Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Venyttele.

Kyllä minä varmaan jotain puudutetta nautiskelen. Äläkä nyt alota mitään "huono livebändi blaablaa".

En, mutta jos olisit ilmottanu meneväs selvinpäin olisin ottanu osaa.

- - - Updated - - -

12_pinupAnna-oct_01.webp

Kyllä minä varmaan jotain puudutetta nautiskelen. Äläkä nyt alota mitään "huono livebändi blaablaa".

Sun onnekses olet nainen, eikä sulle ainakaan helposti voi käydä seuraavaa:

Fiktiivinen tilanne Finlandia-talolla Joe Bonamassan keikan jälkeen, ja jos se tapahtui, oli kyseessä kaverini:

Järkyttävä kusihätä poltteli keikan puolivälistä asti, eihän sitä kesken vessaan kerennyt, kun paikkakin oli suoraan lavan edessä.
Keikan jälkeen vielä järkyttävämpi kusihätä, jonka johdosta munaravia vessaan, housut auki ja PSSSsssscccchhhh...
Tarinan sankari ei kuitenkaan huomannut, että vyön lirvake oli urean poistoreiän ja saniteettiastian välissä, joten litroittain ihmispissaa roiskui housuille.
Toimituksen jälkeen ei muutaku kusiset housut kiinni ja kebabin kautta bussiin ja kotio. Lisäksi kotiin päästyään herra havaitsi peilistä, että kebanssia oli nautittu ns. isolla suulla, eli puolinaamaa oli kastikkeessa.
Great success.

edit. kertomaperimän mukaan alkoholilla oli osuutta asiaan.

Uuh ihana mopotyttö Vokotilta.

Havaintojani retkiluistelusta
-vauhtia helposti enemmän kuin katulaillisella mopolla
-myötätuuleen pääsee helposti ja nopeasti pitkänkin järven päähän asti
-vastatuuleen on noin kolme kertaa raskaampaa taistella takaisin
-sana "retkiluistelija" herättää naaraissa pelonsekoista kiimaa (anteeksi seksismini)

- - - Updated - - -

Mun lounas: penkkipunnerrusta, ristitaljaa, syväkyykky

Eilisen reenirävellyksen johdosta tekis mieli ryypätä ittensä hengiltä, ja eiköhän sitä taas kokeil... NO EI. Ny joutuu tikkaan entistä tehokkaammin, että mä voin kesän lisäks myös huhtikuussa Camp Noulla olla kikkeli paljaana ilman paitaa! Varasin lennot, ja tänään jos osaan priorisoida työ_hommat, ettin jonkun porvarillisen hotellin Las Ramblasin hoodeilta!

Anna Abreu ei hirveesti sytytä (henkisesti tahi fyysillisesti), mutta tossa JVG:n uudessa piisissä sen äänessä on semmonen vivahde, että se tarttis kunnon kyydit, jos tiedätte mitä tarkoitan!

Hei sitä ei tiedä vaikka mä olisin samaan aikaan Colosseumilla kikkeli paljaana (paita päällä, enhän ole mikään moukka). Varasin lennot huhtikuun puoliväliin Roomaan ja karjalan kahentoistapullon sikspäkki on jo valmiiksi päässä kulttuurimatkaa ajatellen.

Back
Ylös Bottom