Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot näitä jotka tekee kaiken vain maksusta?Kuulostaa jotenkin vähän liian perverssiltä.
Pari tuntia jos jaksais tehdä töitä ja sitten auton nokka kohti irtakin ja vokotin hoodeja!
Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta mikäs elokuva? Minä vaan kysyn.Ou mai. Pekkaa ja Pätkää töllössä! "Aja seuraavasta kadunkulmasta oikealle ja jätä meidät siihen, ymmärrätkö? - Joo joo kun sä viis kertaa selitit niin heti ymmärsin!"
Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta mikäs elokuva? Minä vaan kysyn.
Kiinni on ja pysyy. "Pekka, Peeeekka! - Ai niin minä unohin sanua että se uamuvoimistelun levy on rikki, siitä mänt kaikki liikkeet jotennii sekasi. -No niinpä tietysti. Minä olen mennyt umpisolmuun."

Muistan ton leffan.
Millainen kaulin sulla muuten on?
tai tuotesuunnittelija tai insinööri?Kuluttajavirasto muuten linjas että takuu ei korvaa kun huitoo miestä päähän ja kahva hajoaa. Normaalikäytöstä johtuva kuluminen..Ihan semmonen tavallinen puinen, toinen kahva meinaa toisinaan irrota jos liian rajusti kaulimoitsee.

Näppärää ootko harkinnu graafisen suunnittelijan ammattiatai tuotesuunnittelija tai insinööri?
Mää oon täällä jo! Hoodeilla siis. Oisin menny kyläilemään, mutta ku ei ollu kummankaan numeroa ni enpä sitte menny.
feikkiedit. tuli vaan mieleen, et mitä jos hengittää vahingos nenän kautta? Onko tätä mietitty?