Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihanaa! Ja mistä sä tiesitkin, että arvostan eniten miehessä mm. pullottavia ojentajia?!

Mä luen sua kuin avointa kirjaa Irmaseni, odota vain niin korskea runoratsu karahtaa ikkunasi alle. Ps älä lue edellisiä, tai yhtäkään kirjoittamani viestiä, saattaa vaikuttaa mahkuihini. Mukaanlukien tätä. Älä lue.

Juu, kyllä semmonen sievä kamelinvarvas fitness-housuissa saa aina aikaan sen reaktion, että kun piti tehdä esimerkiksi (!) kyykkyä, niin maksimipenkkiä uusilla ennätysraudoilla on kokeiltava välittömästi. Siihen päälle vielä testosteronihaukkari. Verryttelynä hakataan nyrkeillä vuorotellen rintaa ja karjutaan eläimellisesti. Pukkarin suihkuun kylmän veden alle, kotio urheilumunaa räplään. Ja aamulla töihin.

Niin ja verot maksetaan, kolmasosa palkasta. Kerran vuodessa Tallinnaan. Kilpailutetaan sähkösopimus. Ei kannata diesel vielä näillä kilometreillä. Semmoista se kamelintassu tekee.

- - - Updated - - -

Ja lopuksi nyrkki omaan naamaan, hyvää yötä ja huomenna uudet kärsimykset ja paskan hajut.

Tarvitsi USA:an asti tulla tajuamaan, että Saint Patrick's Day = vappu Suomessa. Päivä, jolloin julkijuopottelu ja idiootiksi pukeutuminen on normaalia, jopa suotavaa.

Oikein vitun hyvää huomenta.

Jatketaan eilisellä kysymyslinjalla. Tänään askarruttaa mm. mistä motivaatio työntekoon kahdeksi ja puoleksi viikoksi? Minä tahtoisin lomalle niin kovasti jo. Työpäivä-TJ on tänäpänä tasan 13.
Lisäkysymys: Eilen aamulla mulla oli huono olo, samoin tänään. Olenko tiineenä? Vatsanseudusta päätellen näin voisi kuvitella. Yritän käynnistää tässä nyt synnytystä nauttimalla reilusti kuulkaa oikein semmosta tummaa, ellei peräti mustaa Kenialaista... Kahvia!

futrmutrn ensinmäiseen kysymykseen tahdon vastauksen kans. TJ 16 jos tätä päivää ei lasketa. Mul on kyl jääny saikkuja pitämäti viime vuosina runsaasti. Sit mietin jotain äkkilähtömatkaa ennen matkaa.

Lisäkysymykseen, oonko kukaan penetroitunu sinuun? Mielestäni tiineys vaatii penetroitumisen. On se sitten keinotekoinen tai luonnon menetelmä.

Oikein vitun hyvää huomenta.

Jatketaan eilisellä kysymyslinjalla. Tänään askarruttaa mm. mistä motivaatio työntekoon kahdeksi ja puoleksi viikoksi? Minä tahtoisin lomalle niin kovasti jo. Työpäivä-TJ on tänäpänä tasan 13.
Lisäkysymys: Eilen aamulla mulla oli huono olo, samoin tänään. Olenko tiineenä? Vatsanseudusta päätellen näin voisi kuvitella. Yritän käynnistää tässä nyt synnytystä nauttimalla reilusti kuulkaa oikein semmosta tummaa, ellei peräti mustaa Kenialaista... Kahvia!

Henkitä, henkitä.. Sisään ja ulos nooooin. Tiineenä ollessa on hyvä muistaa hengittää rytmikkäästi. Jotkut tykkäävät myös kuunnella musiikkia. Toisille on ollut tiineenä ollessa apua myös ns kipulaulusta, vähän kuin sinivalaan mölinää kiputuntemusten mukana? Oletko saanut tai oletko ajatellut ottaa epiduraalin tiineenäolokipuja helpottaaksesi? Vielä yksi vinkki työpäiviä varten, suosittelen keskustelemaan avoimesti työnantajan kanssa sairaudestasi, jotkut työnantajat ovat ymmärtäneet tilannetta ja irtisanomiselta on vältytty, olenpa kuullut että eräskin työnantaja kustanti tiineenä olevalle työntekijälleen ammeen jossa työntekijä sai työskennellä tiineenäoloaikansa.

Lisäkysymykseen, oonko kukaan penetroitunu sinuun? Mielestäni tiineys vaatii penetroitumisen. On se sitten keinotekoinen tai luonnon menetelmä.

Ei ainakaan selvinpäin. Lähimenneisyydessä olen kyllä ollut kaksi kertaa semmosessa humalassa, että en olisi kyllä herännyt edes kunnon rynkytykseen. Mutta unohdit vaihtoehdon, jossa tapahtuu ns. neitseellinen siitos. MÄ ARVASIN saatana, nyt mulla on joku avaruus-tsompi mahassa.

Tiineyden keskeytys on käynnissä, nimittäin toinen kuppi mustaa kahvia menossa!

Mua alko jännittään. Mitä mä söisin ja joisin ekana ku oon päässy hotellille? Ei siinä kerkiä mitään monia ruokalajeja edes miettiin, kun pitää lähtee parin tunnin sisään kohti Camp Nouta!

edit. Sieltähän tuli Johnyltä toteuttamiskelpoinen itea. Mähän jään äitiyslomalle kahdeks ja puoleks viikoks! Ei tartte mitään ammeitakaan käydä Johtajan ostamassa.

Olen oikeasti kohta valmis lataamaan itseäni paistinpannulla naamaan saadakseni edes osan näistä työhuoneessa nenään ja silmiin änkeävistä banaanikärpäsistä hengiltä.

Tai sitten alan viljellä tänne jotain hedelmänkuoria, joilla voisi edes perustella että MISTÄ NÄITÄ TULEE. Huoneessa ei ole yhtään kasvia tai bioperäistä roskaa.

Olen oikeasti kohta valmis lataamaan itseäni paistinpannulla naamaan saadakseni edes osan näistä työhuoneessa nenään ja silmiin änkeävistä banaanikärpäsistä hengiltä.

Tai sitten alan viljellä tänne jotain hedelmänkuoria, joilla voisi edes perustella että MISTÄ NÄITÄ TULEE. Huoneessa ei ole yhtään kasvia tai bioperäistä roskaa.

Kävitkö aamulla suihkussa?

No nyt se on kiveen kirjoitettu: Horoskooppimerkki kertoo kaiken seksitaidoista

Skorpioni 24.10 - 22.11. Panopupu
Skorpionit ovat usein seksuaalisimmiksi tituleerattu horoskooppimerkki. He ovat tulisia ja eroottisia potenssiin sata ja heidän pauloihinsa on vaikea olla lankeamatta. Skorpionit eivät ikävä kyllä suhtaudu seksiin kovinkaan vakavasti, joten vaikka heiltä saattaa saada elämänsä kyydit, on heidän turha odottaa soittelevan sinulle enää uudestaan.

Elämänsä kyydit ei kai tarkota sitä et ajettais kolari tai jottai?

Voi prkl mä oon neitsyt. Uskalla ees katsoa mitä tuol sanotaan.

Mä voin auttaa:

Neitsyt 23.8. - 22.9. Kaappinymfomaani
Vaikka neitsyt vaikuttaa ulospäin hyvin siveelliseltä, ei hän sitä todellakaan ole. Neitsyt ei mene minnekään ilman hurjaa määrää kondomeja mukanaan. Hän rakastaa lakanoiden paukuttamista, vaikka ei siltä vaikutakaan. Neitsyt ei näytä seksuaalista puoltaan helposti, mutta kun hänet oppii tuntemaan, ei häneltä saa hetkenkään rauhaa

Itsehän olen myös "horo-skoopiltani" neitsyt. Lainausmerkit sanan ympärillä johtuvat halveksunnasta kyseistä uskontoa kohtaan.

Back
Ylös Bottom