Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ymmärräthän että tuo otetaan haasteena...Hirveen kivasti saa siivottua kun ärsyttää. Ihmisten pitäis ärsyttää mua enemmän.
Eventa on kyllä jotenkin ihana kiukkusena.
ymmärräthän että tuo otetaan haasteena...
Naisilla nyt ei vaan ole huumorintajua. Turha siitä on nokkiinsa ottaa.Auts, osu suoraan aortan ja vasemman kammion risteykseen...
Musta tuntu, että me tarvittais nyt Kriinan elämänohjeita. Tiedättehän sen naisen jolla on se kuivasumppu.
Onkohan Kriinalla käynyt koskaan pölynimurikaupppiasta oven takana? Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Naisilla nyt ei vaan ole huumorintajua. Turha siitä on nokkiinsa ottaa.
Miten te selviätte ilman mua kun ens viikolla lähden 8 viikoksi kiertämään maapalloa?
Pakko ottaa, määritänhän oman minäkuvani tähän ketjuun suoltamani viestien viihdearvon laadusta naisten silmissä ja muissa paikoissa. Miten tästä eteenpäin? Jään miettimään tätä hetkeksi, ja hieron hieman tuota samaa kullirasvaa itseeni, mitä on tuossa siikkerin linkkaamassa kuvassa! Eiköhän sillä päästä uuteen nousuun.. Jos tiedätte mitä tarkoitan!
edit. Miksi minulla on näin kova hiki?
Selviämme koska:
1. Santsi tulee suomeen
2. Kriina lähtee suomesta
3. Matemaatikko sanoisi tähän kaavaan vastaukseksi 1
4. Eli sisämaa-ulkomaa tasapaino ei järky.
ee.Somalialaisen koneinsinöörin vastausta en tiedä.
Muista käyttää paperia levityksessä, moraalisesti jalostuneempi tapa!
Söin äsken lounaaksi jotain ilmaista ruokaa, ehkä tsilikonkarnea. Ilman mausteita. Ja makua.
- - - Updated - - -
Minua jännittää Santsin paluu.
Vastaus: Ei välii koska molempii voi...ee.Somalialaisen koneinsinöörin vastausta en tiedä.
Jahas, se pitäis vissiin lopettaa tää työviikko pian tähän ja lähtä kotia hakemaan laukku ja hypätä pohjosen junaan.. Surettaa.
No tottakai mä käytän paperia kun käsittelen aivojani...
Ootko muistanu jo kukat hakea? Muista, että punainen on rakkauden väri! Myös lakanoissa. Läikkinä.
edittiä. Jumalauta mä oon kone. Kaiken tän scheiben keskellä olen onnistunut taas kerran alittamaan aikataulutavoitteet tämän bro-ggigsen osalta, joten lopunpäivää vaellan toimiston käytävillä virallisen paperinpinkan kera. Mites Kridellä, ootko saanu mitään aikaseks :D
Naisilla nyt ei vaan ole huumorintajua. Turha siitä on nokkiinsa ottaa.