Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naiset on vaan niin kyltymättömiä mitä tulee seksuaalipuheeseen että meinaa ihan ähky tulla. Mutta pitää yrittää viritellä jonkinlaista hunaja-ansaa, vai olisko muna-anjovisleipä-ansa?

Sinä ja futhermucker lopetatte kirjoittamisen tähän ketjuun. Tosin silloin meidän miesten viihtyvyys kärsii, niin joudumme kuoppaamaan tämän idean kuolleena syntyneenä.

Mitä vittua? Minä ainakin kirjoitan vain naisille suunnattua proosaa, miesten hyvinvoinnista en ole kiinnostunut. Paitsi omastani. Kaatiksen puolella on hyvää keskustelua naisten ja Pernotin välillä, joten jos kaipaa elämäänsä sisältöä, kehotan suuntaamaan sinne tapauksessa, että lopetan laadukkaan foorumipostailun tähän kehotukseen. Kehoilua.

Saatana, sielähän ne kaikki naiset onkin! Pernotin perässä! Täytyykin lukaista ne viestit läpi, ja keksiä se punainen lanka sieltä, millä naisten huomion saa itselleen. Tai siis tähän ketjuun. Onko muuten punainen lanka se tamppoonin naru?

Mä voisin yrittää viritellä semmosta älyllistä mutta naisia kiinnostavaa keskustelua:

Hmmm onkos se minkälainen homma aamulla krepata tukka ja laittaa mascaraa? Ihan vaan olisin vilpittömän kiinnostunut. Oon miettinyt että kävisin tänään tallilla vähän hevos- tai poniratsastamassa. Olisko hyviä kevennystipsejä? Entä chapseja? Vitsi mikä migreeni. Miks mä oon muuten ihan läski, onko muita joilla on näin hidas ruoansulatus ja raskaat luut? Mikä on paras pinkin värinen auto? Ja sitten jos on mammografiatarvetta niin autan mieluusti.

Mitä sanotte kuntit, onnistuinko?

Itse näkisin, että punainen lanka menee useasti pakaroiden välissä. Naisilla siis.

Vähä niinku tuohon malliin.

2.webp

Kuva kertoo enenmmän ku tuhan Johnnyn sanaa.

Mitä sanotte kuntit, onnistuinko?

Kyllä nyt tais olla aika lähellä G-pistettä, eli napakymppiä. Jatkoksi vielä pari, ennenkuin jatkan taas hetkisen sen parissa, mistä mulle maksetaan.
- miksi kaikki miehet on samanlaisia?
- miksi naisen euro on miehen kakskytä senttiä?
- mikä on paras suoristusrauta?

Mitä vittua? Minä ainakin kirjoitan vain naisille suunnattua proosaa, miesten hyvinvoinnista en ole kiinnostunut. Paitsi omastani. Kaatiksen puolella on hyvää keskustelua naisten ja Pernotin välillä, joten jos kaipaa elämäänsä sisältöä, kehotan suuntaamaan sinne tapauksessa, että lopetan laadukkaan foorumipostailun tähän kehotukseen. Kehoilua.

Älä kiivastu.

Musta tuntu, että me tarvittais nyt Kriinan elämänohjeita. Tiedättehän sen naisen jolla on se kuivasumppu.

Onkohan Kriinalla käynyt koskaan pölynimurikaupppiasta oven takana? Jos tiedätte mitä tarkoitan.

ihana aamuherätys: muksu oksensi mun päälle :urjo: olo on mitä mainioin, hikoilin varmaan kymmenen litraa viime yönä, ja mittari näyttää edelleen 39, enkä tiedä mikä on harhaa ja mikä ei.

Lounaspaikan valinta aiheuttaa vaikeuksia. Useassa paikassa on tarjolla ruokaa, jonka raaka-aineiden maulle olen allerginen. Kuten esim. maksakastike. Alkaa vahvasti haiskahtaan fitnesslounaalta :dance:

Aina pitää valita maksaruoka, kun sitä on tarjolla. Samoin kalaruoka. Valinnanvaikeus syntyy, jos molempia on tarjolla samalla kertaa.

Aina pitää valita maksaruoka, kun sitä on tarjolla. Samoin kalaruoka. Valinnanvaikeus syntyy, jos molempia on tarjolla samalla kertaa.

Olen aina ollut sitä mieltä, että matemaatikoissa on jotain synnynnäistä vikaa. Kalaruoka on tosin aina ykkösvaihtoehto, jos puhutaan jalokaloista. Eli kolikolla todellakin on kaksi puolta.

Hirveen kivasti saa siivottua kun ärsyttää. Ihmisten pitäis ärsyttää mua enemmän.

Back
Ylös Bottom