Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vamputtelen yksinäni :D ...Oih... Kohta pääsee saunaan!!! <3<3<3<3<3

E. Paitsi tietty jos sopiva selänpesijä löytyy, ni sitte ei tarvi yksin vamputella :D

Voin tulla ojentaan sulle vampun, mut selänpesijäks en ala! Sen saa hoitaa joku sun alainen sieltä kiinasta.

Itsehän oon just rovaniemellä ja saunonut vikat 3 h :D oon rikki ja tarviin jotain kiinteää välillä.

^Venyttele.

Mää kuule eilen kävin meidän työpaikan järjestämällä stretching tunnillaki, tai no kolme varttia se kesti. Pitkiä venytyksiä tehtiin jokapuolelle. Ensimmäiset noin hyvät venyttelyt since 2006 kun lopetin Ju-Jutsun.. Taidan mennä ens viikolla taas, oli siellä sen verran kivat maisematkin :rolleyes: Helpotti ehkä jonkin verran mut kyl mä olin tuota hierontaa odottanu, siirsin lepopäivänki tähän että tulis maksimoitua lepo/treenijako. Ihan turhaan, huomenna runttaan selkäni ihan jumiin kyllä, joutuupaha hieroja pahempaan urakkaan kun meni perumaan..

Pernotti on kuulemma vapaana. Selänpesijästä käynee...

Edittiä. Ja kyllä Johnykin varmasti voi tulla jos kauniisti pyydät. Tuo vampunkin mukanaan.

Eikö teidän salaseura ossaa ite olla yhtää aktiivinen? Minunko tässä pitäis muka kaikki tehä? :jahas:

No saatais lisää jäseniä. Nimittäin luulenpa että selänpesusessioissa vilahtais vähän (tässä tapauksessa runsaasti) myös konekirjoitustaidot. Ja sitäpaitsi me ollaan jo tätänykyä semmonen puolijulkinen orkanisaatio. Viimekokouksessa mietimme erilaisia hierontaotteita. Oma feivörittini oli ns tuplakorkki kahdella käsiparilla ja keilapallo-otteella.

On sellasia käsitteitä ettei edes ymmärrä mitä ne tarkoittaa.. Tuleeko teiltä joskus ulos sellainen opas, niinku sudenpentujen käsikirja. sieltä oppi yhtä sun toista hyödyllistä taitoa.

Joo, semmonen omakustanne vois olla. Yks kappale kertoo pesukomuutin muotoilusta.

Selkeesti tartten sen käsikirjan ko mää en ymmärrä tuotakaa..

Hauskan näköstä

dafuq.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi samperi ku väsyttää, oiskohan unien aika. :zzzz: Öitä kuikelot!

Ai että tänään on mättöpäivä. Aamupalaks aion vetää köyhiä ritareita kera kermavaahdon ja kinuskin masun täytee.:kuola: Sit iltapäiväkahville vois paistaa pullia, joiden sisään tulee mantelimassaa ja suklaata.:kuola: Ilaksi vois käydä ostaa kilon irtokarkkeja.:kuola:

Lähdin parille puolenyön jälkeen kun ei se uni tule... mikäs sinkkumiehen on.

Sitten tajusin, että kaikki baarit lähellä menee kiinni jo klo 2. Ihan pikkusen vitutti kun just pääs vauhtiin.

- - - Updated - - -

Ja täytin muuten just 28. Hooray! Miten sekin tuli noin kulman takaa.

Back
Ylös Bottom