Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eventa on pakkiksen Nicki Minaj.

Kairasta vois olla jo huolissaan. kollaritkin itkee kaapissa. Pitääkö jatkossa sanoa paha mutta hyvin pukeutunut akka. :¿

Pernoon täytyy pitää meille muille hulkkosille kurssi siitä mistä naisten kanssa jutellaan. Se kuiskuttelee jotain mukavia niitten korviin (naisten).

- - - Updated - - -

Eventa on pakkiksen Nicki Minaj.

Kairasta vois olla jo huolissaan. kollaritkin itkee kaapissa. Pitääkö jatkossa sanoa paha mutta hyvin pukeutunut akka. :¿

Eikös se Minaj ole se laulaja jolla on varsin täyteläinen takasämpylä?

Haluaisin nyt piirtää raksin seinään. Minulla on aikuismaiset vaatteet päällä. Hyppäys eilisestä tähän päivään käsittää tyyliloikan yläasteelta suoraan humanoidiseen tiedekuntaan. Pukeudun siis jo lähes ikäisekseni!

Tarkenna. Onko sellaiset perseestä hyvin istuvat housut? Yläosastolla ei ole niin väliä.

Pernoon täytyy pitää meille muille hulkkosille kurssi siitä mistä naisten kanssa jutellaan. Se kuiskuttelee jotain mukavia niitten korviin (naisten).

Käy ottaa mallia Sinkkuketjusta, tais olla pari päivää sitten useampi nainen kimpussa yhtä aikaa ettei tainnu riittää edes yhden käden sormet laskemaan :D Ja silti olen jostain kumman syystä sinkku, mä en ymmärrä :lol2:

Eikös se Minaj ole se laulaja jolla on varsin täyteläinen takasämpylä?

On todella, voisin kyllä pyynnöstä uhrautua ja levittää hieman majoneesia mainitulle einekselle! Tässä kohtaa jo varmasti tiedätte mitä tarkoitan.

Kairan virallisuushousut vaativat todellakin tarkennusta, mielellään optisella zoomilla ja takaapäin.

Insinöörihuumoriinko tämä ketju sitten kuoli?

Kuten oli ennustettu, kun jutun taso saavuttaa absoluuttisen nollapisteen, näin käy. Itsehän kyllä hymähtelin muutamalle noista, olenhan mainitun ammattiryhmän edustaja.

Olikos tämä santsin laskettu aika 14:50 vai muistanko oikein? Muterfuker konekirjoituskerhon johtoryhmään kuuluvana varmaan muistaa asian.

Nyt mun asema fun-clubin johtotehtävissä täytyy punnita tarkkaan uudemman kerran! Jumalauta cuntit mä oon lentokentällä saketti päällä Santsia vastassa mutta eihän täällä tuu laskuun muuta kuin tuommosia pikkuhimmeleitä ja briggs&strattoneita: tää onkin väärä kenttä! Mä oon cuntit Malmilla ja Santsi ja hänen absoluuttisen täydelliset konekirjoitustaidot Hki Vantaalla! Nyt meni fiilikset

- - - Updated - - -

Tilaan taksin, Kolera altaaseen kiitos.

Mä oon cuntit Malmilla ja Santsi ja hänen absoluuttisen täydelliset konekirjoitustaidot Hki Vantaalla!

Voi vitun saatana. Kaikki pitää tehdä itte. Mä olin jo täälä sviitissä valmiina, lotationet levitettynä ja alkoholia juoneena, joten en auton rattiinkaan viitsi. Taksirahat meni jalluun ja kullirasvaan :(

Back
Ylös Bottom