Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jalapenopoppersseja... :kuola: Kohta alan värkätä taas Pakkisristeilyketjua. :)

Shrimpwalk on Amerikassa kauheen suosittua.

- - - Updated - - -

Macalay Culkin ja Renny Harlinkin tekee sitä.

- - - Updated - - -

Yhdessä.

- - - Updated - - -

Jalapenopoppersseja... :kuola: Kohta alan värkätä taas Pakkisristeilyketjua. :)

Mitä ne on?

- - - Updated - - -

Eikös se poppari oo joku köyrimishuume?

- - - Updated - - -

Nyt sitten vielä totinen kysymys: pystyykö netissä näkemään tämän illan suomen huutokauppakeisari jaksoa? Tekis mieli tsiikata minkälaista rompetta myydään ja ostetaan.

Teitkö ihan itse?

No en! Olen kyllä tutkaillut monesti pakkauksen kyljestä mitä ainesosia ne sisältää... Nää oli näitä Lidlin versioita. :)

IMG_0534-2-2.webp

Voi jeesus tuota Sinnemäkeä. Miksi kidutan itseäni ja katson tuota naamanrepimistä. Mielummin kehitysapuun kaikki rahat kuin oman maan kansalaisten auttamiseen. Kuka helvetti tuota oiken äänestää?

Parempi katsoa rekkakuskit jäällä. Tämän minä aina laitan perheen iltaohjelmaksi.

Huomenta. Huomasinpas aamulla salikamoja pakkaillessa sheikkerin unohtuneen viime kerralla treenikassiin pesemättömänä. Hyi helvetti, meinasi päivä alkaa oksulla. Toivottavasti siitä tulee vielä käyttökelpoinen, sillä kyseessä oli ihka aito pakkis-sheikkeri.

Huomenta.

IMP:ltä perinteinen amatöörimoka, joka toistuu vielä usein.

Tuo taisi olla vasta toinen kerta tämän noin kymmenen vuotta kestäneen katkonaisen treenihistorian aikana. Toki se on väistämätöntä, että vanhetessa ja muistisairauksien ottaessa vallan tuota tulee tapahtumaan huomattavasti useammin.

Huomenta. Kissa tuli herättämään puoli tuntia ennen herätyskelloa, ei helvetti. Nousin sängystä kuitenkin ihan hyvillä mielin, koska onhan perjantai.. Tai niin mä ainakin luulin, kunnes avasin koneen ja näin kalenterin. :curs:

Menin yhdeltätoista maate, reilu tunti pyörimistä sängyssä... Kello kuusi heräsin siihen, ettei kädessä taaskaan veri kierrä ja reilu tunti pyörimistä sängyssä ennen ku piti nousta... :face:

Tuo taisi olla vasta toinen kerta tämän noin kymmenen vuotta kestäneen katkonaisen treenihistorian aikana. Toki se on väistämätöntä, että vanhetessa ja muistisairauksien ottaessa vallan tuota tulee tapahtumaan huomattavasti useammin.

Onhan tuo kova suoritus, kun noin harvoin on tapahtunut. Minulle tapahtuu 1-2krt/vuosi, paitsi vuosina, kun en käyttänyt palautusjuomaa (d'uh).

Kohta unohdat vaihtaa alushousutkin treenin jälkeen, niin se on ikävää. Ei ole minulle tapahtunut vielä, mutta se on vain ajan kysymys.

Aurinkoista huomenta kullekin säädylle!

Kustannuspaikalla taas hankkimassa ylitunteja. Onko ne ylitunteja jos tulee aamulla aikaisemmin töhin? Vai onko se ylityötunti sitten päivän viimeinen, kun on aikaisemmin alottanut sen verran?
Autobaari on tiltissä, joten sisäinen sihteerini minussa heräsi, ja laitoin Moccamasterin tulille, latasin vähän resitenttiä sinne ja kerrankin, kerrankin sain aamukahvina oikeampaa kahvia kuin se Autobaarin pesuvesi. Nannaa, taidan hakea toisen kupin kohta.
Kotona tempasin aamupalaks kreatiinimoniproteiinidrinksun, jonka sheikkeröinti jotenkin epäonnistui. Koostumus muistutti oksennusta, myöskään maku ei ollut herKULLInen.

Mutta kylläpä tuo auringonpaiste virkistää kehoa ja mieltä. Taisi olla ihan oikea ratkaisu tulla tänään töihin ilman housuja, eli palj... Onneksi kohta on palaveri, huonoa on se, että joudun esittämään aktiivista. Toivottavasti sihteeri on huomioinut takasämpylätarpeen oikein.

Se on muuten pojat (ja hyvin harvat tytöt) työpäivä kohta taputeltu ja viikonloppu alkamassa. Ensi tiistaina seuraavan kerran töihin. Ainoa huono puoli tässä on, että saatan joutua selaamaan pakkista ilmaiseksi.

Back
Ylös Bottom