Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Non nyt mä oon ainakin ihan vehnäsellä! Varsinainen vehnäpulla, jolla vielä ekstrana pieni vehnäheijari.

- - - Updated - - -

Se on kevät ja kiima-aika. Pitää mouruta!

Mutta ei se tosiasioita miksikään muuta: Sä oot TÖRKEE!

- - - Updated - - -

Enää puol tuntia ja Method Perkiömäki: Fistfuck med elbow rape

koo - yy -ärr - pee - ää - Kyynärpääreeni!

- - - Updated - - -

Jaha tänää olis tiistai ja Gaylapäivä. Poikien kans vähän heittelemään. Pyhkes mukaan niin voi boltseja pyhkästä niin johan sujuu.

Meijän salilla on semmonen Lesmills Gaylatino jumppa.

- - - Updated - - -

Ehana olla kyllä nyt tällä palstalla kun kuumat puput kehrää kiimassa ja käyttäytyvät seksistisesti!

oon laittanu tänään jo 10 munaa suuhuni...
Aika kova! Harvoin tulee itse päästyä samoihin lukuihin.

Mää oon rikki. Lonkerookin jäi jäljelle tästä reissusta ja tili tuuttaa miinusta. Pakko päästä salille, kun pääsen himaan, sen verran on läski olo.

Onko toi Machael Korps nyt joku muotijuttu naisilla? Kaks naisihmistä istunut bussissa tänään vastapäätä ja kummallakin samanlainen ruskee laukku ollut.

FFFUuckkkk!!

Mitä tällä palstalla tapahtuu? Onko tää joku feministien paljastissitempaus ja just kun innostut ja pääset tunnelmaan niin silmät on täynnä paprikasumua ja kimpussa kiukkusia paljastisseilijöitä?

Ehana olla kyllä nyt tällä palstalla kun kuumat puput kehrää kiimassa ja käyttäytyvät seksistisesti!

Totta puhut bro. gonzalessin semijömppis vähän häiritsee, mutta muuten oikein asiallista!

reverse-1269602956_dr-mccoy-and-captain-kirk-approve.gif

edit. Mitä vittua tää paska sekoilee? TÄ!

Liitteet

• 1269602956_dr-mccoy-and-captain-kirk-approve.webp
    1269602956_dr-mccoy-and-captain-kirk-approve.webp
    5,3 KB · Katsottu: 257
Totta. Miesporukassa toisen heteron seisokki on aina vähän niin ja näin mutta muuten ihan ok oltavat. Vähän niinkuin mukava päiväkävely ja ihan pieni kivi kengässä. Häiritsee vähän mutta ei riittävästi että sille tarvitsisi tehdä mitään. Eli kontsa voi antaa nappulansa jöpöttää ihan rauhassa.

Mut mä näkisin tän nyt niin, että ollaan saatu työvoitto näiden erittäin vitun hyvin juttujemme ja piirustusten avulla. Nyt on koko ketju täynnä punttimimmejä himoitsemassa ULTRAMASSIIVISIA ruumiin ulokkeita.

- - - Updated - - -

Lisäksi, mä lähden nyt kotio, että voin lähteä sieltä reenaan mm. pullottavia ojentajia ja turpeita kyynärpäitä.

Totta, nyt me futermukeri sitten niitetään sitä mitä on kylvetty. Nyt sitten vaan latkitaan kermaa päältä. nts nts nts lits lits läts läts

Teen opinnäytetyön piratismista, osaako kukaan kertoa jotain kirjallisuutta/muita lähteitä piratismiin liittyen siis muiden opinnäytetöiden lisäksi?

Nainen eli sihteeri mukaan rauolle ja voit sanoa että vois löytyä jotain suuhunpantavaa myös..

Pitäisi olla ok

On vähän seksistinen olo, mutta hillitsen itseni. Työpaikalla pitää nääs olla varovainen tämmösten asioitten kans.

Just another day at the office. Suhteellisen nopeasti sitä oppii olemaan sanomatta, vaikka naisenlogiikka olisikin tuottanut jonkun hienon väläytyksen.

EDIT: Tuo tosin lisää työviihtyvyyttä, kun hämmästelee näitä naisten väläytyksiä.

Teen opinnäytetyön piratismista, osaako kukaan kertoa jotain kirjallisuutta/muita lähteitä piratismiin liittyen siis muiden opinnäytetöiden lisäksi?

Google Scholar ja artikkelihaku. Opinahjosta riippuen pitaisi olla paasy suurimpaan osaan tietokannoista.

Olen selvinnyt 4 vuotta yliopistossa ilman etta on tarvinnut torrentoida yhtaan kirjaa. Viimeiseen neljaan esseeseen en kayttanyt muita kuin journaaleja. Jos olen tarvinnut irjareferenssin, yleensa olen saanut sen journaalista ilman etta tarvitsi lukea ko. kirjaa (tai no, kai periaatteessa olisi pitanyt...). Tama essee mita nyt tyostan on tosin poikkeus, loysin kirjan missa on kivasti koottuna kaikkien tarkeimpien akateemikoiden argumentit. Sitakaan ei onneksi tarvitse fyysisena kirjana hakea mistaan vaan se loytyy yliopiston kirjastosta e-resurssina :)

Tuli muuten vastaan hauska patka journaalissa. En tieda viela miten, mutta aion sisallyttaa taman quottina esseeseen.

Parliament retains its sovereignty only in the notional sense that it might one day find words capable of displacing the common law principle. Either the rule of law surrenders to parliamentary sovereignty, when the magic formula is found, or else – for all practical purposes- Parliament’s intent is subjugated willy-nilly to the common law

Back
Ylös Bottom