Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä otin vähän nopeeta hiilaria yhestä Jaffa-keksistä ja kahdesta suklaakaurasta, huuhdoin ne alas Autobar-litkulla ja nyt olen läski. Asiain tila on ollut tällä mallilla jo pitkään, joten mitään uutta tähänkään päivään ei nyt saatu. Unohdin muuten aamupainon ottaa tänään. Loppiaisesta ollaan tultu alespäin viimeviikonloppuun mennessä tasan 7800 grammaa. Vielä noin 6000-7000 grammaa kun poistaa miälenvikast läskindeerust, kuljen koko kesän kikkeli paljaana ilman paitaa.

- - - Updated - - -

Mutta dokumenttiprojekti seuraa vielä tota, miten maksimit -penkki, -mave ja -kyykky grammoissa mitatattuna käyttäytyvät tämän rojektin jälkeen. Lisäksi kiinnostaa, vaikuttaa ruumiinpainon pudottaminen negatiivissävytteisesti a) käden paksuuteen, b) reiden paksuuteen, c) rinnan paksuuteen, d) kippelin pituuteen. Tulokset seuraavat toukokuussa.

Tässä juuri pyörittelin mielessäni jos sortuisin jäätelöön. Toisaalta en koe asiaa sortumisena, onhan minulla nälkä. Ihmisruumiini tarvitsee polttoainetta ja kahvi + jäde tekis poikaa.

Olen samoilla kannuksilla, että kuljen myös kesän kikkeli paljaana ilman paitaa, kun oon vielä tiristellyt rasvamömmöjä ympäriltä muutaman kilon. Tällä hetkellä näytti olevan tippunut 6400 g.
Jos 3000-4000g vielä karistais, niin ois kiva. Tai no ihQ!

Minä kuljen kesän kikkeli paljaana mutta paita päällä. Se on niin juntin näköstä kun kaupungissa liikkuu ilman paitaa. Mulla oli raastavan taudin seurauksena paino pudonnut mutta nyt alkaa jo näyttää tutumpia lukemia.

Mulla tulee kyllä samantien parituhatta grammaa takasin kun pääsen salin puolelle takasin. Joka on todennäkösesti tänään. Nyt ei ole nimittäin paineita ja nesteitä muualla kuin kepeksissä.

edit. Mutta kai mä junttina saan siis näyttää juntilta jos mä haluan? Totta kerpeleessä.

Se on hyvä se hiki mikä tulee tuommosen flunssan jälkeen ekoissa salireeneissä.

- - - Updated - - -

Voi jumalauta. Miksei mulle mitää!? Hä!? Oon kuitenki pähkinähenkilö.

Mutta sinullahan on jo pesukone, armas hyväpesukomuuttinennettianonyymiystäväiseni!

Junttia tai ei, niin halusin näyttää vähän juntimmalta ja ontin kahvin kylkeen pari sulkaapisarakekee. Voih, muuten olisin kisalavoille menossa, mutta tähän loppu se haaveilu. Vaikka ei se edes ole haave, luojan kiitos. Olenhan kulinaristi, syön syömisen ilosta.

Junttia tai ei, niin halusin näyttää vähän juntimmalta ja ontin kahvin kylkeen pari sulkaapisarakekee. Voih, muuten olisin kisalavoille menossa, mutta tähän loppu se haaveilu. Vaikka ei se edes ole haave, luojan kiitos. Olenhan kulinaristi, syön syömisen ilosta.
Hyvää keksiä.

- - - Updated - - -

Kahvi on pahaa. Tukkonen mokkamasteri.

Älä unohda leijonariipusta!

No en tietenkään. Lisäksi laitan Karjala-sikspäkin päähän ja juon appelsiiniviiniä mehukattipullosta.

- - - Updated - - -

Samassa veneessä seilataan.

Pitäisköhän alkaa kirjotteleen aktiivisesti tuonne kalorilaskurin minichattiin. Siellä tuntuu aina olevan samat ihmiset paikalla! Tai sit vois kiusata ihmisiä kertomalla vaan aina kun nautin jotain herkkua.

Tässä kävi hetki sitten yks kehumassa bemariaan ja intti ja yritti saada mua innostumaan myös BMW-merkkisestä moottoripyörästä. Se oli helppoa koska mä olin jo valmiiksi samaa mieltä. Me tapeltiin sitten siitä miten samaa mieltä me oltiinkin. Kauhee polte tulee heti kun tuo asfaltti alkaa olla sulaa. Siikkeri on tosin jotenkin sen oloinen että eipä paljoo kiinnosta.

Eilen kyllä jo herkuttelin ajatuksella päästä painaan mutkapätkää kuivalla tiellä. Oli meinaan koko matkan töistä kotiin kuivaa, mutta tulin tulokseen että en halua taas liukastella hiekoitussoralla. Viime keväänä oli pari läheltäpiti-tilannetta.

Joten parempi antaa vielä porkkanamopossa olla nappulat, niillä kun ei voi muuta tehdä asfaltilla kuin liukastella. Mutta se on sentään tahallista.

- - - Updated - - -

Päivän porkkanakuva ja erityinen huomio tuolle oranssille rusetille. Se on söpö.
CarsAndGirls_bettina_12.webp

Back
Ylös Bottom