Takapenkillä vaadin sitten myös takasämpylää.
Muuten en lähe.
Sehän on selvä. Palkkioksi takapenkin takasänpylät majoneesilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takapenkillä vaadin sitten myös takasämpylää.
Muuten en lähe.
Mitä kuvia tänään?
Joku sämpyla-aiheinen ois kova.
Kuulin luotettavasta lähteestä, että jouduit panttaamaan kenkäsi saadaksesi rahaa kondomeihin. Onko tämä totta?Taidanpa lähtä tästä nyt nuccimaan.
Hyvää iltaa.
Aah, vihdoin kotona. Matkailu on kivaa, mutta vihaan lentokentillä palloilua. Nyt jalat suoraksi ja safkaa naamioon!
Kyllä mulla ainakin työreissuilla hajoo pää, jos joudun turvautuun junaan ja vetään sillä suomen halki. Se 9 h junassa ei tunnu lainkaan hyvältä!Höpö höpö. Lentokentällä kahvin juominen ja ihmismassan seuraaminen on mukavaa ja rentouttavaa. En muista olisiko koskaan oikeasti ärsyttänyt lentokentällä ajan tappaminen, vaikka lennän 2-8krt/kk. Meikälle tulee ihan samantien hyvä matkafiilis, kun pääsen turvatarkistuksen läpi. Joskus firman reissuilla pääsee loungeen hillumaan, niin se se vasta mukavaa lentokenttäodottelua onkin.
Matkustellessa oikeastaan ärsyttää joskus se, jos asuu pitkiä aikoja jonkun kämpillä, niin "oma vapaus" puuttuu, ja kun on viikkotolkulla asunut jonkun nurkissa (vaikka eri henkilön), niin sen jälkeen on mukava palata omaan kämppään.
Kyllä mulla ainakin työreissuilla hajoo pää, jos joudun turvautuun junaan ja vetään sillä suomen halki. Se 9 h junassa ei tunnu lainkaan hyvältä!
Eihän tässä junasta puhuttukkaan. Junassa on tosin se etu, että siellä voi tehdä duunia toisin kuin koneessa.
Pitäisikö tämä lukea nyt uhkauksena? Pistä itse kuva omasta mirristäs!