Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ymmärtääks joku tota hössötystä jostain What Languages Sound Like -videosta? Eikö mitää muuta ole..

Ymmärtääks joku tota hössötystä jostain What Languages Sound Like -videosta? Eikö mitää muuta ole..

No on se pirun taitavasti tehty, kun ottaa huomioon että ne ei tarkota oikeesti yhtään mitään ja silti osaa ns. imitoida kieliä melkein täydellisesti. Ja kun kattoo kyseisen tekijän 1 girl 14 genres jossa laulaa 14 eri genreä niin pakko sanoa että kyseessä on hyvin lahjakas ihminen.

Mikäs on muuten päivän juju? Mitä ne cuntit tänään pekuloottoo?

Mulla on kuulkaas mavea luvassa. Jaksasinkohan mä nykäistä 0,2 tonnia ylös? Ja vähän viiniä palkkariksi, on puoli pulloa juomatonta. Ettei etikoidu.

Armeijassa yks pohjoisen poika piti samaa lakanaa ensimmäiset puoli vuotta. Sillä oli aina jotain parempaa tekemistä kuin lakanoitten vaihto. Se lakana myytiinkin sitten huutokaupassa peräkärryn kuomuna.

Mun aamupala:

Jyväsämpylää, kylmäsavulohta, munakokkelia, rucolasallaattia, kirsikkatomaatteja, kahvia ja puolikas verikreippi. Aika hyvä!

- - - Updated - - -

Unohtamatta tietenkään sitä kauneinta heti aamusta. Aamukakki.

Mä pekulootton sitä, notta jaksasko viimeset listat liipasta seinille... Kai se ois hyvä. Ei tartte sitä sit miettiä.

0,2 tonnia ny silpasee ylös sen voimalla, että ajattelet tiettyjä alkoholilla marinoituja kaksosia just sun naamalla. Aamupalaksi oli kahvia leivällä, vähän Skyyriä ja kunnon aamu-Kaki. Kyllä lähtee.

Juoksuasutilauksesta ei tullu lasta eikä paskaa, eikä tilausta, kun oli koot loppu. Joutuu ottaan huomenna kusot puhelimitse kyseiseen juoksuasuyritykseen.

images

Ompas nolon näkönen auto, onko ihan oikea kulkupeli? Vai lasten muovilelu?

Olisit tilannut juoksuasuyrityksestä vääränkokoisen juoksuasun ja myynyt sen käyttämättömänä Tori.fissä neljäsosa hintaan!

Mä pekulootton myös sillä että onko sutsuki gsx1400 mistään kotosin.

- - - Updated - - -

ps "reenit" meni iha vituralleen, heti lämppäreissä huomasin että ei tästä tule hevon helvettiä. Kaikki tarvittava kiukku ja ruuti oli lentänyt kolmen eri ejakulaation seurauksena pitkin OsmoColorilla värjättyä lipastoa. Yritin nykiä tankoa ylös mutta asenne oli kuin lehmällä lämpöisessä vedessä. Mieto pieru vain pääsi ja siinä kaikki. Lähdin kotiin. Tai siis tulin töihin. En kai mä nyt kotoa tänne kirjoittelis!

Back
Ylös Bottom