Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauheita herkkuperseitä ootte koko porukka. Ps minulla on nyt pesukomuutti, laitan siitä vielä joku päivä kuvan.

- - - Updated - - -

Tekis mieli mennä paariin mutta en mee

Söin tänään kaksi proteiinipatukkaa julkisella paikalla. Fitness lifee niinq!

P.S. Ymmin ois pitäny voittaa tai oikeastaan Heikkisen Jamon.

Söin tänään kaksi proteiinipatukkaa julkisella paikalla. Fitness lifee niinq!

P.S. Ymmin ois pitäny voittaa tai oikeastaan Heikkisen Jamon.
Aina kun syö protskupitosia safkoja julkisella paikoilla joku läski kommari tulee valittamaan että et oot yhtää äijempi vaikka syötkin protskua.

Aina kun syö protskupitosia safkoja julkisella paikoilla joku läski kommari tulee valittamaan että et oot yhtää äijempi vaikka syötkin protskua.

Mitä vittua, ei mulle oo kukaan tullu avautuun.. Ja jos tulis, niin varmaan nauraisin ja kommentoisin jotain ivallista. Varmuuden vuoksi vielä pieraisisin tämän lihavan kommunistin suuntaan.

Ai että mä niiiiiiin tykkään kouluhommista ja deadlineista. Tahdon halata referaatteja, pussata esitelmiä ja rakastella harjoitustöitä. Valvon jopa yöni niiden takia, etten menettäisi sekuntiakaan siitä lyhyestä ajasta, joka minun on mahdollista viettää niiden kanssa.
Oikeasti voisin opetella tekemään hommat vähän aikaisemmin kuin viimeisenä yönä ennen määräaikaa. Helevetti! :wall:

Toi on just toi protspupatukan problematiikka, se läski kommari tulee AINA valittamaan sen syömisestä.

Mestarin aamiainen

-jyväsämppy (Lidl)
-kylmäsavulohi(Lidl)
-kaffe (Smarket)
-ilmakuivattu kinkku(Lidl)
-meloni, joku keltainen (Lidl)
-protskupirtelö (omavalmiste)
-retkiluisteluretkien kaihoisaa muisteloa

Tässä parempi vaihtoehto:

4-viljan puuro
Raejuusto
sokeriton mansikka mehukeitto
Kahvi muttepannulla
Avaraluonto ja pinviinidokkari

Naapurin runoilijapojan aamu. Pala.

- V-PENis ja kakannus
- kahvia
- Pirjon Pakarin Ullan ruisleipää siipale
- kinku
- tomaati
- kurku
- skyyriä
- ehkä vähän pähkinöitä

Nyt tähän hommaan kaivattais enemmän naisia ja heidän aamupalarutiineja. Saikohan esimerkiks Sanze eilen hommat siihen malliin, että tänään ei tartte töissä tehdä muuta ku näyttää hyvältä, jos semmonen onnistuu? Entäs irtakk, tuliko jätskiöverit, kun vokotti ei kerinny jälkiliukkaille? Missä on eventa? Tai muut höppänät?
Minkälainen aamupala?

Joo nyt tää kaipaa ihan selvästi punttimimmien aamurutiini asiaa. Mua ainakin kiinnostaa seuraava asia, miten te hoidettu nää aamurutiinit tissien kannalta katsottuna? Ihan lyhyt kuvailu, mitä lotionia jne.. Ammatillisesta syistä ihan! Tää on kuitenkin semmonen norsu olkkarissa, kaikkihan me sitä mietitään mutta kukaan ei ota puheeksi!

Edit Retina tekee ihan törkeesti kirjotus- ja ajatusvirheitä

Nyt mä meen vaihtamaan ranskalaiseen taikamattoon polttimoa, palaan asiaan ylihuomenna. Toimenpidehän edellyttää moottorin ja vaihdelaatikon poistoa, kojelaudan purkua, pakoputken löijäämistä, isoa viinapulloa, keittiönkalusteiden hajottamista retkikirveellä, kymmentä tuhatta buranaa ja ilmoituksen aluehallintovirastoon sekä avioeron jos henkilö naitu. Asennus viimeistellään hyppäämällä otsa edellä asfalttiin.

- - - Updated - - -

Ja kaikki tämä kikkeli paljaana!

Back
Ylös Bottom