Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä tapauksessa suosittelisin epilaattoria. Tosin luulenpa, että esimerkkinä (!) tuo Johny kyllä ottais sut. Päälleen. Eiku. En tarkoittanut sitä noin, vaikka tarkoitinkin. Harjoittelen tässä samalla naaras -tyyppistä viestintää sanomalla jotain, mutta selitysosiossa se kumotaan, mutta oikeasti ei.

Hitto ku meni pitkään yövuoron jälkeiset unet. Piti nukkua klo 7-11, menikin puoli yhteen. Toivottavasti sitä pääsee silti illalla ajoissa nukkumaan ja normaalirytmiin.

Nyt aamukahvia naamaan, sitte aamupala ja laturi ja kohti salia.

Muitakin kevään merkkejä ilmassa. Esimerkiksi varpusparvi paskapöntössä. Onneks työmaalla on siistijät talon puolesta niin ei tarvii ruveta nikkaroimaan Johnnyn piiirustusten pohjalta sihtaussuutinta.

Arvaa mitä! Mä oon kirjotellu tänne pienessä humalassa myös. Myös selvinpäin ihan raittiina olen kirjoitellut.

Minäkin voin tunnustaa kirjoittelleeni tänne kalja-, viini- ja viinapäissäni muutamaan otteeseen. Myös selvinpäin olen tämmöistä harrastellut.

edit. Olen myös juonut alkoholia selvinpäin.

Minä olin kerran aivan selvinpäin ilman alkoholia, vittumaista.

Juuri kun luulin että Eventa on löytänyt vakituisen papana-aukon nyrkilleen niin hän ilmaantui takaisin. Hyvä niin aina on tilaa yhdelle seksistiselle lortol... eikun sofistikoituneelle neiti-ihmiselle.

- - - Updated - - -

Kerran ajelin muuten aivan hurjasti juovuksissa taksilla, siinä oli semmoista mukavaa tunnelmaa. Suosittelen lämpimästi!

Sama homma. On mukavaa ajella taksilla kauheessa kännitilassa. Tulee aina heitettyä hyvää ja miälenvikast läppändeerust kuskille. Hän on aina mielissään tästä.

Shhh älkää kertoko kenellekään mutta mulla on aika omaperäinen juttu kuskille heitettäväksi, juovuksissa takapenkiltä tottakai: onko tää sun oma auto vai ootko renki? Kuski aina kihertää ja hohottaa niin että meinaa hänellä jo kulmahousut sotkeentua.

Back
Ylös Bottom