Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Takasämpylä, pesukomuutti ja konekirjoitustaidot. Melkosia saavutuksia meillä cuntit.

edit. Okei, sämppäriosasto on universaalia längvitsiä, mutta muut on omia sanoja.

Tämä on sellaista hidasta mutta väistämätöntä suomen kielen evoluutiota.

- - - Updated - - -

32 minuuttia ja syöksyn kohti autuaampia retkiluistelijan aavoja

- - - Updated - - -

Takasämpylä, pesukomuutti ja konekirjoitustaidot. Melkosia saavutuksia meillä cuntit.

edit. Okei, sämppäriosasto on universaalia längvitsiä, mutta muut on omia sanoja.

Mitäs tuumaat tuon ktm-typyn universaalista sämppäristä? Tekiskö mieli tunkea klyyvari täytteisiin? Mun ei, liian seksististä.

- - - Updated - - -

Hauska näky, kaks isoa jätkää Cannonball liivit päällä nousee vanhasta pikku Renaultista. Oisin nauranu jos oisin uskaltanut.

Mä meinasin kerran paskantaa housuuni kun aikana jolloin minulla oli anoppi, tämä kyseinen anoppi alkoi keulia semmoisella riippumattotelineellä. Se veti takaperin ukemit pihamaalla sen maton ja telineen kanssa ja ai että perkeles vieköön kun piti pidättää naurua.

Mitäs tuumaat tuon ktm-typyn universaalista sämppäristä? Tekiskö mieli tunkea klyyvari täytteisiin? Mun ei, liian seksististä.

Täytyy kyllä myöntää, että ensireaktiona työnnettävistä ruumiinulokkeista nenä ei tullut ensimmäisenä mieleen. Mieleen tuli. Kyyyyyyllähän tuota kaks kertaa tuuppais. Kerran kakkoseen ja sit ovesta ulos. No nämä hieman rankemmat huumorit sikseen, tarjoaisin kyydit Sukisukillani.

Nii mullahan on tosiaan semmonen romanttiseen tyyliin sopiva komuutti hakusessa. Mulla tais olla jossain ilmotuskin siitä. Jew approved luonnollisestikin.

Joo ei meinannu kasetti kestää sitä makaamista, nyt kolme kertaa päässy salille härkäilemään ja vot!
Varo että ei V-PENis Mega yllätä penkkiä tehdessä! Ei se muuten mutta jos oikein sitä nahkaa vasten napsahtaa niin saattaa käydä rectumin päälle.

Emmä uskalla mitään tankoo ottaa käteen siinä penkissä, käyn vaan istumassa siinä ja juttelen mukavia sille, että onnistuis sit paremmin ku alan jossain vaiheessa nosteleen. Se on sitä lämmittelyä!

Naisen kanssa retkeilymajalle?

Ranskatarta ei lasketa.

Back
Ylös Bottom