Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ou mai. Pekkaa ja Pätkää töllössä! "Aja seuraavasta kadunkulmasta oikealle ja jätä meidät siihen, ymmärrätkö? - Joo joo kun sä viis kertaa selitit niin heti ymmärsin!"

Kuulostaa jotenkin vähän liian perverssiltä.
Oot näitä jotka tekee kaiken vain maksusta?

E: Johnylla kyllä sana hallussa, kannattaa miettiä stand up -uraa. Eikä nyt ollut kyseessä mikään sellainen ura vaikka stand up efektiä aiheuttaisikin.

Muitakin kevään merkkejä ilmassa. Esimerkiksi varpusparvi paskapöntössä. Onneks työmaalla on siistijät talon puolesta niin ei tarvii ruveta nikkaroimaan Johnnyn piiirustusten pohjalta sihtaussuutinta.

nimetön.webp

Laitoin varuilta vielä tuon 3-D mallin jos on vaikka kotona tarvetta.

Ou mai. Pekkaa ja Pätkää töllössä! "Aja seuraavasta kadunkulmasta oikealle ja jätä meidät siihen, ymmärrätkö? - Joo joo kun sä viis kertaa selitit niin heti ymmärsin!"
Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta mikäs elokuva? Minä vaan kysyn.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta mikäs elokuva? Minä vaan kysyn.

Kiinni on ja pysyy. "Pekka, Peeeekka! - Ai niin minä unohin sanua että se uamuvoimistelun levy on rikki, siitä mänt kaikki liikkeet jotennii sekasi. -No niinpä tietysti. Minä olen mennyt umpisolmuun."

Kiinni on ja pysyy. "Pekka, Peeeekka! - Ai niin minä unohin sanua että se uamuvoimistelun levy on rikki, siitä mänt kaikki liikkeet jotennii sekasi. -No niinpä tietysti. Minä olen mennyt umpisolmuun."

Muistan ton leffan. :)

Millainen kaulin sulla muuten on?

Ihan semmonen tavallinen puinen, toinen kahva meinaa toisinaan irrota jos liian rajusti kaulimoitsee.
Kuluttajavirasto muuten linjas että takuu ei korvaa kun huitoo miestä päähän ja kahva hajoaa. Normaalikäytöstä johtuva kuluminen..

Enkä vihjaa mitään..Justiinahan sitä paitsi käytti hametta eikä camohousuja. :)

:cool:

Näppärää ootko harkinnu graafisen suunnittelijan ammattia :) tai tuotesuunnittelija tai insinööri?

Kyllä markka otetaan pois kuleksimasta sieltä mistä se vaan irtoo, eli viraabelikeikkaa kyllä ihan kysynnän mukaan. Kontsaalesin kanssa tehdään yhteistyötä, se piirtää näitä puhtaaksi

Niinhän tässä herkästi käy, vaikka tärkeitä, vähemmän tärkeitä asioita pitäis hoitaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
feikkiedit. tuli vaan mieleen, et mitä jos hengittää vahingos nenän kautta? Onko tätä mietitty?

Se on silloin vain käyttövirhe. Tuotetta pitää osata käyttää!

Miksi kaikki ovat hoodeilla? Onko täälä hyvät hoodit? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

- - - Updated - - -

sioille

imp voi tosin tarvita viikonloppua silmälläpitäen myös siemennystarvikkeita.

- - - Updated - - -

Se on kuntit ny asia sillälailla, että pieraista ei uskalla ellei ole kytkeytynyt takalistosta paskapönttöön!

Mielestäni(vihreä) puoliltayö on huomenna.

Back
Ylös Bottom