Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teen opinnäytetyön piratismista, osaako kukaan kertoa jotain kirjallisuutta/muita lähteitä piratismiin liittyen siis muiden opinnäytetöiden lisäksi?

Ai merirosvoudestako? Vai tekijänoikeuksien loukkauksista? (Piratismi on jälkimmäisestä erittäin ennakkoasenteellinen termi. En käyttäisi opinnäytteessä.)

Minkä alan näkökulmasta? Juridiikka, teknologia, historia, jotain muuta? Mikä oppilaitos?

Google Scholar ja artikkelihaku. Opinahjosta riippuen pitaisi olla paasy suurimpaan osaan tietokannoista.

Scholar on tosi hyvä mutta löytää paljon myös irrelevanttia. Yksi parhaista tempuista on katsoa jonkun olemassaolevan relevantin työn lähdeluettelo läpi, ja toistaa tämä kaikille hyville löytämille lähteille. Myös kannattaa käyttää Google Scholarin tai jonkin muun tietokannan ominaisuutta, joka kertoo, mitkä jutut käyttää jotain tiettyä juttua lähteenään. Tälle hieno nimi on "citation analysis", mutta puhutaan myös lumipallohausta.

Tiedättekö kuntit, että huomenna on tiedossa isoollakirkolla koomisia tilanteita? Sielä nimittäin eräs allekirjoittanut enklantia taitamaton henkkilö osallistuu enklanninkieliseen palaveriin. On tämä ny saatanan koomista että juippi jolla on palavereja noin kerran kolmessa vuodessa joutuu sitten niihin ulkomaankielisiin eikä ymmärrä niistä mitään. No tuleepahan taas käytyä.

Ilmakin suorastaan huutaa SukiSukittelua!

Eiks Ilmalla oo Jamppi? Pelkele, pitäis lähteä käymään kaupassa.

9eb86_zps32b7bc33.webp

Muista nukkua hyvin!

Kyllä. Ainoa toivomus on että sielä ei tarvi tietää mitään, puhua siis. Tämä toive voi tosin olla turha, onhan esimateriaali 88sivua enklanninkielenkirjoituskoneella kirjoitettua.

Eiks Ilmalla oo Jamppi? Pelkele, pitäis lähteä käymään kaupassa.

On joo, mutta hänen tekee mieli SukiSukia säännöllisesti.

Kyllä. Ainoa toivomus on että sielä ei tarvi tietää mitään, puhua siis. Tämä toive voi tosin olla turha, onhan esimateriaali 88sivua enklanninkielenkirjoituskoneella kirjoitettua.

Huh, ajattele jos sinne tulisikin joku virallisen työpaperipinkan kanssa, joka olisikin kiinankielisellä kirjoituskoneella tuotettu.

Toimiiko teillä facebook? Ei nyt ole toiminut pariin tuntiin millään selaimella.

Toimii.

Virallisuuspaperipinkasta tulikin mieleen, että kertokaas kokeneet paltsuilijat untuvikolle, että pitääkö tuo esimateriaali olla mukana itse päätapahtumassa?

On tämä ristus nykyaikaa. Radios pitää kuuluttaa jos facebookki ei toimi!

Mitenkähän ihmiset pärjäis jos facebookki loppuis yhkkaks. Mittikääs sitä. Minä pärjäisin hyvin, koska en ole sielä.

Virallisuuspaperipinkasta tulikin mieleen, että kertokaas kokeneet paltsuilijat untuvikolle, että pitääkö tuo esimateriaali olla mukana itse päätapahtumassa?

Ainoa esipitoinen materiaali millä varmati pärjäät on -nahka. Vaikka lainattu.

- - - Updated - - -

Irman pitäs kyllä keksiä joku harrastus tylsien päivien varalle. Esim. jokin päiväkahviseura -tyyppinen ratkaisu. Sämpylät omasta uunista tottakai.

Irman pitäs kyllä keksiä joku harrastus tylsien päivien varalle. Esim. jokin päiväkahviseura -tyyppinen ratkaisu. Sämpylät omasta uunista tottakai.

Pitää laittaa lehteen henkilökohtaista-palstalle ilmoitus. Tehän voitte mulle semmosen ilmotuksen laatia niin saan varmasti paljon vastauksia.

Irman henkilökohtaista-palstalle ilmoitus:

Wapaa retinapoikamiesnainen haluaa tutustua miehiin, jotka antavat ryhmysauvaa monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuninkaallisen viestin kuvan kera, tai soittaa numeroon kaksi (2)/Irma. Omat harrastukset: leipominen, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, lukeminen vessanpytyllä ja mopoilu. Diggaan paskasta musasta. Motto: mikään ei voita tuoreen takasämpylän aromia ja suutuntumaa. Viinaksia joskus vain lääkkeeksi. Miesten iällä ja näöllä ei merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa ULTRAMASSIIVISET elimet ja muut ruumiin ulokkeet. Tarkoitus hakea päiväkahviseuraa tylsiin päiviin wapaamuurariaatteen ja leipomishommien ym. merkeissä. Vastaa jos et mustasukkainen ja olet 14-67 -vuotias. Os. Irma K. Vanhanpiiantie 10, Ass-joki.

Retkiluistelijan kevätpörriäisseuranhakuilmoitus

Ethän ole vielä jäihin pudonnut, omaat nuorukkuuden lisäksi mehukkaan takasämpylän. Pääsethän itse omin voimin kyykkyyn ja ylös, lämpöisestä kakasta plussa.
Minä olen: mm pullea ojentajainen lähes puhkinussitun sukisukin tuleva elinvoimainen ja viriili omistaja. Ethän ole mustasukkaista plaatua!

kuva ois kiva, rillipäät älköön vaivautuko!!

nimim kahlittu retkiluistelijamyyräenkeli

Back
Ylös Bottom