Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistatteko sen tunteen ennen ensimmäistä kertaa? Perhosia vatsassa ja kiihkeää jännitystä ja halua ja hyrinää.. Minä en.

En mäkää. Onhan siitä jo yli kymmenen vuotta!

- - - Updated - - -

Muistakktako kun kävitte ensimmäistä kertaa maksullisella?

Allekkirjoittaneen tämänpäiväinen maksullinen käynti on ns. oven takana. Heippa hetkeksi.

Yours, Vesa

Muistatteko sen tunteen ennen ensimmäistä kertaa? Perhosia vatsassa ja kiihkeää jännitystä ja halua ja hyrinää.. Minä en.

Kyllä vaan muistan ja hyvin muistankin, onhan siitä vasta kaksi vai kolme kesää aikaa. Se oli toukokuun puolivälin tienoolla siinä Keimolanportin parkkipaikalla. Sää oli aurinkoinen ja sopivan lämmin. Katsojiakin oli paikalla, kun viereisellä bussipysäkillä oli noin kahdenkymmenen hengen joukkio ja satunnaisia ohikulkijoita käyskenteli autoilleen ja autoilta huoltamolle. Ei muuta kun nahkaa päälle ja tärisevin käsin kahvasta kiinni, kohta mentiinkin jo reilua ylinopeutta moottoritiellä kohti Hämeenlinnaa! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä kummituskoiran ja SukiSukin välillä.

Kyllä helpotti. Jos olis tosi utelias niin vois laskea paljoko tuollakin käynnillä taas tienas.

Tämä on kyllä totta. Etenkin minun pilluni sisältää perinteisen hiekan sijasta kalkkikiveä, savea ja kipsiä. Kerran erehdyin vahingossa vielä kostumaan.
Tämä selittää miksi jatkuvasti kuuluu poraamista ja räjähdyksiä. Aiemmin luulin että se liittyi johonkin metron laajennukseen mutta selvispä vihdoin..

Mites Kridellä, ootko saanu mitään aikaseks :D

Etkö ole huomannut kuinka hyvin olen tuottanut postauksia Pakkikselle? Ei vaan, meikällä on tänään koko päivä pelkkää kommunikointia (laskettiin siihen Pakkis tai ei), eli olen nakuttanut sähköposteja maailmalle noin 20, niin ei tästä taaskaan jää lapsenlapsille mitään näytettävää.

Tämä on kyllä totta. Etenkin minun pilluni sisältää perinteisen hiekan sijasta kalkkikiveä, savea ja kipsiä. Kerran erehdyin vahingossa vielä kostumaan.

Jos nämä alatyylisest jutut vielä jatkuvat niin meille miehille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin äänestää jaloillamme. Kädet jäävät onneksi tässäkin tilanteessa vapaaksi.

Olen muuten välillä miettinyt salilla ollessani, että mitä vitun kipsikokkareita sielä lattialla välillä pyörii. Mutta nythän se selvisi, nehän nimenomaan on niitä vitun kipsikokkareita, eli joku tai jotkut paikalliset punttimimmit kärsivät samasta kehittyneemmän hiekkavaginaisuuden syndroomasta kun tuo meidän eventa. Nyt se on auki, (kops) nyt se on kiinni.

Etkö ole huomannut kuinka hyvin olen tuottanut postauksia Pakkikselle? Ei vaan, meikällä on tänään koko päivä pelkkää kommunikointia (laskettiin siihen Pakkis tai ei), eli olen nakuttanut sähköposteja maailmalle noin 20, niin ei tästä taaskaan jää lapsenlapsille mitään näytettävää.

Äläs ny ole noin negatiivinen. Posetiivisuutta kehiin hei. Ehkä tulevaisuudessa tiedemiehet tutkivat menneiden aikojen sähköposteja yhtä suurella mielenkiinnolla mitä nykyajan tiedemiehet hieroglyyfejä ym. luolamiesten seinäraapustuksia.

Ja minä taas ihmettelen sitä että eikö täällä helssinkissä saada sitä vitun homoa kiinni? Se vitun homo on kirjoittanut nimensä jokaiseen bussipysäkkiin ja yleiseen vessaan mutta poliisi ei tunnu tekevän mitään. Tai siten koetaan että vitun homon puumerkit ovat osa elävää kaupunkikulttuuria ja hommaa katsotaan läpi sormien.

^^ Huh, onneks mun avatar muistuttaa Anubista! Saan jälkipolvilta mulle kuuluvan kunnioituksen, muuten viikate laulaa, enkä saata ketään mihinkään. Tosin kun tuo nyt ei ihan ole yks yhteen, ni mä voisin olla Anusbis, ja työkaluna käytän kullirasvaa. Paperilla tai ilman.

Töitä kun pitäis tehdä niin lähdin vähän visioimaan tätä skenariota. Eli sisältää kivee-savee mitälie mutaa. Ja kerran meni kostumaan kun näki tyypin joka oli paremmas kunnos ku 99% pakkislaisista. Ja eventa kun kostuu siitä on leikki kaukana.

Osimoilleen näin:
W020090720329096856647.webp

Ja pahaa aavistamaton prosenttipakkislainen jäi alle:
1313226111-przystanek-music-festival-turns-into-mud-bath_788159.webp

^joo tuo onkin hyvä kuvasarja eventan origanismista

Tuli ihan mieleen että vielä kun joskus oppis tekemään semmosen kraffitin pray-maalilla.

- - - Updated - - -

Esim eläinaiheisin kiraffitin.

- - - Updated - - -

Jotkuthan on innostunut tekemään niitä tussun kuvia mutta minua kiinnostaisi joku semmonen vähän nätimpi aihe.

JohnyV, ystävä hädässä tunnetaan. Photoshoppasin sulle kriffatin viidakkoon. Saa käyttää mut ei ol pakko.

karahvi.webp

Feikki edit. voi juku se oliki kraffitti

Oikea edit. ehtisit jo kiraffittin mainittemahan

Kiraffitin maalaushan on oivallinen kultturelli aihe kaiken tämän seksistisyyden, paljaskikkelöinnin ja pillun mineraalikoostumuksen keskelle! Pienenä poikana (tai siis nuorena) minä harjoittelin kiraffitien tekoa hiilellä taloyhtiön valkotiiliseen seinään. Sain paljon tunnustusta mm. talonmiehen akalta kiinni jäätyäni. En muista mitä sain palkinnoksi, mutta epäilen sen olleen jotain väliltä tukkapölly ja vyön solkipää.

Haluaisin nyt piirtää raksin seinään. Minulla on aikuismaiset vaatteet päällä. Hyppäys eilisestä tähän päivään käsittää tyyliloikan yläasteelta suoraan humanoidiseen tiedekuntaan. Pukeudun siis jo lähes ikäisekseni!

Back
Ylös Bottom