Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko?! Mä elin keskiviikossa. Hyvä kun kerroit, perjantaina pitää lähteä pikkusiskon häihin.Huomenta.
Meikällä on tiistai menossa, mutta tänäänhän on jo torstai :wtf:
Onneksi huomenna on perjantai ja palkkapäivä.

On se joo torstai. Sinänsä vähän ikävä tilanne, kun en ole ehtinyt saamaan aikaan oikein mitään tällä viikolla. Ainakaan mitään näkyvää. Pään sisällähän on ollut melkoinen vilske. Vielä kun sen saisi sieltä ulos johonkin konkreettiseen muotoon.
En ole tosin vielä päättänyt, miten suunnittelijoihin pitäisi suhtautua. Yksi vaihtoehto on suhtautua hiljaisuuteen hyvin. Toinen vaihtoehto on suhtautua kuin lasten kanssa: hiljaisuus on huolestuttava merkki siitä, että jotain huonoa tapahtuu. Toistaiseksi olen mennyt ensimmäisellä vaihtoehdolla.
Minunkin päässä on melkoinen vilske. Jos mikään ei voi kulkea valoa nopeampaa, onko mahdollista kulkea valoa nopeampaa ei missään? Vaikkapa ennen alkuräjähdystä, kun mitään ei ollut. Ei edes aikaa, niin silloin voisi kulkea ääretöntä nopeutta. Kaikki nopeus olisi ääretöntä ilman aikaa.On se joo torstai. Sinänsä vähän ikävä tilanne, kun en ole ehtinyt saamaan aikaan oikein mitään tällä viikolla. Ainakaan mitään näkyvää. Pään sisällähän on ollut melkoinen vilske. Vielä kun sen saisi sieltä ulos johonkin konkreettiseen muotoon.
Härre gud kun tämä viikko menee nopeasti! Huomenna on jo perjantai ja pääsee Nosturiin kattomaan Amaranthea![]()
Palkkapäivä, kyllä sellanenkin mulla on tainnut joskus olla. Kyllä, kesällä sain kerran palkan, mutta huomenta nyt kuitenkin.
Ethän mene selvinpäin, ethän?