Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Julkinen anteeksipyyntö Santsille

Pyydän anteeksi itseni ja edustamani yhdistyksen puolesta. On anteeksiantamatonta että täydellisten konekirjoitustaitojen omaava henkilö kotiutuu ja komitea on jossain maaseutukentän reunalla paskan hajussa hortenssiapuskansa kanssa. Ja sydäntä särkee sekin että yhdistyksen primus motor on juonut itsensä turhaan humalaan tämän kaiken keskellä sekä rasvannut kullinsa paperia käyttäen asiaankuuluvasti.

Haluaisin kuitenkin vielä huomauttaa, että itsensä humalaan juominen ei ole koskaan turhaa. Eikä rasvaus_hommat.

Omasta puolestani haluaisin myös pahoitella epäonnistunutta tervetulotoivotusta, mutta ilmeisesti roikkuvaluomisten alajaosto on meidät pettänyt pahemman kerran epäonnistuessaan valmisteluissa, ja annettuaan ylemmille toimihenkilöille valheellista tietoa. Syylliset on nyt tunnistettu ja poistettu keskuudestamme.

Hyvä nopeaa toimintaa, futermukerille on juuri myönnetty yhdistyksen korkein ansiomerkki, kultainen kiinankielinen kijoitusmerkkiriipus jonka pitäisi tarkoittaa kirjoituskonetta mutta oikeasti se tarkoittaa uppopaistettua sian saparoa.
Alajaostolle vakava huomautus myös siitä että minä en ole humalassa!

Voikos sen, että minä olen vielä noin 28minuuttia töissä vierittää jonkun syyksi?

Voikos sen, että minä olen vielä noin 28minuuttia töissä vierittää jonkun syyksi?

Tottakai voi (Vuoristoneuvos Tuuran äänellä)

Olis vähän sama homma, voidaan laittaa aikaisemmin mainitun alajaoston syyksi tämäkin juttu.

edit. ^ Tuokin on hyvä ja ihan validi. Ja onhan sillä, sen nimi on Irma-Katri.

Mitä yhteistä on neutriinolla ja Suomen surkeimmalla kuskilla?
-Molempien törmäilyjä seurataan.

Hehehe vitsi oli omakeksimä.

:)

Päivän matemaatikkohetki on huomata noissa virheitä :D

Parempi vitsi:

A panda walks into a café. He orders a sandwich, eats it, then draws a gun and proceeds to fire it at the other patrons.
"Why?" asks the confused, surviving waiter amidst the carnage, as the panda makes towards the exit. The panda produces a badly punctuated wildlife manual and tosses it over his shoulder.
"Well, I'm a panda," he says. "Look it up."
The waiter turns to the relevant entry in the manual and, sure enough, finds an explanation. "Panda. Large black-and-white bear-like mammal, native to China. Eats, shoots and leaves."

Kairasta vois olla jo huolissaan. kollaritkin itkee kaapissa. Pitääkö jatkossa sanoa paha mutta hyvin pukeutunut akka. :¿

No worries, kollarit vedin jalkaan het ku kotio pääsin.

Tarkenna. Onko sellaiset perseestä hyvin istuvat housut? Yläosastolla ei ole niin väliä.

Kairan virallisuushousut vaativat todellakin tarkennusta, mielellään optisella zoomilla ja takaapäin.

Juuuu onko Kairan virallisuushousuissa istuvuutta ja liituraitoja?

Senkin irstaat kökköset. Tuommoset hyvin istuvat aikuisen väriset jutut. Mutta ei ole liituraitaa. Ne housut on erikseen.

Uusi sana lanseerattu.

Kökköset: Terveet naisista tykkäävät herteroMiehet.

Tai

Kökköset: vokot, johnny, futtermukker.

Tiedättekös kökköset mikä on keljua? Se kun käy yksinään aivan vieraalla kuntosalilla. Aivan vastaava tunne kuin jos olisi kikkeli paljaana esim ex anoppinsa hautajaisissa. Enkä missään nimessä halua rienata tässä ex anoppia enkä toivo hänelle mitään pahaa. Tuntuu että kaikki kuntosalilla miettisivät että kuka helvetin turjake tuo on joka olevinaan venyttelee kun ei tiedä mitä tekisi. Ja oikeasti ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. Johtopäätös: muutama sata täysin turhaa merkkiä keskustelupalstalle.

Minä tulin kanssa juurikin jumppaamasta. Oli kammottavaa. Fitnesspyllyjä ja takareisikaaria oli taas niin paljon, että on taas pakko tyhjentää mental-image-muistikortti!

Minäkin näin yhden hyvän ja tuijotin peilin kautta ja ilmeeni oli kuin aivoinfarktipotilaalla. Ei se varmaan huomannut.

Nimim "agentti tuhnupieru Mäkelänrinteessä"

- - - Updated - - -

Onkos muuten uimahallissa joku sääntö kuinka lähellä saa uida rintauintihenkilöä? Onko esim neljä senttimetriä riittävä etäisyys klyyvarin kärjestä takasämpylään mitattuna?

- - - Updated - - -

Ja onko eri uimahalleilla joku tietoverkko jossa näkyy mahdollisesti saadut porttikiellot? Kaveri haluaa tietää.

- - - Updated - - -

Täällähän on kuvattu se pläts ohjelma!

No sehän selvinnee vain kokeilemalla. Ja uimavaatetuksesta. Entäs jos on sokea, saako ja voiko mennä sillinhajun vanavedessä. Mistä tietää koska ollaan sillipurkilla? Täytyypä kokeilla ens kerralla läpinäkymättömillä uimalaseilla tätä hommaa!

Mä veikkaan että nää on niitä asioita että sitten kun sä oot siinä tilanteessa niin sen vaan jotenkin tietää.. Kyllä sen futermukeri sitten tietää. Lähdenkin tekemään gonzo tyylistä jatko-osaa pläts ohjelmalle. Tuolla onkin parikymmentä pahaa aavistamatonta vesijumppaajaa.

- - - Updated - - -

EI JUMALAUTA, NE AJAAKIN KUNTOPYÖRILLÄ TUOLLA ALTAASSA. EI JUMALAUTA!

- - - Updated - - -

Minä tuon ensi kerralla vanhat maitokärryt ja lykin niitä tuolla kusisessa altaassa. On se vaan niin erinomaista liikuntaa eikä yhtään tekemällä tehtyä.

Ei kannata hukata sitten jälkiä, ei paljoa naurata kun edessä onkin Rauno 85v ja takana on lentokoneista tuttu vana. Kaikkea muuta kuin valkoinen.

E: Onko ne niitä sähköisiä malleja?

Aloitin kirjoittamaan opparia, alle viiden minuutin joutui avaamaan koff iii-oluen. Piti olla kaksi viikkoa sitten jo valmis :lol2:

Back
Ylös Bottom