Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö Alexanderin leivos olis parempi? Tai no ehkä syövät ne itse kun offikausikin alkoi.

ei nää nyt niin kauheet oo, leikkaus on ihan kiva, lähti vaan 15-20cm pois ja väri on jotain toffeeta muistuttava- ei siis mitään villiä blondia, punapäätä tms(vaikka olenkin kaikki mahdolliset värit jo ehtinyt koittaa elämäni aikana).

Kansa vaatii kuvia uusista hiuksista alusvaatteissa!

ei nää nyt niin kauheet oo, leikkaus on ihan kiva, lähti vaan 15-20cm pois ja väri on jotain toffeeta muistuttava- ei siis mitään villiä blondia, punapäätä tms(vaikka olenkin kaikki mahdolliset värit jo ehtinyt koittaa elämäni aikana).

Nonih, määhän osuin aika likelle sen hunajaisen ruskean kanssa. Imelä ku imelä :D

Pimpin väri olis ollu jotain ihan muuta :(

Juu tosiaan, kuva uusista hiuksista. Takaapäin, kumartuneena. Ei tartte välttämättä hiusten ees näkyä. Hyi hyi, Pernotti, mitä sä ehdottelet!

Ja sitten päivän oulupläjäys.

[video=youtube_share;CDZYBipJnPw]http://youtu.be/CDZYBipJnPw[/video]

No nekin voi kyllä jättää kokonaan pois. Varmaankin siis jonkun mielestä. Itsehän menen katsomaan jää_kiekkoa ja kaivan samalla ujosti napaa, mutta en oikeasti koska en pysty koskettamaan omaa napaa. Se kun on niin saatanan ällöttävää.

- - - Updated - - -

Farfföör intte?

Därför. Håkan och Sven tycker inte om tilldekking.

Pimpin väri olis ollu jotain ihan muuta :(

Juu tosiaan, kuva uusista hiuksista. Takaapäin, kumartuneena. Ei tartte välttämättä hiusten ees näkyä. Hyi hyi, Pernotti, mitä sä ehdottelet!

Määhän kysyin kuvia uusista hiuksista vain alushousut päähän puettuna. Mitä sinä sit oikein kuvittelit? :wtf: Ja mistä sä ton setin vedit ;)

- - - Updated - - -

Mä taas olsin halunnu kuvia elsusta alusvaatteissa. Mut kaikkee pitää kokeilla..

Kato nyt, gonzaless hoksasi mitä ajoin takaa :) Mutta siirtyi itse törkeyksiin.. Hyi teitä.

- - - Updated - - -

No nekin voi kyllä jättää kokonaan pois. Varmaankin siis jonkun mielestä. Itsehän menen katsomaan jää_kiekkoa ja kaivan samalla ujosti napaa, mutta en oikeasti koska en pysty koskettamaan omaa napaa. Se kun on niin saatanan ällöttävää.

Mikä ihmisissä oikein navoissa kammoksuttaa? Exätkää ei ole pitäny jos olen sormeni heidän napaansa laittanu. Minun napaani ovat saaneet räplätä kunnes ovat huomanneet etten siihen reagoi samalla tavalla. Itse kaivelen napanöyhtää monestikin, ihan huomaamatta huvikseenkin :) Sormestani noin puolet hukkuu napani syvyyksiin :D

Ja sitten päivän oulupläjäys.

[video=youtube_share;CDZYBipJnPw]http://youtu.be/CDZYBipJnPw[/video]

Siitä voi Irmakin kuunnella:thumbs:

Sain kypärän maalarilta ja yritin ottaa siitä kuvaa...no ei onnistu kun musta pinta heijastaa kaiken mahdollisen.

Back
Ylös Bottom