Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nainen!!!

Torpedon vaihteet!

3602-6211_org_C5200003.webp

Kyllä tommosta vipua on tullu pikkupoikana lipsuteltua.

skarpatkaa cuntit, ei mitään tissijuttuja nyt, kikkelit piiloon, vapaan käden etusormi pois pakoputkesta ja niistäkää nenät!! olkaa luontevia!!

- - - Updated - - -

Eikös Torpedon vaihteissa ole paljon samaa kuin naisaivoissa, eli toimivat mekaanisesti?

- - - Updated - - -

Eventa on kyllä jotenkin ihana kiukkusena.

- - - Updated - - -

Veikkaan että minä kuolen yksin.

- - - Updated - - -

Tai jos eventa on lähellä niin kaksin.

Auts, osu suoraan aortan ja vasemman kammion risteykseen...
Naisilla nyt ei vaan ole huumorintajua. Turha siitä on nokkiinsa ottaa.

E:vitsi! Two mathematicians were talking.
- i heard your wife gave birth yesterday. Is it a boy or a girl?
-Yes.

Musta tuntu, että me tarvittais nyt Kriinan elämänohjeita. Tiedättehän sen naisen jolla on se kuivasumppu.

Miten te selviätte ilman mua kun ens viikolla lähden 8 viikoksi kiertämään maapalloa? Voin toki sitten antaa elämänohjeita, kuten "älä koskaan matkusta Kiinaan" tai "älä ui samassa vedessä haiden kanssa" tai "älä mene vapaaehtoisesti Alcatraziin"

Onkohan Kriinalla käynyt koskaan pölynimurikaupppiasta oven takana? Jos tiedätte mitä tarkoitan.

Tähän voisin antaa elämänohjeeksi: Älä koskaan päästä pölynimurikauppiasta sisään. Ja jos päästät, älä osta niiltä mitään. Ja jos ostat, varmista, että imurin pistoke sopii kämppäsi pistorasiaan.

Ei kuitenkaan mitenkään kuvainnollisesti. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

E: Vai onko se kuvaannollisesti?

Eventan huvittamiseen tarvitaan 3 afrikkalaista syntyperää olevaa koneinsinööriä ja paketti erikoisvahvoja nippusiteitä.

Oho, Johny oli postannut fb:hen kuvan miehekkäistä latinotuotteistaan.
1231650_10152015452638527_341414463_n.webp

Jahas, se pitäis vissiin lopettaa tää työviikko pian tähän ja lähtä kotia hakemaan laukku ja hypätä pohjosen junaan.. Surettaa.

Pakko ottaa, määritänhän oman minäkuvani tähän ketjuun suoltamani viestien viihdearvon laadusta naisten silmissä ja muissa paikoissa. Miten tästä eteenpäin? Jään miettimään tätä hetkeksi, ja hieron hieman tuota samaa kullirasvaa itseeni, mitä on tuossa siikkerin linkkaamassa kuvassa! Eiköhän sillä päästä uuteen nousuun.. Jos tiedätte mitä tarkoitan!

edit. Miksi minulla on näin kova hiki?

Miten te selviätte ilman mua kun ens viikolla lähden 8 viikoksi kiertämään maapalloa?

Selviämme koska:

1. Santsi tulee suomeen
2. Kriina lähtee suomesta
3. Matemaatikko sanoisi tähän kaavaan vastaukseksi 1
4. Eli sisämaa-ulkomaa tasapaino ei järky.

ee.Somalialaisen koneinsinöörin vastausta en tiedä.

Pakko ottaa, määritänhän oman minäkuvani tähän ketjuun suoltamani viestien viihdearvon laadusta naisten silmissä ja muissa paikoissa. Miten tästä eteenpäin? Jään miettimään tätä hetkeksi, ja hieron hieman tuota samaa kullirasvaa itseeni, mitä on tuossa siikkerin linkkaamassa kuvassa! Eiköhän sillä päästä uuteen nousuun.. Jos tiedätte mitä tarkoitan!

edit. Miksi minulla on näin kova hiki?

Muista käyttää paperia levityksessä, moraalisesti jalostuneempi tapa!

Söin äsken lounaaksi jotain ilmaista ruokaa, ehkä tsilikonkarnea. Ilman mausteita. Ja makua.

- - - Updated - - -

Selviämme koska:

1. Santsi tulee suomeen
2. Kriina lähtee suomesta
3. Matemaatikko sanoisi tähän kaavaan vastaukseksi 1
4. Eli sisämaa-ulkomaa tasapaino ei järky.

ee.Somalialaisen koneinsinöörin vastausta en tiedä.

Minua jännittää Santsin paluu.

Muista käyttää paperia levityksessä, moraalisesti jalostuneempi tapa!

Söin äsken lounaaksi jotain ilmaista ruokaa, ehkä tsilikonkarnea. Ilman mausteita. Ja makua.

- - - Updated - - -

Minua jännittää Santsin paluu.

No tottakai mä käytän paperia kun käsittelen aivojani...

Ootko muistanu jo kukat hakea? Muista, että punainen on rakkauden väri! Myös lakanoissa. Läikkinä.

edittiä. Jumalauta mä oon kone. Kaiken tän scheiben keskellä olen onnistunut taas kerran alittamaan aikataulutavoitteet tämän bro-ggigsen osalta, joten lopunpäivää vaellan toimiston käytävillä virallisen paperinpinkan kera. Mites Kridellä, ootko saanu mitään aikaseks :D

No tottakai mä käytän paperia kun käsittelen aivojani...

Ootko muistanu jo kukat hakea? Muista, että punainen on rakkauden väri! Myös lakanoissa. Läikkinä.

edittiä. Jumalauta mä oon kone. Kaiken tän scheiben keskellä olen onnistunut taas kerran alittamaan aikataulutavoitteet tämän bro-ggigsen osalta, joten lopunpäivää vaellan toimiston käytävillä virallisen paperinpinkan kera. Mites Kridellä, ootko saanu mitään aikaseks :D

Niinhän se on että Japanin lippu lakanassa kertoo tosirakkaudesta. Mutta entäs Kiinan lippu? Kommunismista?

Tämä on kyllä totta. Etenkin minun pilluni sisältää perinteisen hiekan sijasta kalkkikiveä, savea ja kipsiä. Kerran erehdyin vahingossa vielä kostumaan.

Back
Ylös Bottom