Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Eipä väsytä oikeastaan yhtään, mutta silti ei oikein nappaa tällä hetkellä. Onneksi huomenna on perjantai ja palkkapäivä.

On se joo torstai. Sinänsä vähän ikävä tilanne, kun en ole ehtinyt saamaan aikaan oikein mitään tällä viikolla. Ainakaan mitään näkyvää. Pään sisällähän on ollut melkoinen vilske. Vielä kun sen saisi sieltä ulos johonkin konkreettiseen muotoon.

On se joo torstai. Sinänsä vähän ikävä tilanne, kun en ole ehtinyt saamaan aikaan oikein mitään tällä viikolla. Ainakaan mitään näkyvää. Pään sisällähän on ollut melkoinen vilske. Vielä kun sen saisi sieltä ulos johonkin konkreettiseen muotoon.

Vähän sama vika. Tosin olin henkisesti varautunut tähän talvilomien takia, niin nyt pitää vielä pitää ns. ohjaavia tapaamisia, joiden jälkeen sitten ihmiset voivat jatkaa töitään. Toivoa on, että kohta on hiljaista ja kaikki on hyvin.

En ole tosin vielä päättänyt, miten suunnittelijoihin pitäisi suhtautua. Yksi vaihtoehto on suhtautua hiljaisuuteen hyvin. Toinen vaihtoehto on suhtautua kuin lasten kanssa: hiljaisuus on huolestuttava merkki siitä, että jotain huonoa tapahtuu. Toistaiseksi olen mennyt ensimmäisellä vaihtoehdolla.

En ole tosin vielä päättänyt, miten suunnittelijoihin pitäisi suhtautua. Yksi vaihtoehto on suhtautua hiljaisuuteen hyvin. Toinen vaihtoehto on suhtautua kuin lasten kanssa: hiljaisuus on huolestuttava merkki siitä, että jotain huonoa tapahtuu. Toistaiseksi olen mennyt ensimmäisellä vaihtoehdolla.

Riippuu kovasti tilanteesta, mutta lähes väistämätöntä on että jotain huonoa tapahtuu :D

Minunkin päässä on melkoinen vilske. Jos mikään ei voi kulkea valoa nopeampaa, onko mahdollista kulkea valoa nopeampaa ei missään? Vaikkapa ennen alkuräjähdystä, kun mitään ei ollut. Ei edes aikaa, niin silloin voisi kulkea ääretöntä nopeutta. Kaikki nopeus olisi ääretöntä ilman aikaa.

Kuinka vanhoja ovat kehoni atomit, jotka ovat syntyneet tähtien supernova-räjähdyksissä?

Vaikka tietää vastaukset, näitä asioita on mukava pohtia ja ampua alas kaikki teoriat mitkä itse kehittää.

Huomenta. Vielä kolme työpäivää edessä, kun eilen oli vapaapäivä. Kohta kevät tullee! :dance:

Eilisen reenirävellyksen johdosta tekis mieli ryypätä ittensä hengiltä, ja eiköhän sitä taas kokeil... NO EI. Ny joutuu tikkaan entistä tehokkaammin, että mä voin kesän lisäks myös huhtikuussa Camp Noulla olla kikkeli paljaana ilman paitaa! Varasin lennot, ja tänään jos osaan priorisoida työ_hommat, ettin jonkun porvarillisen hotellin Las Ramblasin hoodeilta!

Anna Abreu ei hirveesti sytytä (henkisesti tahi fyysillisesti), mutta tossa JVG:n uudessa piisissä sen äänessä on semmonen vivahde, että se tarttis kunnon kyydit, jos tiedätte mitä tarkoitan!

Palkkapäivä, kyllä sellanenkin mulla on tainnut joskus olla. Kyllä, kesällä sain kerran palkan, mutta huomenta nyt kuitenkin.

Viikko sitten tuli, meni koko summa samantien. Sais olla palkkapäiviä tiheämmin.

Pitäis mennä hampaidenpesulle ja lähti lompsiin töihin. Hieroja viestitteli eilen illalla että on kuumeessa joten ei hierontaa näin aamusta ja ollaanpa sit jumissa vielä jonkun aikaa :(

Back
Ylös Bottom