Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattokaas poijaat, mä avasin vasta just äsken viimesen joululahjan. Varpaita palelti kun on tämä kuolemantauti päällä ja voihan perkeles vieköön, paketissa oli villasukat! Ei mittää mopokyrvää.

WP_000656 (1).webp

- - - Updated - - -

olispa ollu vielä pikkuinen niinsanottu taskumatti

- - - Updated - - -

1387972724_194x194_vesa_keskinen_fb.webp

Nyt on jotenkin taas turvallinen olo, kun tästä maksetaan ihan palkkaa.

Nyt meni kyllä ihan rupuhommeliksi tuo ruokailu. Grillitiski oli ihan ryöstetty ja raiskattu, ainut mahdollinen tuote oli kanankoipi. Kylläpä tuli paha mieli kun yritti siitä raastaa lihaa suuhunsa. Lihaa suuhun.

- - - Updated - - -

Juu. Ei tätä ilmaseks tehdä.

Kusautin oman lounaan Mäkkärin fitnessruokalassa! NY Supreme ateriaa ei tartte enää muiden kokeilla.

Kai muistit ottaa isommilla ranskalaisilla ja dipillä mutta light juomalla?

- - - Updated - - -

Mä meen kattomaan tänään liveaktia.

Vai tuleeks dippi/majo liveaktin päätteeks?

- - - Updated - - -

Nyt mä lähden kotiin tulemaan. Ehtii lenkittää rekkuja enne h-hetkeä..

sit tulee se suomen peliikii

^^Osta valetyöpaperinippu!!

- - - Updated - - -

Pitääkö siis paikkansa että Soulin kesäolympialaisissa pelataan tänään kiakko-ottelu Ruotsin ja Suomen välillä?

- - - Updated - - -

Mä taidan tässä vielä viimeisinä töinäni piirtää pienen sketshin siitä kuinka mä livahdan tänään kotiin ennen aikojani.

Jäi sipsit ja muut epäterveelliset gainssin tappajat ostamatta peliä varten, niin kai se on sitte perus j-liha/makarooni sekotus tehtävä ja sitä mussutettava peliä kahtoessa tissit ja ojentajat pumpissa.

No niin minustakin! Aivan hyvin voisin harkita esim kuvittajan luovaa ammattia.

- - - Updated - - -

Me ollaan mukkeri väärällä alalla, veri vetää meillä molemmilla Cannesiin [l cänniin]

Mä en livahda. Tunnolliset työmiehet ovat klo 16:00 saakka tiiviisti työmaalla.

Back
Ylös Bottom