Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Annan kaverin värjätä ne, se saa valita värin, eikä mulla ole hajuakaan mitä tuleman pitää- onneksi voin aina vetää kaljuksi.

Jos kaverilla on jotain salaisia patoutumia niin kaljun vetäminen voi olla tosiasia, mutta eiköhän sieltä jotain kivaa tule. Sulle vois sopia sellainen vähän kevyempi ruskeakin, aavistuksen sellainen hunajainen sävy siihen.

Jos kaverilla on jotain salaisia patoutumia niin kaljun vetäminen voi olla tosiasia, mutta eiköhän sieltä jotain kivaa tule. Sulle vois sopia sellainen vähän kevyempi ruskeakin, aavistuksen sellainen hunajainen sävy siihen.

Just mietin ihan samaa, pikkusen hunajaista sävyä sekaan ja avot! Vai oisko kuitenkin kastanja..

Päivän galluppi:

Mikä elsulle tukan väriksi?

kalju

Mulla on paha aavistus että oon kohta blondi, jollain linkeillä tehosteilla... Ja sen jälkeen kaunis kalju. Mulla on vaan ongelma ton kaljun kanssa, kun tykkään kauheesti silitellä sitä ---> silittelen päätäni jatkuvasti.

Minäkin voisin silitellä kaljua...

Vaan omassa päässä kalju ei ole kovin komeaa kun oon tällanen pahkurapää. En ollut myöskään kovin komea ilman partaani marraskuussa, onneksi sentään se on kasvanut pikkuhiljaa peittämään leukani.

En oo ollu työttömänä, mut voisin kuvitella et perseestä. Ei oo lomia eikä vapaapäiviä ees pyhinä.

Elsulle sellanen tummanruskee tukka, mis on punaisen vivahdetta. Sit ponnaril kii ja rillit +kauluspaita.... Jonka jälkeen ottais rillit pois, avais ylimmän napin *täs kohtaa aika hidastuu* ponnarista kii ja vetäis sen pois. Silmät kii, kasvot ylöspäin. Sit pudistais päätä, hiukset heiluu *edelleen hidastettuna*. Lopuks sormi suuhun, hampailla vähän puree, rivo hymy ja silmän nikkaus....

Kontsan ja futermukerin ehdotukset aika tasavahvoja.

Ite laittasin ehkä kuparinväriä. Semmosta patinoituneen kupariputken väriä. Sitten kesken hiustenvärjäämisen putkimies pelmahtaakin paikalle! Ja mikä sattuma, tytöt ovat hiusvärjäysleikeissä aivan ilkosen alasti niinkuin tytöt yleensäkin ovat hiuksia värjätessään. Ja putkimiehellä on pelkkä farkkuhaalari ja iso meisseli mukana. Ja tyttöjä ja varsinkin elsua huvittaa ja kikatuttaa miten hassusti kävikään kun sattuivat olemaan aivan alasti ja huulet törröllään juuri kuin putkimies tuli sisään isoine meisseleineen.

Pimpin väri kaipais lisäselvitystä. Ensinnäkin maanosa, afrikka, aasia, eurooppa? onks 17v erivärinen ku 70v? Nykyään jotkut valkaiseekin. Vai koskiks valkaisut anneleita?

- - - Updated - - -

Aaa kello on vaiks mitä. Nyt japanin mersu tulille ja äkki kotii. Ehtisinkö hakee siwasta mässyä ->

SIWASTA MÄSSYÄ

-raffel 300g
-mässäyx 400g
-coca-cola 1,5l
-karhu III mäyräkoira
-pitsa, saarioinen 200g 3 kpl
-lenkkimakkara, HK, sininen, 550g
-kermaviili 200g
-dippi

Back
Ylös Bottom