Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulle tuli ravintoketjun yläpuolelta käsky lähteä kotiin klo 13 lätkäpeliä katsomaan, ja kuka minä olen vastaan väittämään.

Mitäs jos jää maanantaina kiinni ettei ole kattonu peliä? Potkut?

Mitäs jos jää maanantaina kiinni ettei ole kattonu peliä? Potkut?

Ei tullut kyllä puheeksi. Onhan tuossa se riski, kun minun soppari uusitaan vasta ensi viikolla, joten tämä tuli nyt vähän pahaan väliin. On pelattava varman päälle, ja katsottava peli.

Jaahas kohta voi selata facebookista kun lätkäkansa kertoo kaiken ilman että mitään peliä tarvii ees kattoa ja ilta-sanomat on toinen lähde.

Unohdin teille eilen kertoa, että koin uuden eksymisen tason Hyllykalliolla. Tällä kertaa kohteena ei ollut Prisma vaan Gigantti.

Nyt alkoi Lllllllllllomalomalomaaa!

Unohdin teille eilen kertoa, että koin uuden eksymisen tason Hyllykalliolla. Tällä kertaa kohteena ei ollut Prisma vaan Gigantti.

Nyt alkoi Lllllllllllomalomalomaaa!

höhöhö. Miten voit eksyä hyllykalliolle, ku gigantti ei oo sieläpäinkään? :hyper:

Sulle pitäis järjestää pientä ympäristöoppia selvästi. Mihin eksyit maktakalla kikanttiin?

Sulle pitäis järjestää pientä ympäristöoppia selvästi. Mihin eksyit maktakalla kikanttiin?

Autokuski mulle pitäis järjestää niin ei enää tarttis palloilla tuola pitkin ja poikin. Siellä kuule tuli ajeltua vaikka missä! Luuleksä ny oikeesti, että mä osaan kertoa missä tuli käytyä. :D

Laita joskus sportsträkkeri päälle ku lähdet autoilemaan niin voi jälkikäteen sitte anaalilysoida reittiä.

tai navigaattori, ite piti joskus tampereelle ja mennä hervantaan menin vahingossa keskustaan ekaa kertaa yksin autolla tampereelle pyörin joskus kissanmaat ja kaikki ympäri ku en osannu ajaa sielä. Navigaattorista oli vähän hyötyä. Nyt muistan ulkoa miten pääsee kumapaakin.

Laita joskus sportsträkkeri päälle ku lähdet autoilemaan niin voi jälkikäteen sitte anaalilysoida reittiä.

Mikä on sportsträkkeri? :nolo:

Jos futhermuckeri saa mulle Jeevesin hoitamaan kuskin hommat, niin... No en lupaa mitään, mutta olis aika hienoo!

Se on semmonen ohjelmisto retinaan. Taskumallin retinaan.

Back
Ylös Bottom