kuten naisilla, joten en nyt ymmärtänyt tästä ns. hevonvittua.

a) Kerhon olemassaolo aiheuttaa vitutusperäisen sytärin?
b) pikkupikkupiristys aiheuttaa sen
c) pölynimurin rajaaminen pois
e) joku muu, kuka tai mikä muka
f) Dee jäi vahingossa välistä

Ei se mitään! Itse kullakin joskus aivot toimii kuten naisilla. Se on vaan kestettävä ja kiitettävä, että se on väliaikaista.

Tarkoitin tuota kohtaa "(ei se)", joka jo tarkoittaa että jokin on rajattu pois.

^ Sitä mä epäilin ensmäitteks, mutta naisihmisten läsnäolo saa minut edelleen hieman epävarmaksi, joten rempaisin varuiks itteni alasti ja paukutin rintaa nyrkeillä. Onneks nuo työtoverit ja muut konttoripaistit on jo tottunu tähän käytökseen, eikä ne enää ihmettele esimerkiksi mun tarvetta merkata kaikki muovikukkaset mitä kerroksesta löytyy.

Mä jouduin taas ottamaan kohteessa kantaa asioihin, se häiritsi tätä pakkotoistolle kirjoittamista.
Mutta se ei estänyt mua miettimästä piristystä santsipantsille (Kairaa onkin jo päätetty piristää väkisinpöristelyllä).

Mun ehdotus on että ostetaan santsille ikioma mopsinpentu. Kymmenen ikiomaa mopsinpentua. Nämä sata ikiomaa mopsinpentua me toimitetaan hlökohtaisesti santsille pörinän saattelemana. Ja ettei santsi joudu hankalaan välikäteen tuhannen ikioman mopsinpennun kanssa, lahjoitetaan sille makuupussillinen mustaamakkaraa niille pennuille syötäväksi. Voi sitä pikkujalkojen töpinää!

- - - Updated - - -

Ja korostan että niitä mopsin pentuja ei laiteta mihinkään ilmatiiviiseen muovikassiin!

Hyvä idea. Ja jos sulla ei sitä velkaa tuu muuten otettua tarpeeks, ni tiäkkö mitä maksaa kymmenen tuhatta mopsin pentua? Siis monta sataa jumalauta yhteensä.

- - - Updated - - -

plus alvi.

- - - Updated - - -

Kylläpä siitä muuten piristyisin itsekin, jos olisi satatuhatta mopsin pentua pakattuna ilmaa läpipäästävään pussiin. Ja sitten ne kaikki vääntäis mustamakkaramustamakkarat mun olkkarin matolle. Ai että mä olisin pirteänä! En sais mitään sydänkohtausta kylläkään.

Mä alan olla yksinkertaisesti lihava. Onneks kohta alkanee dieetti. Ei voi enää kestää kauaa!

Ja mitä vittuu mä sitä täällä kerron, ei ketää kiinnosta. Noh saan ainaki yhden kirjotuksen lisää

Mä alan olla yksinkertaisesti lihava. Onneks kohta alkanee dieetti. Ei voi enää kestää kauaa!

Ja mitä vittuu mä sitä täällä kerron, ei ketää kiinnosta. Noh saan ainaki yhden kirjotuksen lisää

Kerran yks avatarissaan nahkahousuissa kekkuloiva palstalainen sano mulle, että kireenä olo on yliarvostettua, ja että läskeillä on mukavampaa. Viimeisen luin rivienvälistälukutaidollani sujuvasti.

Tällä palstalla on ainakin kaksi (2) diettaajaa jolta saa hyviä vinkkejä joilla paino ei nouse kovin nopeasti. Minulla on noussut tämän vuoden puolella vain noin 4 kiloa!

Mulla on kuukauden saldo enää kaks kilua plussaa. Mutta emmä mitään dieettiä jaksa vielä, katotaan sit sillä viikolla kun pitää mennä uimarannalle tanga-mallin uimahousuissa.

- - - Updated - - -

Koko 2014 saldo on siis miinuksella 6 kiloo. Vattafak, eli mahaan on pantu.

Ainahan sitä tangoissa voi uimarannalle mennä. Muiden silmät siinä kovilla on ei omat. Meinaan kesällä kyllä pulahtaa veteen, kyllä siitä varmaan jokin lehtijuttu tulee.

6 kiloahan on hyvä miinusmäärä 4 kuukaudelle. Eipä sitä nopeammin kannata edes yrittää.

Voitte merkitä tämän päivän kalenteriinne erään merkittävän ja historiallisen tapahtuman päivänä. Minä nimittäin aion mennä vapaaehtoisesti uimahalliin!

Just eilen tsiikailin noita uimahallin märkätiloja. Sinne menee useampi pytty vedeneristettä.

Mua kaduttaa ne mopsit. Mistäs mä nyt ne sataset kaivan jos ne on niin perkeleen kalliita. Pitää yrittää löytää joku autontakaluukkukasvattamo joka myy ainaskin ilman alveja.

- - - Updated - - -

Onkohan semmosia naisia olemassa jotka maksais siitä että joku kävis astumassa ne? Naiset.

- - - Updated - - -

Sehän olis ihan ok viraabelihommaa. Vaikka kolmekymppiäkin per kerta.

- - - Updated - - -

+ alvit

Olin töykeä ja painoin punaista, kun puhelinmyyjä alkoi selittää, ettei ole tavallinen kaupparatsu, vaan tarjosi jotain timanttista etua. Ei vaan aina pysty...

Back
Ylös Bottom